LITT OM MEG

Categories Ikke kategorisert

Jeg er avhengig av: Morten, Celine, vennene mine, mamma og reise.

Dette gjør meg glad: Reise, fred, snille mennesker og utfordringer

Dette gjør meg sint: Urettferdighet, dårlige mennesker og krig

Akkurat nå: Nå ser jeg på Thomas og Harald. Herregud så glad jeg er for at de endelig er på TV igjen, det er virkelig høydepunktet med helgen. GO JONAS <3

Favorittsang: Boyce Avenue – Time after time. Søk den opp, den er nyyydelig

Jeg ser frem til: DUBAI, BALI OG NEW YORK <3 

Jeg vil ha: Godteri, åååh.. Forrige uke spiste jeg godteri 4 ganger, skjerpings 🙁

Dette har jeg lyst til å gjøre: Flytte, faen at jeg er så rastløst

Min verste egenskap: At jeg er så sta, og det at jeg irriterer meg alt for lett. Jeg skulle ønske jeg bare kunne være godt humør hele tiden, kan noen lære meg? 

Min beste egenskap: Jeg er veldig omsorgsfull, også har jeg en skikkelig ståpå vilje. 

Favorittmat: Synd å si, TACO <3 Jeg har bare fått enda mer cravings etter at vi var på Frida i Trondheim, det må dere sjekke ut!

Verste med å være blogger: Det må være alle forventingene. Du er aldri bra nok, uansett hva du gjør. Det kan være litt slitsomt. 

Beste med å være blogger: Listen er lang. Jeg elsker jobben min, og det er akkurat dette jeg vil gjøre for alltid <3 Friheten, alle menneskene man får møte, mulighetene og dere. 

Favorittserie: Dere MÅ se Atypical, herregud for en bra serie. Det har bare kommet ut en sesong med et fåtall av episoder, det er så trist 🙁 Den ligger på Netflix <3

Neste mål med bloggen: Det må helt klart å være med på bloggerne, herregud for en drøm det hadde vært. Mål en var å komme seg på topplisten, mål to var å få kontrakt med side2 og mål tre er helt klart bloggerne. Det er bare å krysse fingrene og jobbe hardt.

Dette savner jeg med mitt gamle liv: Kunne gå på apoteket å kjøpe en graviditetstest uten å bli tatt bilde av og snakket om. Også det å kunne gå på Kondomeriet, hehe. 

7 kommentarer

7 thoughts on “LITT OM MEG

  1. Det er ikke sikkert at du vet svaret på dette men hvis du gjør setter jeg utrolig stor pris på svar!
    Det er en sang i skam uken, når dere kommer opp trappen etter parsplitten, episode 22, som jeg synes er såå fin! Jeg har lett og lett, prøvd mange forskjellige apper for å finne ut hva den heter men til ingen lykke.
    Vet du hva denne sangen heter? <3

  2. Digger bloggen din stå på! Hadde vært så kult å se deg i bloggerne !!!! Et spørsmål som er litt ute av tema men hvilken størrelse har du på finalekjolen din på finalefesten pH (hvit) jeg tenker å kjøpe den selv… Men er litt usikker på strl

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *