JEG REISER IKKE HJEM TIL OSLO

Categories Ikke kategorisert

Det siste døgnet har faktisk vært et helvete om jeg kan si det mildt. Dagen startet egentlig veldig bra, helt til jeg tok Celine med på kontroll til dyrelegen. Celine har en svulstkul jeg har fulgt med på i mange år nå, og skulle derfor kontrollere den på nytt. Jeg er så fornøyd med dyrelegen her i Trondheim, så jeg velger å reise hit for å sjekke henne (for dere som lurer på hvorfor jeg ikke bare gjorde dette i Oslo) Under timen finner vi ut at kulen til Celine plutselig har vokst en god del, og det er aldri et godt tegn. Jeg var absolutt ikke forberedt på å operere henne, men jeg ble enig med dyrelegen om at det var det beste. Jeg ønsker ikke at en ondartet svulst skal vokse og spre seg, da hadde jeg aldri tilgitt meg selv. 

En uventet operasjon er altså grunnen til mitt fravær, og hadde det ikke vært for Morten hadde denne bloggen ikke blitt oppdatert i går. Jeg er så utrolig glad i Celine, så det var ganske vanskelig for meg å måtte utsette hun for en så stor operasjon. Celine veier under 3 kilo, så dere kan tenke dere hvor hardt dette har vært for kroppen hennes. Hun sov nesten hele dagen i går, helt til hun våknet på kvelden med intense smerter. Jeg har kanskje sovet 1 time i natt, så jeg har virkelig fått kjenne på livet som småbarnsmor, haha. Jeg var en kjapp tur innom dyrelegen med Celine i dag, og alt virker veldig fint. Jeg kan heldigvis slappe mer av nå enn hva jeg gjorde i går. Det var noen timer jeg hadde en skikkelig vond magefølelse, så jeg var faktisk helt sikker på at Celine kom til å dø. Jeg klarte ikke å gå inn til dyrelegen, så Julie måtte gå inn først for å se at hun levde. Jeg er så utrolig overbeskyttende og nervøs når det kommer til denne hunden, det er helt sykt. Gårsdagen kort oppsummert = null søvn, tårer og redsel. 

Ååh, dette bildet knuser hjertet mitt 🙁 Hun opererte faktisk vekk en av puppene sine, så jeg er veldig spent på å se hvordan arret kommer til å se ut. Hun er heldigvis i mye bedre form i dag <3 Som dere sikkert forstår kan jeg ikke reise hjem til Oslo likevel. Jeg må faktisk være her i 2 uker på grunn av at Celine skal fjerne stingene. Det er usikkert om jeg blir her hele perioden, men jeg skal være i Trondheim til hun er frisk igjen. Dyrelegen trodde heldigvis ikke det skulle ta mange dager. 

36 kommentarer

36 thoughts on “JEG REISER IKKE HJEM TIL OSLO

  1. Føler med deg 🙁 måtte selv skrive under på papirene og få pusen min avlivet i går fordi kreften hadde stengt av både nyrene og leveren 🙁 jeg kunne se det i øynene til pusen at ho forsto hvor glad jeg var i henne og at ho snart slapp å lode mer. Men det er så tungt 🙁 jeg trodde jeg var sterkere!

  2. Var svulsten inni eller kunne du kjenne den med hendene? Chihuahuaen min har mange små svulster på magen vi kan kjenne og ta på… Og hvor gammel er Celine? Hadde satt pris på svar <3

  3. Uff! Jeg har chihuahua tispe selv på under 3kg og er livredd hver gang det er snakk om noe som helst med operasjoner og at henne har smerter. Håper alt er bra med henne, masse god bedring! Både til lille Celine og småbarnsmoren, kjenner følelsen helt hit og jeg får helt frysninger og skjønner hva du mener! Man forstår godt at henne betyr mye for deg, det synes godt<3 føler med deg! Klemmer<3

  4. Den ene katten min døde, politiet fant den i veikanten fordi den led ogsp måtte de skyte den 2 ganger i hodet😭😭 jeg vet hvordan den følelsen var❤️💔

  5. Ååh..:/ Stakkar Celine og deg! Håpa alt ordna seg, masse god bedring❣️ Godt Morten er der å passa på dikka!

  6. Føler med deg, masse god bedring til celine<3 håper ho kjem seg raskt. 🙂
    Marthe: Har du lest dem siste innleggene til sofie, der ho forklarer hvorfor morten har vært på tinder ?

  7. Hei. Dette gjelder ikke dette innlegget. Men hvorfor er det sånn at du ikke publiserer negative kommentarer rettet mot deg, men mot andre. F.eks om valget? Så du lot “Minna” skrive noe stygt mot en som stemte FrP, mens min kommentar om Rødt ikke ble publisert. Jeg digger deg! Bare lurer.. Du virker ikke som personen som ikke er åpna for alle sine meninger..

  8. Kamille: Hei 🙂 Da har jeg nok ikke sett kommentaren din. Jeg godkjenner svært sjeldent kommentarer om andre der det innebærer navn, og godtar alltid negative kommentarer om meg. Så om det var noe du ville si så er det bare å kommentere igjen.

  9. Være nøye med smertestillende til henne nå i etterkant av operasjonen <3 Min pus ble operert for det samme i januar i år.. God bedring <3

  10. Ble skikkelig bekymret for deg, utrolig trist at hunden din har fått kreftsvulst, men veldig glad det ikke er deg. UFF DA, der lurte du meg skikkelig, var sikker på du hadde fått kreft så måtte inn å lese

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *