JEG HADDE GJORT DET SLUTT MED SOFIE OM…

Categories Ikke kategorisert

Hei alle sammen.  Sofie har vært hos dyrelegen med Celine i dag, så hun er dessverre opptatt med å passe på henne. Derfor tar jeg over bloggen 🙂

I denne anledningen tenkte må jeg skrive hva noen grunner til at jeg hadde gjort det slutt med Sofie.

1.  Sofie hadde prompet under dynen. 

2. Hvis hun hadde vært utro.

3. Hvis hun hadde brukt opp all varmtvannet rett før jeg skal dusje.

4. Hvis hun flytter til utlandet.

5. Hvis hun hadde sluttet å lage perfekt Guacamole 

6.  Hvis hun hadde farget håret grønt.

7. Hvis hun hadde stoppet å barbere seg.

8. Hvis hun flytter til Trondheim.

9. Hvis hun spiser Sushi med kniv og gaffel.

10. Hvis hun hadde stoppet å trene.

11. Hvis hun ikke vil leke potetleken med meg

36 kommentarer

36 thoughts on “JEG HADDE GJORT DET SLUTT MED SOFIE OM…

  1. Haha beste svar. Nå må du ikke glemme potetleken Sofie, det hadde vært heeelt krise
    (elsker denne bloggen og dette paret❤️😍😘)

  2. Men hø? Sofie har jo sagt at hun kanskje flytter til utlandet og hvis dere elsker hverandre nok skal ikke det å være fra hverandre en stund noe problem?

  3. ” I denne anledningen tenkte må jeg skrive hva noen grunner til at jeg hadde gjort det slutt med Sofie” Flott setning;)

  4. Hei Sofie.
    Jeg må bare skrive at jeg fikk se intervjuet med deg og “journalist” Vegard Harm hvor han gikk gjennom mobilen din. Ikke bare så dette så ekstremt ut som noe mot din vilje, og med å bla sende melding til Martine om at hun var hore – Ja, veslevoksent. Jeg vet ikke hvor klar du var over dette før du ble med på intervjuet, men jeg er kraftig sjokkert over hvordan enkelte journalister kan oppføre seg.
    Gutt 22 !

  5. Jeg håper mange av disse er tull xD Hvis ikke så er du ikke noe feminist akuratt , hehe
    Men jeg regner med at de fleste er tull
    Morsomt da ! Du har alltid gode spøk på lager

  6. På spørsmål nr 9. Det er da love kniv og gaffel.. Det er mange som er forskjellig.. Det er da love å Respekt at man kan bruke knvi og gaffel..

  7. Dude, hva faen, hvem tror du du er! Hun kan faen meg shave når hun vil, nei, vet du hva, det her er bare jævla sexist og ubehagelig. Dette blir jeg ikke med på.

  8. Sonya nå må du roe ned ballene dine… det var mest sikkert bare kødd men du må også skjønne at noen folk liker rett og slett ikke at dama er hårete.. jesus, det er foresten ikke en dritt med å være sexist eller ikke

  9. Stakkars Sofie da! Får ikke bestemme selv om hun vil shave eller ikke…og hva hvis hun ikke føler for å trene lenger?? Beviser at du går en del etter utseende når shaving og trening er så viktig for deg Morten

  10. Det som er kompis å se, er at de fleste ikke tar dette innlegge som en spøk, eller på en ironisk måte😂

  11. For noen dumme mennesker som ikke forstår ironien i dette innlegget.
    Morsomt innlegg, liker at dere er dere og tar ryktene med ett smil og gjør noe morsomt ut av det!!:)

  12. Nei serr?! Fyf! Ppl, han kødder sikkert med enkelte ting, slutt nå å ta det så seriøst! Kjære vide vene, ‘hvis hun spiser sushi med kniv og gaffel’ hva er det i den setningen der som virker seriøst?! Han ville da ikke det! LOL! Eller, hva vet da jeg, kanskje Morten har ett stoooort problem med at folk spiser sushi med bestikk, men seriøst, bare nei!

  13. Folk ser ikke humoren i NOE som helst ass:P Kommentarene er enda mer underholdende enn innlegget jo

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *