JEG ER AVHENGIG AV

Categories Ikke kategorisert

♥ Pepsi Max. Jeg drikker det hver eneste dag, flere ganger om dagen. Andrea og jeg kjøpte 8 flasker!! og vi drakk opp alle på en uke, krise.. 🙁

♥ Reise. Jeg blir seriøst ulykkelig om jeg ikke reiser. Dere har sikkert merket at jeg alltid er ute å reiser? Jeg må seriøst lære meg å slappe av. 

♥ Morten. Han dro fra meg for bare noen timer siden, og jeg savner han allerede… haha

♥ Bloggen. Dette er faktisk en veldig merkelig avhengighet, jeg sjekker bloggen sikkert 100 ganger om dagen. Jeg vet ikke hva jeg sjekker engang, jeg bare sjekker for å sjekke. 

♥ Være sosial. Jeg takler ikke å være alene, da blir jeg skikkelig lei meg. Jeg har alltid besøk av enten venner eller Morten, om dere ikke har lagt merke til det hehe

♥ Smoothie. Jeg drikker smoothie hver eneste dag, sånn seriøst. 

♥ Mobilen min. Jeg tror de fleste vil kjenne seg igjen på dette punktet, men jeg er ekstremt. Jeg sitter på telefonen døgnet rundt. Jeg er faktisk skikkelig kjedelig å være sammen med, for enten sjekker jeg telefonen eller blogger. Sånn som nå er jeg på besøk hos en venninne, men sitter foran pcen for at jeg må blogge, haha. 

♥ Sjekke buser. Dette høres helt sykt ut, men jeg er livredd for å ha buse i nesa. Jeg føler alltid at jeg har buser, og må derfor sjekke meg for buse hele tiden. Jeg tror faktisk jeg skal telle hvor mange ganger jeg sjekker nesa mi i løpet av en dag, for det er mange. Får jeg ikke sjekket meg for buse blir jeg kjempe stresset, haha. 

♥ Bekreftelse. Jeg må seriøst ha bekreftelse på ALT, ikke bare på utseendet som sikkert mange vil ha nå. Er du sikker på at du skal hente meg? Vi hadde avtale klokken 19.00, ja? Du kommer på besøk? Jeg er avhengig av å vite 100% at noe skal skje. Kontrollfreak? hehe

♥ Shopping. Jeg shopper flere ganger i uka hver uke, utrolig dårlig uvane. 

♥ Godteri. Forrige uke spiste jeg godteri 4 ganger på en uke, HJELPES

♥ Parfyme. Jeg må alltid spraye meg 3 ganger, ellers blir jeg stresset.

♥ 2 tyggiser. Det er ikke vits å gi meg en tyggis, for det klarer jeg ikke å tygge. Jeg synes det er skikkelig ekkelt, og må derfor alltid ha to stykker. 

14 kommentarer

14 thoughts on “JEG ER AVHENGIG AV

  1. Hahaha! Kjenner meg igjen i flere av punktene her.. elsker hvor ekte du er som person, og sier ting som de er! Stå på videre 👌🏼

  2. Haha kjenner meg godt igjen her ja! Pepsi max er en avhengighet, 2 (3,4) tyggisser har jeg alltid!! og “spontan-shopping”er (trist nok) blitt en avhengigheter for meg også! haha, jeg klaaaarer meg ikke uten..

  3. I farten leste jeg “Å sjekke busser” og tenkte at det var en veldig sær ting å være avhengig av! haha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *