UKENS SPØRSMÅL // FORHOLD, RYKTER OG BRUDD

Categories Ikke kategorisert

Hvor bor foreldrene dine?
Mamma bor i Tønsberg/Tromsø. Som mange av dere vet så er pappa død, han bodde i Tønsberg da 🙂

Snuser eller røyker du?
Nei, det har jeg aldri gjort heller. Prøvd snus en gang, og da spydde jeg haha.

Er du singel?
Nei det er jeg dessverre ikke 🙁 haha neida <3 Om dere tenker på at jeg gjorde det slutt med Morten så var det bare en fyllegreie. Jeg kan være litt dramaqueen noen ganger. Mente det selvfølgelig ikke.

Hva skal Morten gjøre når du flytter?
Jeg vet ikke helt hvor du tenker nå, men sikkert USA som jeg snakket om? Det er bare snakk om et par måneder, og han kan gjerne være med om han ønsker det 🙂

Hvilke klesbutikker er dine favoritter?
Jeg har egentlig ingen, haha. Liker å shoppe på nelly!

Hvordan har du det nå?
Jeg har det greit. Ting begynner heldigvis å bli bedre igjen 🙂

Er du venner med alle fra PH?
Nei, det er jeg ikke. Det er også helt greit, for det er ikke alle menneskene man trenger i livet sitt.

Hvilken linje gikk du på videregående? 
Helse og sosialfag, så gikk jeg allmenn påbygning. 

Hvordan går det med deg og Morten?
Det går veldig bra <3 takk som spør!

Har det påvirket forholdet til Morten og deg at dere har vært sammen med andre når dere kom hjem?
Nei, det gjør det ikke. Begge var single, og vi hadde ikke kontakt på dette tidspunktet heller. 

Har du vært utro før?
Ja, mot liksom kjæresten min som jeg hadde når jeg var 13 år, haha! Han kysset en annen, så jeg tok hevn. 

Er det sant at du har filmet når du har hatt sex? og at dette nå har spredd seg?
Ja, jeg prøver å bli den nye Kim K. Hahha neei, det har jeg aldri gjort. Etter at jeg fikk bildene mine spredt har jeg aldri tatt slike bilder igjen, og da ville jeg i alle fall ikke laget en film 😉

Ryktene sier at Morten var utro med eksen under oppturfestivalen, og at dette var grunnen til at du dro hjem tidlig? Kan du fortelle litt rundt dette?
Morten var ikke utro med eksen under festivalen vi var på i Bodø. Grunnen til at jeg dro hjem tidlig var for at jeg fikk panikk av at det var alt for mange mennesker der, og ville bare tilbake på hotellet for å slappe av. Det vil dessverre alltid være noen som vil prøve å ødelegge mellom oss.

Hvordan var forholdet ditt til pappaen din før han døde?
Litt opp og ned. Vi hadde heldigvis et veldig godt forhold på slutten, det er jeg evig takknemlig for den dag i dag <3

Har du noen gang prøvd eller brukt dop?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har ingen behov for å prøve hverken hasj eller kokain, selv om dette tydeligvis har blitt veldig populært. Det er sykt usjarmerende og lite attraktivt å røyke weed i helgene for å kose seg. Jeg har heldigvis ingen behov for å prøve noe som helst av dop, og det er jeg glad for 🙂

Hva synes du om de andre toppbloggerne? 
Nå kjenner jeg bare Martine Lunde og Isabel, som jeg virkelig digger. Martine L er jo også en god venninne av meg. Jeg fikk også møte Pilotfrue forrige helg, hun er utrolig hyggelig. Jeg liker derfor disse tre jentene veldig godt 🙂 Sophie Elise har jeg alltid sett opp til, og vært en av bloggerne jeg har lest fast i flere år. Utenom de har jeg ikke et spesielt forhold til resten, selv om jeg synes alle virker som fine mennesker 🙂

23 kommentarer

23 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL // FORHOLD, RYKTER OG BRUDD

  1. Du er kjempeflink Sofie!! Digger bloggen din å dine meniger forsett med dette! Du gjør en god jobb du underholder meg veldig❤️

  2. Hei❤️Jeg ellsker deg sykt❤️ Men er det ikke litt irriterende at nesten alle på sånne spørsmålsrunder spør om sexlivet ditt? Det hadde aldri jeg orket å svare på❤️❤️

  3. Obs –> konstruktiv kritikk på vei.. Leses med åpent sinn.
    Kan du vær så snill å slutte å lage blogginnlegg hvor du kommenterer kommentarer i blogginnleggene, det er svært lite givende for oss som virkelig ikke bryr oss om kommentarer som kommer fra 14 år gamle jenter. Jeg forstår at du bryr deg, såklart.. men ikke blås de opp for å få klikk på bloggen din. Skriv heller slik du gjorde før, MYE bedre. Litt mer innhold.
    Og en ting til, jeg ønsker at du gir innleggende mer betydning. Det vil si at de bør være med givende for de eldre leserne dine, ikke kun til de på 14. Har fulgt deg siden du startet å blogge, men de siste 3-4 mnd virker det som at du glemmer innholdet i det du skriver, og heller fokuserer på å få ut flest innlegg om dagen. Konsentrer deg heller om få men bra- SJUKT bra innlegg. Ikke vær desperat etter klikk, fortjen deg klikk og lesere etter gode innhold, så blir det en bra blogg 🙂
    Oppsummering, mindre “JEG GJORDE DET SLUTT MED MORTEN (..) i fylla, men det betyr ingenting siden jeg var full. Hehe
    Og heller finn frem det som inspirerer deg, sånn virkelig!
    Dette er mine ønsker, kanskje ikke det du vil oppnå og jeg forstår om du er uenig! Det er helt okei, men ville bare gi deg et lite perspektiv på innleggene dine om dagen fra en annens vinkel. Stå på, og finn tilbake dit du var <3

  4. Heeei, jeg så den videoen når vegard harm snoket rundt i mobilen din. Jeg så det bilde hvor du hadde trent(det for og etter bildet). Lurte på om du kanskje kunne skrive et innlegg om hvordan du fikk det til fordi jeg vil også få så fin kropp som deg❤️❤️❤️

  5. Hei, pene deg! Jeg har alltid hatt lyst å blogge og har en blogg nå, men som ikke er i bruk lenger. Det er rett og slett sånn at jeg sliter så mye med sosial angst at nå tror jeg det er gått så langt at ikke jeg tørr å blogge, fordi da blir man kanskje lagt merke til og det er jo det jeg ønsker når innleggene deles og har derfor stoppet å blogge.. og i tillegg er jeg ny på skolen og sånn, så har tenkt at om noen ser at jeg blogger, hva om de synes det er teit eller at den blir nevnt i timen på skolen, siden jeg går på medier og kommunikasjon… Problemet er at jeg innerst inne har veldig lyst å blogge, men er litt låst fast nå på at jeg ikke tørr eller at hva om innleggene mine er teite. I tillegg sliter jeg også med å finne på noe å blogge om, fordi det føles som alt må være perfekt før det blir delt og at det skal være riktig tema som folk vil klikke seg inn på osv. Har du noen tips eller forslag på hva jeg skal gjøre?

  6. du er flink til og blogge,men synes du til tider får mye pess og rare spørsmål. synes så mange er så opptatt av om Morten er utro eller ei, tror du hadde fortalt det hvis det hadde vert tilfelle 🙂

  7. Er enig med hissigpropp. Liker egentlig bloggen din godt, men har følt i det siste at du henvender deg mer til de yngre leserne og da blir det ikke like givende for oss eldre å lese.

  8. Anonym: Gjerne kom med forslag hva dere ønsker mer av da 🙂 Jeg får daglig kommentarer om at bloggen min har blitt mye bedre i det siste, så det er dessverre veldig vanskelig å gjøre alle fornøyd. Jeg vil likevel prøve så godt jeg kan, så det er fint å vite litt mer om hva dere savner 😀

  9. Hissigpropp: Hei 🙂 Takk for en super lang kommentar, haha!
    Som jeg skrev til henne over her så er det fint om du kan komme med hva du savner, for jeg har kun fått positive kommentaren om bloggingen min i det siste. Jeg skriver helt ærlig det som faller meg inn, og Morten er jo en stor del av livet mitt. Jeg kan dessverre ikke tilfredsstille alle, men jeg kan prøve så godt jeg kan! Derfor vil jeg veeeldig gjerne vite hva du savner 😀

  10. Anonym: Hei! Har selv vært der at blogging er kleint, men du må bare stole på deg selv å gjøre det du vil. Menneskene du bryr deg om vil støtte deg uansett. Hva alle andre tenker har ikke så mye å si <3

  11. Mener absolutt ikke at du ikke kan blogge om Morten, men tenker mer på at du bør legge frem forholdet deres på en mer voksen måte. Ikke spill på ting som at han/du er utro, at det blir slutt, at han er på tinder blablabla… altså det har vel iiiiingen betydning(så lenge det ikke er tilfelle. Men når det hele tiden er “falsk alarm” blir man drittlei)! Men jeg skjønner at du mener du må forklare ting, men det må du så absolutt ikke.
    Hm, vanskelig å komme med konkrete forslag på hva jeg mener du bør skrive om. Men den største forskjellen jeg ønsker er kanskje vinklingen din på synspunktene dine, prøv å vinkle det litt mer “voksent” og la de 14 år gamle jentene holde på slik de gjør uten at det påvirker bloggingen din like mye som det ser ut som det gjør.. ( fra mitt perspektiv såklart)
    Men kjære vene, du er en veldig dyktig blogger! Misforstå meg rett, ønsker bare litt mer innhold og litt mindre “svada” 😀 Og som du sier, du kan ikke dekke alle sitt behov, og det respekterer jeg!
    ellers, ha en flott helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *