7 GRUNNER TIL AT JEG VILLE GJORT DET SLUTT

Categories Ikke kategorisert

Siden ryktene er ute å går om at det er over mellom Morten og meg, tenkte jeg det kunne vært morsomt med et innlegg som dette. Livet som blogger sjokkerer meg stadig, og det er utrolig fascinerende å se hvor fort folk begynner å spekulere. Jeg kan forstå det, for jeg har vært en av de selv. Hver gang en blogger jeg har fulgt med på har vært i en dårlig periode har jeg alltid tenkt ” nå er det slutt”. Neste gang jeg får en slik periode skal jeg helt klart informere dere at det ikke handler om Morten, så slipper vi alle disse spekulasjonene, haha. PS, ta dette innlegget med en liten klype salt. 

7 GRUNNER TIL AT JEG HADDE GJORT DET SLUTT

  • Spist buser eller tånegler. Hadde jeg bustet Morten i å spise buser eller tånegler hadde jeg aldri og da mener jeg aldri klart å kysse han igjen. Jeg kjenner faktisk at jeg blir kvalm bare av å skrive dette punktet, så UTROLIG EKKELT!!! æææsj. 
  • Utroskap. Been there done that, aldri igjen. Selv om man så gjerne vil tilgi, så er det utrolig vanskelig å starte på blanke ark etter et så sterkt tillitsbrudd. Det hjalp ikke så mye at det skjedde om og om igjen, haha. Noen vil bare ikke endre seg, og synd er det. 
  • Dårlige holdninger. Med dette så mener jeg en som kun ligger hjemme og ikke orker å gjøre noe for samfunnet. Det er helt okei med de som har en god grunn til å ikke jobbe eller bidra til samfunnet vårt, men det finnes ALT for mange late mennesker der ute. De som ikke orker å jobbe for sengen og potetgull frister mer. Jeg hadde aldri klart å vært sammen med en sånn fyr!
  • At han behandler meg dårlig. Det er dessverre alt for mange gutter og jenter som godtar å bli behandlet dårlig i et forhold, noe som er veldig vondt å se. Vær så snill å forstå hva du er verdt, og aldri finn deg i å ikke bli behandlet bra. Du fortjener kun det beste, og en kjæreste skal ikke få deg til å føle deg dårlig. Jeg var med en sånn gutt for lenge siden, og det er akkurat derfor jeg har lært at jeg aldri kommer til å godta noe sånt igjen. 
  • Aldri gir noe tilbake. Det VERSTE jeg vet er mennesker som forventer og forventer, men aldri gir noe tilbake. Enkelte klarer virkelig ikke å se at verden ikke kun handler om h*n, noe som er utrolig irriterende. Hadde jeg oppdaget at Morten hadde vært sånn ville jeg gjort det slutt. I et forhold må man ta og gi, og det kan umulig funke når det kun går den ene veien.
  • Hatt fetisj på tær. Jeg vet ikke om jeg har fortalt dette før, men jeg HATER tær. Jeg har begynt å gråte av å få tær på meg, og klarer ikke at noen kommer borti meg med tærne sine. Hadde jeg funnet ut at Morten hadde hatt en syk tå-fetisj hadde jeg aldri klart å være sammen med han. HVEM TENNER PÅ TÆR? 
  • Vært uhyggelig mot venner og familie. Vennene og familien min betyr seriøst alt for meg, og jeg hadde ALDRI i mitt liv taklet å være sammen med en som behandlet de dårlig uten grunn. Jeg har møtt alt for mange som er sammen med så ufyselige mennesker, hvordan klarer dere? Hadde Morten ikke respektert de jeg bryr meg om, hadde jeg ikke klart å være sammen med han. 
32 kommentarer

32 thoughts on “7 GRUNNER TIL AT JEG VILLE GJORT DET SLUTT

  1. Er det noen grunn til at du og Morten ikke følger Rebecca på instagram?
    Har det skjedd noe?

  2. Tær er Ok, men tånegler… æsj! Klipper mine så korte jeg kan. Lange tånegler inni sokker, eller mot dynetrekket, æsj.. på Gardermoen i sommer så jeg ei med skikkelig lange tånegler, fiksa som fingernegler, type fransk manikyr.. måtte se vekk kan du si..

  3. Haha…må le litt, morsom lesing 🙂
    Men, å spise buser og tånegler, er seriøst en dealbraker. Hadde aldri funket, aldri!! 😀

  4. Hvorfor filmer du bare Aleksander på snap? Du filmer nemlig veldig sjeldent Morten når Aleksander er der

  5. Oouiii! Endelig en som deler min aversjon for føtter & tær!! Tær er serr en av de absolutt mest frastøtende deler av kroppen, så jeg spør fortvilet; ‘Hva faen er greia med å fremheve dette her med knallrøde (etc) neglelakker, for så å skvise de ut & frem i alskens varianter av tå-løst fottøy!?.. -Og de rødeste klov… -ehh.. neglene er på toppen av alt gjerne de som adder snacks som liktorner, neglsopp, og faens oldemor til avskyeligheten!.. Hva er greia med at denne djevelskapen er fritt & flashe etter alle kunstens regler, mens f.eks pupper, som bare er helt normal, glatt hud er straffbart ihht til ‘bluferdigheten’, som det så fint heter?? INGEN tær ser bra ut, og dette er desverre et ufravikelig faktum, uansett designer brand -type sandaler de stikker ut av, og/el top class pedikyr behandlinger en måtte foreta. Tær er tær, og tær er nasty! 😛

    1. Men analsex og rimming er det ingen som bryr seg om. Er så sykt lættis å høre folk være negativ til tær. Fordelen er ofte at de sitter der med stygge føtter dog. Mulig det er en sammenheng.

  6. For et morsomt innlegg
    Morsomt at du sa “hvem tenner på tær?”
    Hvis du går på snap og ser på de nyhetsgreiene av VG så ser du noe morsomt😂👍🏻
    Jeg mente langt i fra å være sånn sur eller no, jeg syntes dette bare var morsomt, haha😂😂

  7. Så bra det ikke var Morten då, var helt sikker på det var han du skrev om. Blir så forvirret over alle overskriftene dine, tror du skriver om noe helt annet enn det du gjør

  8. Så Morten spiser buser/tånegler og tenner på å sutte på tærne dine?? #sjokkert
    Men men, da vart jo alt plutselig lettere å forstå…føler med deg!

  9. Helt enig med alt du skriver!! Særlig det med tær og tånegler, jeg synes det er utrolig ekkelt, men bare for å komme med en liten kommentar ville jeg vært litt forsiktig med å skrive: “HVEM TENNER PÅ TÆR?”, for det er ganske mange som har fetisjer 😕 Da er det litt dumt om de skal føle seg fæle av den grunn, selvom jeg helt klart skjønner at både du og jeg ikke liker det 🤢

  10. Du skriver ikke bare om å ”tenne på tær” men også om at du blir kvalm av synet. Moren min ser masse tær pga sitt yrke, men det betyr da ikke at hun er ekstrem omkring det? Pass litt på formuleringene dine 🙂

  11. Dere som kommenterer, vær så snill å les innlegget hennes da! Ikke bare gå rett til angrep. Sjeldent jeg leser blogger, men ærlig talt, det er da ikke så vanskelig å skjønne at hun ikke mener å snakke stygt om noen. Virkelig, de med tåfetisj kan gå en annen plass, og bare for en liten infotvitch, jobber en med tær, betyr det ikke at en har fetisj for tær! 😉
    Så vanskelig folk her, skjønner godt ting blir misforstått når folk er helt snudd og vridd i hodet! Men det jeg ikke skjønner er at du orker Sofie 😂 Å måtte lese gjennom og bli kontaktet av så mange rare og tilbakestående folk! 😂
    Ha en super fin dag, enig med punktene, og godt Morten ikke er på noen av punktene ovenfor, da hadde han ligget tynt ! :p ha en fin dag! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *