VEGARD HARM SNOKER I MOBILEN MIN

Categories Ikke kategorisert

Først virket dette veldig moro, også kunne jeg plutselig ikke forstå hvorfor jeg takket ja til at noen skulle snike på telefonen min. Jeg har så utrolig mye rart, og veldig mye privat. Vegard fant blant annet listen over hvem jeg har hatt sex med, HAHA. Jeg hadde aldri trodd at han skulle gå inn på notatet, og det er der jeg har alle mine hemmeligheter om jeg kan si det sånn. Jeg nekter å tro at det er normalt om å ha en slik liste, så beklager at dere får se mine skjulte sider også. Dette er i alle fall en gylden mulighet til å bli bedre kjent med meg, enjoy 😉 Trykk på bilde for å komme til videoen <3

18 kommentarer

18 thoughts on “VEGARD HARM SNOKER I MOBILEN MIN

  1. Haha så gøy! Vegard Harm er helt fantastisk 😍Jeg er fan av disse snokevideoene hans, men dette er favoritten! Du er så bra 💪🏽✌🏽

  2. Hahaha!! Det går an å gjøre sånn at du må bruke fingertrykket ditt for å komme inn på private notater, hehe!! Kanskje det hadde vært lurt? 😀

  3. Blei så gla når æ så du hadde ei sånn liste. Vennan mine syns dt e så teit at æ skriv ned kem æ har hooka me og logge me. Fint å vitw at æ ikkje e dn einaste😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *