” DU LEGGER BARE UT MODELLBILDER”

Categories Ikke kategorisert

Som dere sikkert vet så har jeg ofte “bilder som ikke kom på bloggen”. Disse innleggene pleier vanligvis å være veldig populær, men etter sist innlegg fikk jeg en del kritikk. “Forventet å se stygge bilder av deg“, “du legger bare ut modellbilder“, “kjedelig når du ikke legger ut noen stygge bilder“. Hmm okei folkens, overskriften er “bilder som ikke kom på bloggen”. At jeg ikke er så stygg som du forventet kan jeg dessverre ikke gjøre noe med. Jeg viste dere bilder jeg vanligvis ikke ville tatt med på bloggen. Dere kan vel ikke akkurat påstå at det er nydelige bilder av meg som dere IKKE kan forstå hvorfor jeg IKKE har lagt ut? Hva med et nytt profilbilde til Facebook? Hehe nei takk. Siden jeg tydeligvis kun legger ut modellbilder av meg, så skal dere få se bilder jeg derimot ville hatt som profilbilde på Facebook. Jeg sliter litt med å velge, hvilket bilde ville du tatt?

 

Her var jeg veldig fornøyd med smilet mitt. Jeg får alltid høre at jeg er så fin når jeg smiler <3

Jeg har fått beskjed om å slutte med kyssemunn, så nå prøver jeg med peace tegn istedenfor. Hot or not?

Jeg liker egentlig ikke å ta bilder fra venstre side, men det er viktig å utfordre seg selv litt. Jeg tror kanskje jeg likte denne vinkelen likevel. Fremhevet dobbelthaken min utrolig mye, det liker jeg. 

Personlig liker jeg best å smile uten tenner, og tror derfor jeg går for dette bilde. 

“Du må smile Sofie” okei 🙂

58 kommentarer

58 thoughts on “” DU LEGGER BARE UT MODELLBILDER”

  1. Ååå jeg digger deg! Endelig en som klarer å være seg selv! Mange tar bilder som ser ut som supermodeller, digger deg!

  2. Hahaha, kommenterer vanligvis aldri på blogger, men dette var et skikkelig herlig innlegg! Digger deg Sofie <3 😀

  3. Syns alle var ganske fine jeg.😀 Kanskje ikke helt heldig på det nest siste, ellers bra.😉

  4. Hahaha digger deg Sofie! Men faen, før kunne jeg trøste meg selv med å tenke at du ser så perfekt ut pga right poses, men du ser jo jammen meg bra ut uansett hva du gjør med fjeset ditt!
    Elsker også bloggen din <3 du er et så naturlig menneske; både naturlig væremåte og utseende. Bloggen din er virkelig sunn, du er et kjempe godt forbilde! Klem

  5. Dritbra!😍❤ dette viser at du er en sterk person😉 Ikke alle tørr å dele slike ting for så mange😏 You go girl❤

  6. Altså noe jeg ikke skjønner er hvorfor skal dere kommentere frekt, snakke ikke om de kommentarene hittil, men liksom det er deres valg å lese bloggen! Tenker at hvis du skal ha noe stygt å kommentere så lag din egen blogg😊 Jeg syntes sofie skriver en av de beste bloggene jeg har lest i år! Og er en ting å kommentere, men tenker har du ikke noe fint å si så ikke si d💓 PS: digger at du er så åpen om noen ting å i det hele tatt orker å legge ut bilder som er morsom❤️❤️

  7. Du burde lage en collage med sånn hjerteramme rundt med alle bildene i, for klarer ikke å bestemme hvilket du burde ha som pb❤️😂😂
    Hahahaha dette gjorde dagen min bra❤️❤️😂😂

  8. Ler så jeg griner! 😂Har fulgt bloggen din en stund nå og du er favoritten min. Du er så åpen, weird og fantastisk. Du er rå. Digger deg!

  9. ser ingenting glad med de bildene, like søt for min del 😀 men det første og siste fikk jeg latterkrampe av 😀

  10. Hei Sofie, jeg elsker deg og du er bare best, jeg elsker innleggene dine! Du tørr og være deg selv på bloggen og jeg elsker og lese bloggen din❤️Du legger ut mye som er sykt spennende og lede og hver dag etter skolen sjekker jeg om du har oppdatert bloggen❤️du er herlig og jeg håper du vil gjøre meg 1 tjeneste❤️ Om du kan sjekke ut Instagram brukere Sunahsang og snakke om den til bloggen din! Det er sang bukten min og det hadde betydd alt får meg om du kunne sjekket den ut❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *