HAN INVITERTE MEG TIL Å FLYTTE INN

Categories Ikke kategorisert

Nå skal jeg fortelle dere en skremmende, men også ganske spesiell historie. For noen måneder tilbake fikk jeg meg en fan? stalker? sykelig besatt av meg? Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal kalle han, for aldri i mitt liv har jeg opplevd noe lignende. Jeg ble kontaktet daglig av en mann på godt over 40 år som ønsket et forhold med meg. Han sendte meg rundt 15-20 mail om dagen, det var virkelig helt ekstremt en periode. Han sendte meg også lettkledde bilder av seg selv, og fortalte meg hvordan han skulle behandle meg om jeg flyttet inn hos han. Han hadde flere koner, og han ville at jeg skulle bli en av de. Det var også forskjell på hvordan han behandlet konene sine. Noen skulle vaske, og andre skulle han ha sex med. Jeg håper og tror at dette kun var noe han sa, og at han ikke hadde andre koner. Stakkars de i så fall. 

Det tok en god stund før jeg fikk hjelp til å blokke denne mannen, og nå har han prøvd å kontakte meg gjennom noe som heter Linked(tror jeg). Personlig har jeg ikke blitt spesielt påvirket av denne situasjonen, men det er selvfølgelig ubehagelig å vite at det er en mann der ute som virkelig ønsker å komme i kontakt med meg.

Nesten hver dag mottok jeg collager av meg, og dette er et av mesterverkene hans. Jeg vet helt ærlig ikke om jeg skal le eller gråte, haha. Som dere ser helt øverst i midten så har han kalt mailen han sendte meg for “må pule”. Jeg kjenner jeg er evig takknemlig for at jeg slipper å våkne opp til mail hver eneste dag fra denne mannen!

4 kommentarer

4 thoughts on “HAN INVITERTE MEG TIL Å FLYTTE INN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *