DET ER DIN SKYLD AT JEG HAR OPERERT MEG

Categories Samfunn

Daglig får jeg stygge kommentarer på denne bloggen om utseendet mitt. Hver gang jeg legger ut et Instagrambilde der rumpa mi er synlig får jeg alltid kommentarer på at jeg har liten rumpe eller #noass. Det samme skjer på bloggen. Jeg har ofte unngått å legge ut bilder der rumpa mi kanskje er litt for synlig eller litt for liten. Jeg får også høre at jeg er feit og stygg. Kommentarer om nesen min har også tikket inn. Jeg sto faktisk i speilet å studerte meg selv etter sist kommentar, for er den kanskje litt stor? Jeg hadde aldri tenkt over det selv, men kanskje det stemte. Det ser nesten litt sånn ut. Ville ikke du studert kroppen din om du hver dag hadde fått høre hva som er galt med den? Jeg er jo bare et menneske jeg også. 

I alle år har bloggere har fått skyld for å skape press. De er for pene, for tynne, har alt for dyre klær og er bare operert. Jeg er absolutt ikke for å fremme operasjoner, og det er grunnen til at jeg har skrevet veldig lite om min operasjon. Jeg vil ikke påvirke en jente på 14 år til å ønske å ta silikon på grunn av at jeg har gjort det. Jeg har selv vært fast leser av mange bloggere, og jeg har selv kjent hvor stor påvirkningskraft man faktisk har. Likevel er det veldig dobbeltmoralsk at dere skylder på oss for å skape presset rundt operasjoner, for mye av grunnen til kompleksene man plutselig har fått er jo på grunn av dere. Jeg har en litt sånn “gi faen attitude” og har derfor sagt at mange av kommentarene ikke har gått innpå meg. Jeg har begynt å mislike rumpa mi på grunn av kommentarene jeg har fått, så ærlig skal jeg være. Det finnes dessverre flere tapere i denne verden enn hva vi kanskje tror. Jeg visste ikke hvor mange slemme mennesker det eksisterte før jeg fikk en blogg selv, herregud så naiv jeg har vært. Ja, du er en taper om du henger ut andre på nett. Stakkars familien din og vennene dine, om du i det hele tatt har noen.

Så om dere skal skylde på oss for å skape press, så gir jeg skylden tilbake til dere. Dere som er innom bloggere og andre sosiale medier kun for å slenge med leppa. Dere som er så misfornøyd med eget utseende at dere må tråkke ned på andres. Dere som har fått meg til å tenke at jeg har stor nese og liten rumpe. Du har skapt et press jeg aldri har kjent på før. Men vent, la meg gjette.. Jeg må takle det for jeg er en offentlig person? Dessverre, det er ikke sånn verden fungerer. Jeg håper bare at du som leser dette skjønner det presset VI må gjennomgå hver eneste dag. Det er ingen mennesker som har godt av å høre hva som er feil med eget utseendet, og det er menneskelig å ta det til seg. Jeg håper derfor at kan se hele personen neste gang du har lyst å fortelle en person at de er et dårlig forbilde på grunn av en operasjon eller andre grunner. Jeg håper du tar deg tid til å lese gjennom kommentarfeltet på hvert innlegg, kun for å se hva man faktisk må gjennomgå. Vi skaper press, men det gjør faen meg dere også. 

Jeg elsker egentlig dette bilde, men jeg har aldri turt å legge det ut selv. Morten spurte om min tillatelse til å legge det ut på Instagram, og han fikk kun lov om han klipte vekk rumpa mi. Om dere går inn på Instagram-profilen hans vil dere finne det samme bildet, bare uten rumpe. Jeg sitter med klump i magen nå som jeg skal dele dette bildet, men jeg synes det er viktig at dere som lesere også forstår hvilket press VI OGSÅ må gjennomgå hver eneste dag. Hilsen ei som plutselig har begynt å mislike rumpa si. 

104 kommentarer

104 thoughts on “DET ER DIN SKYLD AT JEG HAR OPERERT MEG

  1. MIN skyld at du har operert deg???? Nei vettuka…nå tør jeg snart ikke lese denne bloggen mer! Får jo skylda for alt! Sorry da…

  2. Utrolig dumt at folk skal rakke ned på deg bare fordi de ikke er fornøyd med seg selv eller rett og slett bare skal være stygge 😞 Er lett og si man ikke skal bry seg, men er ikke lett med alle disse kommentarene, men da er det alle disse positive kommentarene som hjelper 😊 Jeg syns i hvertfalt du ikke trenger verken større elle emindre verken nese eller rumpe for å være perfekt! 😊 Skulle gjerne ha sett ut som deg, men vi kan dessverre ikke alle være like 😊 Håper denne kommentaren og sikkert mange andre positive er med på å gjøre at du ikke tror noe ikke er perfekt 😊

  3. Wtf, du er nydelig jo 😍 De som sier noe annet er jo syk. Burde kanskje gått til specsavers

  4. Jeg skjønner ikke at folk kan si at DU er stygg! Du er drit pen og faktisk en av de peneste jentene jeg har sett, sånn helt honest. De er sikkert bare misunnelige på deg❤️

  5. Hei!
    Jeg så deg tilfeldigvis på gaten i dag faktisk, og du ER bare helt utrolig vakker! Drit i de slemme kommentarene som ikke er sanne! At folk ikke har noe bedre å ta seg til… Stå på og tenk positivt! <3

  6. Jeg har alltid fått kjent på kommentarer som går på at jeg veier litt mer enn jeg burde. Folk som sier dette prøver å pakke det inn så godt de bare kan for å si det “velmenende”. Typen er på andre enden av skalaen, tynn, å i løpet av årene med han så har jeg gang på gang blitt sjokkert (og ikke minst rasende) over kommentarene han får om sin vekt. For de som hinter så forsiktig til meg om at jeg burde slanke meg, de sier rett ut til han at han er “bare skinn og bein” “har ikke rompe” “må få i seg noe mat før han sulter”. Altså, det er like vanskelig for han å gå opp i vekt som det er for meg å gå ned i vekt, problemet er ikke mindre for han! Skulle ønske folk klarte å oppføre seg å lære seg litt nestekjærlighet og medmenneskelighet!
    Du er fin akkurat som du er, vær stolt av deg selv!

  7. Nok en gang utrolig bra skrevet, og igjen med et viktig budskap! Du er utrolig dyktig til å skrive og formidle syns jeg, og nettopp derfor har jeg begynt å lese bloggen din! Du skriver ikke bare om den store verden eller om det overfladiske her hjemme, som sminke og klær, men du går også inn på personlige innlegg, som går på oss mennesker i det daglige liv! Det ELSKER jeg!!
    Jeg tenkte faktisk seinest på det idag hvordan man takler så mye negative kommentarer som dere får! Jeg spøker ofte med at jeg vil bli en blogger, så jeg slipper og ta utdanning ig kan tjene masse penger. Innerst inne vet jeg at det krever mer jobb enn å bare opprette en blogg idag og være rik i morgen.. i tillegg satt å jeg å lurte på om jeg ville tåle all kritikk og NEGATIVE kommentarer som ville følt med om jeg faktisk ble stor? Det tror jeg faktisk helt ærlig kunne knekt meg.. og da i tillegg lese dette innlegget så gir du en utrolig god forståelse av hvordan det er og at presset på kroppen går i en ond sirkel.. dere er forbilde for oss som leser, men vi er like mye med på skape kropp press hos dere, som gjør at dere endrer dere og som igjen da får oss som leser bloggene til å føle at vi trenger å endre på oss. Rett og slett en OND sirkel!!
    Jeg håper du tar til deg de fine kommentarene også Sofie, selv om jeg vet selv at negative kommentarer dessverre ofte brenner dypere i huden enn fine kommentarer.. det er synd at det er sånn det skal være!
    Jeg vil bare nok en gang si at du er rå på bloggen, du er et STORT forbilde og du reflekterer så godt over forskjellige sider ved livet her inne, både det positivt og det negative! Jeg har aldri lest en blogger som jeg syns har vært så god på å vise hvordan livet faktisk er! En Berg og dal bane! Du har utrolig gode innlegg!!
    Det siste jeg vil si er at du er også en utrolig pen jente!! Både med og uten sminke! Naturlig skjønnhet rett og slett! Og kroppen er nydelig! Og rumpen er da absolutt smashing!! Du har ingenting å klage på, og det er jeg sikker på Morten er enig i 😁👍 (nok en gang lettere sagt en gjort, men jeg mener vært ord!j
    Jeg kjenner deg ikke, og har kun sett deg igjennom bloggen her og YouTube, men det lille jeg har sett så vil jeg påstå at personligheten din stråler gjennom utseende ditt, som er det aller vakreste på et menneske!! Du er nydelig Sofie, AKKURAT som du er!! Ikke la noen fæle netttroll som bare er ute etter å spre kvalme ta det ifra deg!!
    Stå på videre!! Du er fantastisk for mange av oss som følger deg 😊❤️

  8. Fy F***!!! Dette her er sååååå utrolig trist at en såååå nydelig jente/dame som deg skal kjenne på noe som ikke er noe å kjenne på! Blir helt satt ut av sammfunnet i dag! Vet at slikt går inn på en, men jesus!!! Klarer du ikke å se at kroppen din er smashin? kan låve deg at det er mange som skulle ønske de hadde akuratt din kropp! for ikke å glemme utseende ditt også!! Ett ord VAKKER. God personlighet har du og!

  9. Jeg må ærlug si at jeg er små forelsket i utseendet ditt, og jeg syns du er utrolig pen.
    Jeg vet åssen det er å få stygge kommentarer på bloggen og det er ikke noe morsomt. Særlig i innlegger der du gir hjertet ditt på
    Jeg hadde en innlegg der jeg skrev at jeg tilga han som overgrep meg og jeg slettet noen av kommentarene. Her tok jeg å delte en arfaring som jeg vil hjelpe andre med og fikk over halvperten av kommentarene at de trodde jeg bløffet
    Du er sterk Sofie og hvis dette virkelig blir for ille så steng kommentar feltet. Dumme mennesker skal ikke få ødelegge deg. Love you. <3

  10. Eg har opplevd å bli pekt på og ledd av på treningsstudio fordi cellulittene mine er synlig gjennom tightsen, rett og slett blitt ledd ut av treninga. Men det driter eg i, den gang fortsatte eg å trene. Har hatt et lite opphold nå i sommer, og så smått begynt igjen nå. Blant annet på pole dance, og der har eg fått beskjed at mine cellulittfyldige lår er perfekt for pole 😉

  11. Siri: Wow, jeg ble faktisk helt ordløs jeg nå. Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, men du må virkelig vite at kommentarer som dette betyr så uendelig mye. Det varmet hele hjertet mitt å lese denne, og jeg fikk virkelig et smil om munnen. TUSEN TAKK <3

  12. Camilla: Slike kommentarer hjelper alltid, så tusen takk Camilla <3 Jeg er helt sikker på at du er nydelig, og har ingen behov for å se ut som meg. Vedder på at du er smashing 😀

  13. Ja alt er kjempe bra. Jeg er så frisk som jeg aldri har vært før. Bare trist at folk skal skrive sånne kommentarer når man blogger om tilgivelse om en så vond ting som har vært i livet nitt i så mange år.
    Men håper du har det bra og ikke tenk på de kommentatorene. Vi vet bedre <3

  14. Har virkelig jobba med meg selv ang lårene mine, for eg har fått høre om de bak ryggen min i mange år.. men nå har eg nådd et punkt det livskvalitet utdanker det meste 😉 Kommer forresten et innlegg i morgen om lårene :p hehe

  15. Du har så utrolig mye å gi Sofie. Og innleggene dine er fantastiske som denne innlegget. Jeg har lett etter faste bloggere som kan gi meg inpirasjon til flere innlegg, Og må si du er en av de som gir meg det. Du er en FLINK blogger
    Unnskyld at jeg bombarderer kommentarfeltet hehe. Men jeg mener det. Ta det til deg

  16. Ja, rompa di er helt flat og du kler deg heller ikke etter rompa di sin favør akkurat, men hva så? Ikke bry deg hva alle synes. Du velger selv hva du vil bli påvirket av og ta til deg. Må man hele tiden skylde på andre og press uten ifra? Hva med å heller stå for å ikke la seg påvirke? Blås i det og stol på at de som er glad i deg er de eneste du bør bry deg om hva mener – ingen andre. Og uavhengig dette innlegget, du virker så negativ, sint og bitter på denne bloggen i det siste. Alt er liksom helt feil. Du bryr deg altfor mye om andre sin mening om deg. Lev livet og tenk på de som kjenner deg – det er det som er viktigst.

  17. Vær så snill. Vakre, fine deg! Du må aldri finne på å tillate deg selv å vurdere deg i speilet bare fordi ordfattige idioter føler for å slenge med fingra. Vi mennesker er unike på hver våre områder, og du som er så nydelig må ikke la slike negative kommentarer gå innpå deg.
    Vedder på at det er fjortis fansen til frøken Raad som skriver disse, desverre.
    Jeg har tatt print screen av ei som har tatovert en fantastisk quote, og den lyder slik;
    I will shed all of this skin down to the very bone beneath it
    If that’s what it will take for you to come to the realization
    that appearance is not what makes a human beautiful.
    Det er så unikt og spesielt, for det er nøyaktig min definisjon av et vakkert menneske. La det være en liten påminner i slike stunder hvor du føler det nede, du som har opplevd et helvete skal faen meg drite i mennesker som har meninger om ditt utseende. Du er STERK, og er GODT forbilde for unge jenter. Du er akkurat sånn som du skal være ❤️ Ingenting å tvile på!!!
    Stor klem til det ❤️

  18. I gymmen på skolen så spilte vi basketball.
    En av guttene slo ballen hardt inn i brystet mitt. Han sa unnskyld og så sa han også:
    “så vondt kan det ikke være. Du har jo ikke pupper”
    Ikke første gang jeg får slike kommentarer dessverre 🙁
    Er ingenting jeg kan gjøre med det, annet enn operasjon.
    Men hallo, jeg er 14!!!

  19. Sofie! Jeg pleier absolutt ikke og kommentere blogg osv.
    Men vet du hva? Du er vakker.
    Du er et forbilde for utrolig mange av oss! Du stråler virkelig, og vet du hva? At folk dømmer deg for udseene er bare unødvendig.. ingen er perfekte, men du er perfekt på din egen måte!
    Jeg skjønner meg absolutt ikke på det med all den haten haha.. dette er mennesker som nok sliter med seg selv, og bare føler seg bedre med og trøkke ned på personer som er så god hjertet som deg❤️ du er vakker Sofie! Utrolig fin kropp!
    Og jeg skjønner ikke at folk gidder og henge seg opp i at noen vil ha silikon og rumpeløft osv. De som har tatt kroppsopperasjon har vel hatt en grunn til og bruke flere tusen på det, og mye smerte er det også og gå igjennom!
    Så alle sammen IKKE heng dere opp i dems liv! Stå på Sofie! Du er uteooolig vakker!!

  20. Dette var utrolig trist å lese og du traff virkelig følelsene mine ved å være så ærlig! Jeg håper inderlig at du kan forsøke og ikke ta til deg kommentarer fra nettroll som bare er ondskapsfulle.
    Du må heller høre på dem som bygger selvbilde opp. Du har overhodet ikke liten rumpe og heller ikke stor nese!
    Du er en nydelig jente med masse sjarm og en super personlighet!

  21. Nettroll finnes overalt og de tør nok bare å slenge dritt når de kan gjemme seg bak tastaturet. Feigt! Jo større blogger man er, jo mer drittkommentarene får man. Folk unner ikke andre suksess og gjør alt de kan får å trykke de ned. Bare å føle seg bedre. Nettmobbing er et stort problem. Jeg synes det er helt forferdelig hva folk klarer å lire av seg og være så forbanna stygge. Man skal behandle andre som man selv vil bli behandlet!
    Men jeg håper ikke du opererer deg pga drittkommentarene. Du har en fin nese. Sophie Elise opererte nesen pga folk sa hun hadde stygg nede. Trist. Ikke få rumpa de operert! De fleste opererte rumper begynner å henge etterhvert (bare se hvordan rumpa til Kim K ser ut nå) og det ser fryktelig unaturlig og fake ut. Ser ut som man går med bleie. Beste er trente ekte rumper. Små eller store 🙂 Jeg synes du er pen og ikke la andre dra ned ned. Viktig å ikke gi etter for utseende og kroppspresset. Trenger ikke enda en overoperert blogget.

  22. Jeg satt med en klump i halsen nå. Vær så snill og ikke ta det inn på deg. Du har en helt normal kropp, er høy og har lange bein. Jeg var selv der, for jeg var redd at jeg var for høy fremfor andre venner og gutter. Men Fyfaen som folk misunner høyden min og selvstilitten min, for shit det gjør folk med deg også! Vis kroppen din, vær stilig, vis at de tynneste jentene ikke er de fineste, vis at former er jævlig in, vis at du tørr og for faen – vis at du ikke bryr deg! Morten ville legge ut HELE bilde av deg, for bilde er jo kjempe fint. Han er mer enn fornøyd med kroppen din og utseende ditt, og det bør du også være. Fantastisk bilde!

  23. Jeg elsker dette innlegget. Det er så ærlig og det som står er så sant !
    Nå syntes jeg ikke et nesa di er stor eller at rumpa di er liten, men jeg er kanskje ikke en person som scanner andre mennesker for å finne feil. Det blir for dumt.
    Jeg som ikke er en offentlig person og kun får kommentarer på utseende innimellom, kan bare tenke meg hvordan det må være å få det hele tiden.
    Men forsett å stå på!
    Jeg syntes du ser bra ut! Og jeg digger at du er så ærlig og rett frem på bloggen

  24. Du er så utrolig fin Sofie! Ikke hør på de som slenger dritt. Du ser helt stunning ut😍 Bare vit at de ikke er fornøyde med seg selv, og at det KUN er derfor de hakker ned på deg! Du har så mange gode poeng med det du sier her. Leserne dine skaper mye mer press enn du gjør. Uansett om du tar det opp kommer noen folk til å fortsette, men vær så snill å vær sterk, å se at dette absolutt ikke handler om deg. Det er de det er noe galt med, ikke utseendet ditt. Du er nydelig! Klem

  25. Folk er idiototer som hater på deg og alle andre du synst ikke alle like perfekte men da kan du holde det inni deg folk trwnger ikke å høre det og der kjenner ikke sofie enn gang sel om dette hadler om kropp men bare holde det inni dere

  26. Åh, jeg blir så sint og lei og frustrert! Hvorfor må noen alltid rakke ned på andre? Hvorfor skal vi alltid påpeke og slenge dritt om kropp og utseende? Er det misunnelse? Hat? Hvordan får man seg til å skrive slike ting?
    Ta til deg alt det positive du får, og fokuser på at du er bra nok. Akkurat som du er!

  27. Amen sister. 👏🏼👏🏼👏🏼 I dagens samfunn er det så altfor lett å legge skylden over på andre, da spesielt kjendiser og bloggere. På tide at folk går inn i seg selv, i stedet for å legge skylden på alle andre.
    Og det er jo du som skal bære denne såkalte “flate rumpa”, og ikke disse nettrolla… Så jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å bry seg. Men når man må slenge dritt om andre, så betyr at man ikke har det så greit med seg selv.
    And trust me. Rumpa de er ikke flat, den er helt amazing. 😘😘

  28. Hvrofor skal folk drive å si hvordan du ser ut?? Alle er forskjellige, og alle er like fine! Fin som du er!! Stå på Sofie, digger deg❤️

  29. SOFIE DU ER SÅ PEN! Herregud jeg kjenner jeg blir lei meg på dine vegne av alle disse drittkommentarene!!! Hvorfor gidder folk og være slemme mot deg? Du må vite at du er perfekt akkurat som du er og ikke la noen andre si noe annet! Kjempe stor fan av bloggen loveu❤️

  30. Jeg skjønner veldig godt hva du mener med innlegget ditt, selvfølgelig blir man påvirket av daglige stygge kommentarer om utseendet sitt.
    Samtidig må du huske at det antageligvis er en minimal andel av leserne dine. De fleste leserne kommenterer ikke innlegg, og de som gjør det kommenterer vel for det meste positivt. Ikke la en bitteliten prosentandel ødelegge tankene om deg selv. Du er kjempe fin sånn som du er.
    Jeg er i den formening om at bloggere bør ta et visst ansvar som rollemodeller, selv om de ikke er forpliktet til det. Så jeg synes det er litt feil å si at det er leserne sin feil at folk blir presset til operasjoner. Jeg synes man bør forvente noe kritikk når man fronter plastiske operasjoner (mener ikke at du gjør det, men tenker på andre bloggere). Det er sikkert 0,1 % av leserne som legger igjen stygge kommentarer.

  31. Noen mennesker er så forbanna idioter som må rakke ned på andre for å føle seg bedre. Sofie, du er såå nydelig og må aldri tenke på å forandre noe på deg selv! <3 Husk det! Du har en vanvittig kjekk kjæreste som har valgt nettopp DEG av alle disse grunnene, så du burde bare være stolt over hvordan du er. <3 <3

  32. Eg hadde aldri lagt merke til rumpa di på det bilde. Utruleg frekt av andre å skrive sånne kommentarar. Elsker bloggen din. Du er flott som du er. Stå på. Eg har tru på deg❤️❤️

  33. Hei Sofie! Har hatt egt ganske mye komplekser for nesen min fordi jeg holdt på med en gutt som jeg likte ganske godt. Men etterhvert så var han plutselig ikke interessert mer, og hadde fortalt alle kompisene sine at han ditcha meg fordi jeg hadde for stor nese. Kompisene Hans sa det til meg, og jeg har vell aldri følt Meg så stygg før.. Er bare så sykt hvordan en kommentare kan ødelegge et helt selvbilde.. vil bare si at du er en veldig stor inspirasjon når det kommer til det å gi litt faen i slike kommenterer! Så tusen takk for det❤

  34. På skolen i 8.klasse ble jeg skjelt ut for å ha små/flate pupper, de kalte meg “Danmark” (siden Danmark er flatt) og de andre ble kalt ting som “Russland” ol. I starten tok jeg meg veldig nær av det, og det plagde meg veldig, men etter en liten stund så jeg på det som at det var de som plagde meg som kanskje var usikre på seg selv og var redde for å få kommentarer på dems utseende så da valgte de å la det gå utover meg desverre:( Jeg begynte å gi faen, for de gjorde meg egt bare sterkere, du vet jo hva de sier😊 ~Haters makes you famous~ ❤️ Du er ett stort forbilde for meg💗

  35. Guurl, du er nydelig!! Skjønner virkelig ikke hvordan noen kan komme med slike kommentarer til deg! Du er fin akkurat som du er og det er virkelig ikke noe galt med hverken kroppen eller utseendet ditt! De som rakker ned på deg gjør det nok kun fordi at de er sjalue på deg. Sjalue på deg fordi du har et bedre liv enn de, for at du ser bedre ut enn de og fordi de vil være deg. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan mennesker kan være så slemme og slenge dritt på den måten til andre, men jeg vet at du ikke fortjener det!❤ Du er utrolig pen og det er mange som hadde gjort mye for å få en kropp som du har! Utrolig trist å se at du blir såret av det andre skriver til deg, men jeg skjønner deg godt! Men du vet at du er mye bedre enn de som rakker ned på deg, og det må du aldri glemme ❤

  36. Sofie! Du er heilt nydelig!!!❤️❤️ Dei vil bare ødelegge for deg, eg veit det kan være vanskelig men ikkje hør på dei ikkje la dei trekke deg ned! Vi er er for deg no matter what!❤️ Det er Morten og det er eg sikker på!😘 Du å Morten e heldige som har kvarandre❤️❤️❤️ Dokke fortjena kvarandre! Dokke e sjukt goals😍😍😍 Sjukt glad i dokke Begge❤️ Begge dokke ser sjukt bra ut!😍🔥 Og dokke 2 e perfekte på dokkas egen måte! Ikkje la noken sei noke anna til dokke!!!!❤️❤️😘 Håpe du har det bra!❤️ Ikkje tenk på det❤️ Blei litt lengre tekst enn eg skulle skive men ja, du/dokke fortjena dinna teksten!❤️❤️❤️❤️ Ha ei god natt Sofie og Morten❤️❤️❤️

  37. Ikke hør på alle hat kommentarene du får. Du er fin uansett som du er! Du er et veldig stort forbilde for meg😁Leser bloggen din hver dag.

  38. Du er kjempe fin Sofie!!❤️ Jeg synes IKKE du har liten rupme, jeg synes IKKE du har stor nese, jeg synes IKKE du er stygg. Du er kjempe fin å jeg ser sååååå opp til deg!❤️❤️❤️ Elsker hvordan du skriver og bildene du legger ut😍 Du å Morten er bare elsk❤️ ILU

  39. Det er bra du ikke oppererer, utrolig bra skrevet. Blir bare litt lei meg for at du lurer fansen din. På IG skriver du ting som ikke er sanne for at vi skal sjekke ut bloggen din. Det synest jeg er litt dumt.

  40. Herregud, ingen burde oppføre seg sånn. Jeg syns du er perfekt sånn som du er, bare vær deg selv. ❤️❤️

  41. Bare snørrunger som sitter og spyr ut av seg sånt tull til andre 😡 Har skrevet det til deg tidligere og jeg skriver det igjen, du er mer enn god nok! ❤️ blir kvalm av mennesker som oppfører seg slik. Aldri la noen fortelle deg at du ikke er god nok! 🙏🏼

  42. Jeg syntes du er utrolig pen!!! Du er perfekt akkurat som du er!!❤❤ du er ikke feit, i det hele tatt!! Det er bare folk som er sjalu.. de vil rakke ned på deg for å føle seg bedre selv, men de føler seg ikke bedre av det!! Bare fordi de ikke føler seg bra med seg selv, betyr det ikke at andre ikke kan det! Ikke bry deg om noe hate!! Du er nydelig og bodygoalz😍😍

  43. Jeg sier bare : fuck perfect, Du skal ikke være perfekt heller , du skal gjøre så godt du kan og bli fornøyd. Jeg personlig synes du er nydelig og har bra og positiv personlighet… å de som disser på seg, må faktisk se at du ikke bryr deg, og det kan du gjøre med å legge mer av slike bilder og være bare deg selv…stå på..vi støtter deg… 👑

  44. De som kritiserer deg for utseende ditt har problemer…. Jeg synes du ser veldig bra ut som du er❤ og det viktigste er uansett hvordan du er på innsiden,og synes du virker som en fantastisk snill å ansvarsfull person ❤ og er veldig glad i å lese bloggen din ❤

  45. Idag er det helt sykt med kropp press, noe jeg med sikkert mange andre, sliter med.. Men du Sofie, du er nydelig. Jeg kan ikke se noenting på deg som ikke er fint. I mine øyner er du perf. <3 Takk for at du delte et så fint innlegg, og ikke minst det fine bilde!
    Du har en så god personlighet og et så fint utseende, ikke la noen tråkke på deg<3

  46. Vel ja, så klart kommer man til å skape press hvis man putter seg selv ut som en offentlig person, men det er en selv som velger om man vil la presset gå innover seg. Press er noe man vil møte over alt, uansett om du er blogger, jobber på kiwi eller går på skole, men det om vi skal la det gå inn på oss, er det vi selv som velger. Det gir ingen noen grunn til å slenge dritt om andre! Tro meg, vi har sånne i klassen min også som ikke kan passe på seg sjøl, og jeg får så lyst til å skrike til dem “klapp i kjeften deres altså”. Men i denne verden vi lever i tror jeg vi må huske at oftest de som kommenterer all denne uakseptable dritten, er de som har det værst med seg selv og sliter mest av alt. Så Sofie selv om det er tungt å høre all sånn dritt og ikke minst slitsomt, så håper jeg at du fortsatt er takknemmelig for at du har den kroppen du har og at du er fornøyd med hvor ekstremt heldig du er med det livet du får oppleve! Og jeg håper virkelig at du vil fortsette og være like ansvarlig med bloggen din! Gleder meg til fler innlegg!:))

  47. Å være ufornøyd med at du ikke har noe særlig rumpe er et luksusproblem altså. Folk blir født uten armer og ben, eller tak over hodet. Tror man bare skal være fornøyd slik man er skapt, jeg. Være mye mer takknemlig, det er så ekstremt viktig. Og nei, du har absolutt ikke for stor nese, den passer ansiktet ditt med proporsjoner osv. Man trenger ikke være så estetisk fine som Martine Lunde eller Aurora Mohn for å være god nok, det er viktig å huske på. Å være helt vanlig er jo bare sjarmerende det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *