JEG HAR FLYTTET INN

Categories Ikke kategorisert

Inneholder annonse

Så utrolig merkelig livet kan være noen ganger. Jeg skulle egentlig ha vært hjemme i Oslo nå, men har istedenfor flyttet inn på hotell. Sjefen for dette hotellet er fantastisk ” Bo her så lenge dere vil. Dere kan flytte inn om dere så trenger det”. Vi har jo flyttet inn, har vi ikke? Det er nesten sånn at jeg har glemt livet i Oslo litt, det eksisterer ikke. Det har vært litt godt å glemme Oslo-livet kjenner jeg. Jeg er heldig som har muligheten. De siste dagene har fokuset vært på Celine, som endelig begynner å bli seg selv igjen. Det har vært noen tøffe dager, og jeg skal være så ærlig å si at jeg er sliten. Så sliten at jeg måtte levere Celine til eksen ( ups ;-///// ) for å kunne samle litt krefter. Det er godt jeg har mange mennesker her i Trondheim som kan hjelpe meg når jeg trenger det, det setter jeg pris på. 

I dag som jeg har “barnefri” skal jeg virkelig utnytte dagen. For første gang på lenge kom jeg meg på trening, noe denne kroppen virkelig trengte. Jeg tenkte også at jeg skulle vise Morten litt mer av Trondheim, for det er mye han ikke har sett enda. Denne turen ble ikke helt som planlagt på grunn av Celine, så vi må utnytte de dagene vi har. Vi skal å spise på en Mexicansk restaurant som heter Frida idag. Jeg anbefaler virkelig alle som er i Trondheim å teste ut denne restauranten, de har verdens beste mat. Jeg anbefaler å bestille bord i forveien da det er utrolig vanskelig å få bord der. Jeg kunne kanskje laget en turguide om Trondheim om dere ønsker det? Jeg kan også legge ut MASSE mer på Snapchat, sånn at dere kan se litt hva man kan gjøre? 

Vi bor forresten på Comfort Hotel Trondheim som ligger midt i sentrum. Dette hotellet anbefales virkelig på det sterkeste. God service, bra beliggenhet, fine rom og god frokost. Btw, jeg vil veldig gjerne høre hva DU vil lese mer om. Legg igjen en kommentar <3 

FACEBOOK HER OG HER // SNAPCHAT SOFIEEEC // INSTAGRAM SOFIEENILSEN

20 kommentarer

20 thoughts on “JEG HAR FLYTTET INN

  1. Jaa! Lag et turguide innlegg! Spennende! Kos dere masse videre i Trondheim også håper jeg energien kommer tilbake til normalen igjen<3 Jeg vil bare si at jeg er takknemlig for at du er så åpen og ærlig med leserne dine. Virkelig en stor bonus assa! Håper også Celine kommer seg fort på beina igjen<3

  2. Annbefaler dere å dra på Nord-Øst på solsiden! Fantastisk service, fantastisk mat og fantastiske drinker! 😍 Uten tvil en av de fineste og beste plassene å dra ut å spise på i trondheim👌🏻

  3. Hei:))
    Elsker virkelig bloggen din, og om to uker skal jeg til Trondheim. Så ble litt trost da jeg så at du skulle dra hjem tre dager før. Ønsker virkelig at du skal lage en sann tips om hva man kan gjøre i Trondheim
    Hilsen Maria

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *