SPØRSMÅL OG SVAR PARADISE HOTEL // MORTEN SVARER

Categories Paradise Hotel

Hva synes du om spillet til Aleks på PH?
Aleks spilte egentlig veldig bra. Han ga alle inntrykket av at han ikke var en trussel, men egentlig var han en stor trussel. Han var god likt av alle inne på hotellet.  utrolig at han kunne sovet seg gjennom hele sesongen, klapp på skulderen til deg Aleks

Hva sa foreldrene dine da du fortalte at du skulle være med på PH?
Jeg var veldig skeptisk til hvordan foreldrene mine ville reagere på at jeg skulle være med. Jeg sa til dem at jeg hadde muligheten til å bli med. De støtter meg i uansett hva jeg velger å gjøre, var svaret jeg fikk. De er best

Skjedde det noe gøy off cam? 
Det skjedde mye gøy off cam! Vi hadde mange morsomme samtaler og gjorde mye kødd som aldri blir vist på tv. Petter falt i bassenget med mikrofonen på. Vi kalte han derfor for plaskepetter resten av oppholdet.

Har PH forandret deg som person?
Det er ingen tvil om at Paradise Hotel har forandret livet mitt, da det er utrolig mye som skjer for tiden. Jeg er ganske jordnær og føler personlig ikke at jeg har forandret med som person, selv om livet mitt er totalt forandret.

Kunne du vært med en gang til?
PH var utrolig morsomt, med tror ikke jeg ville takket ja til å være med i en ny sesong.

Var du forelsket i Sofie inne på hotellet?
Ingen tvil om jeg hadde et godt øye for Sofie inne på hotellet, men om det var følelser er veldig vanskelig å definere. Ting utviklet seg etter vi kom hjem.

Trodde du noen gang at du kom til å stå i en finale med Sofie?
I startet av sesongen var det veldig fjernt å se for seg en finale med Sofie,da vi var i to forskjellige allianser. 

Hva var det beste med PH?
Bli kjent med så mange herlige folk.

Hadde du sex inne på hotellet?
Jeg hadde ikke sex inne på hotellet.

Hva ville du brukt pengene på om du hadde vunnet?
Hadde brukt pengene til å reise.

Hva savner du mest med PH?
Alle festene og alle folkene. Vi storkoste oss hver eneste dag.

Første inntrykk av Sofie?
Jeg syntes hun var veldig pen.

Hadde du følelser for Andrea inne på hotellet?
Dette spørsmålet her var veldig morsomt. Vet ikke det er en eneste episode der det kan se ut som at jeg har følelser for Andrea. Så nei, jeg hadde ikke følelser for Andrea.

Hadde du kastet kula om du hadde stått i en finale mot Sofie?
Sa fra dag èn at jeg ikke skulle kaste kulen i finalen, og det står jeg for fortsatt. Så jeg hadde ikke kastet kulen på Sofie.

18 kommentarer

18 thoughts on “SPØRSMÅL OG SVAR PARADISE HOTEL // MORTEN SVARER

  1. Digger når du tar over bloggen til Sofie. En av de beste spørsmåls rundene jeg har lest!

  2. En venninne av meg har opplevd noe traumatisk for lenge siden som enda gjør at hun sliter og tenker mye på dette. Hun spør om hun bør fortelle om det som har skjedd til han hun liker, siden han støtter henne i masse.. men hun er redd for å miste han, fordi det er et så vanskelig tema å snakke om. Hun føler at å snakke med han hjelper da. Bør jeg si ja eller nei til at hun skal si det til han? Hilsen jente, 16 år

  3. Sofie hvorfor videochatter du med eksen din? Så det på panelet.. er ikke det litt spesielt?

  4. Hei eg lurte på noe om paradise hotel . Kva skjedde om lørdagene og søndagene?fikk dokke gå utenfor hotellet da?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *