VIDEOBLOGG // SMINKEVIDEO

Categories Videoblogg

Det føles utrolig godt å ENEDELIG kunne legge ut en sminkevideo til dere. Jeg har fått spørsmål om sminkevideo siden PH begynte å gå på skjermen, det er alt for lenge siden. Jeg har dessverre ingen gode unnskyldinger, annet enn at jeg har vært lat. Jeg synes det er så kjedelig å sminke meg, spille inn video for å så redigere. Jeg fikk heldigvis god hjelp denne gangen, så verdens snilleste Morten har redigert hele videoen for meg. Vi skal faktisk dra for å hente Morten og de på flyplassen nå! Jeg gleder meg så til å se de i kveld <3 

{

Om du vil bli oppdatert hver gang jeg legger ut en Youtube-video kan du følge meg HER. Morten kommer også til å legge ut mye fremover, så han kan du følge HER

12 kommentarer

12 thoughts on “VIDEOBLOGG // SMINKEVIDEO

  1. Den beste sminke videoen jeg har sett. Elsket hvordan du puttet inn litt humoristisk. Du er så pen <3 Eneste vært fint om du la til i innlegget alt du brukte og kanskje hvor man fikk kjøpt det 🙂

  2. Veldig fin sminke, et tips jeg tror du vil få god nytte av
    Bruk foundation svampen til å blende ut den innerste delen av bryna dine.
    Du tegner på altfor hardt og det ser veldig unaturlig ut med slike skarpe kanter. Naturlige bryn begynner lyst og blir mørkere og mørkere 🙂
    Tror dette hadde gjort en stor forskjell da brynene er det som former hele ansiktet og utgjør hele looken.

  3. det høres ut som du noen ganger sier “æ” i videoen! Haha, kunne du ha laget en videoblogg der du snakker trøndersk? Det hadde vært kjempemoro

  4. hahah foundationen uttales “boshua” med litt fransk aksent :)) (visste ikke om du leser kommentarene på youtube, så kommenterer samme kommentar her. no hate, prøver bare å hjelpe)<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *