EN TRYGGERE HVERDAG

Categories Paradise Hotel

ANNONSE

Som dere kanskje har sett på Snapchat så er Paradise gjengen + mange andre i Trondheim i kveld. Vi skal på app-lanseringen til TeleGapp. For dere som ikke vet hva dette er så er det en app som viser hvor familie, venner og alle andre (som har appen) er. Du vil alltid kunne se hvor vennene dine er, døgnet rundt. Hvor genial er ikke denne appen om venninnegjengen skal ut på byen? Jeg vet ikke med dere, men vi mister ALLTID hverandre. Enkelte av oss (inkludert meg, hehe) er helt håpløs til å ta telefonen. Jeg er med andre ord ekstremt dårlig til å svare de som prøver å få tak i meg. Nå kan TeleG være til hjelp for vennene mine som desperat prøver å komme i kontakt med meg. Jeg vil si at denne appen bidrar til en tryggere hverdag. Både for feriereiser, mammaer og pappaer og turer på byen. Om du ikke ønsker å vise hvor du befinner deg kan du skjule deg helt for alle eller enkelte. Dette er genialt! Vil du følge med hvor vi befinner oss i kveld? Last ned appen og add meg som venn <3 

Nå skal vi komme oss avgårde på Alma’s som er en restaurant her i Trondheim. Vi skal være her noen timer før vi drar å Studio26 i kveld. Sees vi i kveld? Jeg gleder meg 🙂

20 kommentarer

20 thoughts on “EN TRYGGERE HVERDAG

  1. Hvordan kam dette være tryggere? At hvem som helst kan finne ut hvor du er er ikke trygt, bare skummelt. Man kan bli kidnappet eller bli stalket dette her er jo ikke trygt!

  2. Funker trackingen også hvis vedkommende har skrudd av mobilen eller hvis man ikke har skrudd på WiFi eller mobildata?

  3. Hei, Sofie!
    Jeg har lurt på en ting ganske lenge, og prøvd å få med meg hvert innlegg på bloggen din. Kanskje du er utorlig lei av sånne type spøm, men jeg er bare så nysgjerrig og lurer på det.
    Så, jeg så på snappen at Rebecca skulle være på samme fest som deg, og jeg vet jo at Morten og henne har hatt et øye til hverandre. Og selfølgelig må jo du ha tenkt på litt det, altså dem to. Jeg ser aldri deg henge med henne, men jeg har sett andre henge med henne? Ikke at det skal være nødvendigvis at DU må henge med henne siden andre gjør det. Men har det noe med forholdet hun har hatt til Morten eller omvendt?
    Til slutt, jeg synes det er utorlig hvor mye du får til på bloggen og hvor mye du setter av tiden din her. Håper du får en fin kveld og koser deg masse. Det fortjener su❤

  4. Hei❤️ Lurte på om du kjørte forbi prinsen kino i Trondheim ?😬 Fordi vi så en hvit limousin som kjørte forbi kinoen😂

  5. Hei! Ville bare si at jeg digger bloggen din og alt du skriver om her!❤ men jeg lurer på en ting: er det kleint mellom deg og Rebecca? Jeg så at hverken du eller Morten følger hun på Instagram, og du eller hun legger aldri ut bilder med hverandre på sosiale medier. Er det kleint mellom dere pga Morten, eller hvorfor er det sånn? For både Andrea og Martine L legger ut bilder med hun på, liksom på snap og mystory på Instagram.

  6. Heii vakre deg, hadde berre eit kjapt spørsmål 🙂 elsker skjørtet og genseren din og lurte dermed på kor du har kjøpt plaggene?😌 😌

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *