7 TING DERE HELDIGVIS IKKE FIKK SE PÅ TV

Categories Paradise Hotel

Hvor skeptisk jeg var når jeg skulle være partner med Kevin. Dere aner ikke hvor mye rart jeg sa, og hvor sur jeg var haha. Jeg var skikkelig redd for at det skulle bli tatt med, for Kevin er jo virkelig verdens herligste fyr. 

Jeg barberte meg foran Kevin i fylla. Jeg kan seriøst bli verdens teiteste og kleineste person noen ganger, og denne gangen var intet unntak. Kevin påvirket meg veldig rundt når det kom til å ikke ha noe filter, så jeg bestemte meg derfor for å shave meg nedentil foran Kevin. ” SE KEVIN, SE”. 

Petter og jeg kranglet hver eneste dag. Jeg tror det hadde blitt veldig slitsomt for dere å se hvordan Petter og jeg holdt på. Vi kranglet seriøst hver eneste dag, haha. Petter kranglet med alle da hehe, men vi var skikkelig søskenpar. Bare en av oss sa noe irriterte den andre seg skikkelig. 

Håkon gikk til feil Sofie den første parsermonien. Dette er ikke noe jeg er glad for ikke kom på TV, men jeg tenkte det kunne være en morsom funfact dere ikke har hørt før. Jeg vet ikke om dere husker den første parsermonien der jeg fikk 3 stykker bak meg? Håkon gikk først til Sophie, og ikke meg. Vi måtte derfor spille inn alt på nytt igjen, og Håkon måtte gå til meg. Ingen av oss skjønte noe som helst, og jeg tror ingen hadde forventet at han skulle komme bak meg heller. 

Kevin tok bodyshots på meg. Vi hadde flasketuten peker på, der Kevin ble utfordret av Andrea (fuck uuu, haha) til å slikke meg oppover magen og kysse puppene mine. Nr.1 så er dette veldig feil på grunn av vennskapet til meg og Kevin. Nr.2 jeg er absolutt ikke typen til å gjøre sånt. Jeg fikk derfor helt panikk når jeg først innså hva jeg hadde gjort. Jeg begynte å gråte og nektet faktisk å legge meg. En fra produksjonen måtte komme inn å snakke med meg, hun var virkelig verdens beste. Hun lovet meg at dette ikke skulle bli tatt med, noe hun heldigvis mente. Jeg hadde ikke vært komfortabel med at 500.000 skulle se noe så kleint og ubehagelig. 

Morten og jeg rotet mer enn hva dere så. Mandag uke 9 når Morten spurte om vi skal telte, skjedde det mye mer enn hva dere fikk se. Nei, vi hadde ikke sex, men det de viste på TV var veldig uskyldig sammenlignet med hva som egentlig skjedde. Vi begge var livredd for at det skulle bli tatt med på TV, takk gud for at vi slapp en så ubehagelig opplevelse. 

Jeg ville absolutt ikke på date med Grunde. De tok med på TV at jeg ikke ville, men jeg var faktisk nesten på gråten. Grunde og jeg kom ikke overens i starten, og jeg var derfor livredd for at det skulle bli kjempe kleint. Det ble en kjempe fin date, og Grunde og jeg gikk faktisk veldig godt overens. Etter vi kom hjem fra date samlet jeg alle jentene å fortalte at vi hadde misforstått Grunde, og måtte gi han en ny sjanse. Det var mye av grunnen til at Martine valgte Grunde ovenfor Sunny. Hehe sorry Sunny <3 HUSK Å STEMME PÅ GRUNDE I KVELD FOLKENS!! 

Jeg innrømte at jeg var forelsket i Morten. Jeg var nede på sync, der jeg ble spurt hva jeg følte for Morten. Jeg var kjempe full, og sa at jeg var skikkelig forelsket i han. Jeg angret meg fort å sa betatt istedenfor. Hele situasjonen var egentlig bare veldig klein. TAKK for at dere ikke tok med det. 

“Krangelen til Martine og meg”. Den uka jeg røyk var alt veldig spesielt mellom Martine L og meg. Vi gikk fra å være bestevenner til å ikke snakke sammen, det var helt merkelig. Hun tok meg til side for å prøve å snakke med meg, men alt ble bare feil og veldig kleint. Vi fikk ingenting ut av det, utenom at begge var kjempe lei seg. Der inne er det utrolig vondt å bli sviktet, vi har jo bare hverandre. Jeg var jo også så ekstremt glad i Martine, så det ble bare så feil. Jeg gikk faktisk på toalettet å gråt etter samtalen vår, for jeg hatet hele situasjonen. Alt ordnet seg med engang vi fikk møte hverandre igjen da <3 

18 kommentarer

18 thoughts on “7 TING DERE HELDIGVIS IKKE FIKK SE PÅ TV

  1. Kan du legge ut et innlegg om all PH temaene du vil utgi fordi folk som meg blir lei av å høre på deg snakke om PH hver uke oh hver måned.🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ Sesongen din var for 3/4 måneder siden. Du burde ha vell skrevet om det når det var relevant å snakke om det😘😘

  2. Jeg må si at du har en veldig spesiell oppførsel.. du gjør og sier ting du angrer helt sykt på.. tenker du ikke over noe før du gjør det? 🤔

  3. Herregud hvorfor blogger du?
    Makan til møl skal man lete lenge etter!
    Bare fordi noen synes du er pen så skal du tjene et par mill i åeret. For å gjøre: IKKE EN DRITT1
    Du fortjener ikke en eneste krone av pengene du får!
    DUM I HODET er alt du er!!!
    Ta å heng deg dumme bitch!!!!

  4. Tone Paulsen: ? Hva i alle dager slags kommentar er dette? Sofie er en nydelig person og fortjener kun alt godt! Du kaller Sofie dum i hodet? Les selv hva du akkurat har skrevet, så kan du vel tenke på hvem som er dum i hodet sitt etter det. Og tenk deg om to ganger før du skriver noe neste gang 🙂
    Du er herlig Sofie og har en utrolig fin blogg! Stå på videre ig ikke bry deg om haterene, er en grunn til at de velger å lese bloggen din!:)
    Klem fra meg!

  5. Bra innlegg, og jeg elsker alle disse ph innleggene like mye som de hverdagslige innleggene😃😃

  6. Skjønne virkelig ikke ka folk får sæ til å skrive?! Tone Paulsen, i mine øya så virke du som ei 12 år gammel jenta som sku hatt tilsyn over ka du gjør på nettet. Over hodet ikke greit. Og om du nu e ei voksen dame så lure æ virkelig på ka som gikk galt under oppveksten din. En trussel er ALDRI greit. Kem har lært dæ anneledes?
    Personlig så læs æ ingen blogga og å kommentere i hvertfall ikke haha. Men æ e støtt og stadig innom din blogg Sofie og æ syns du e rågod. Du legg ikke skjul på det ekte livet, og du skjule dæ heller ikke bak “rosa boble filteret”. Akkurat det digg æ med dæ! Du e nokk vant til å ta alt hatet “med at det kommer med jobben” men faen altså, en sånn trussel klare æ ikke å la vær å si imot. Du e nokk selvfølgerlig klar over alle de førbanna netttrollan der ute, så bare stå på videre❤️

  7. Folk undervurderer deg. Sykt glad for at en gledespreder som deg har vært på TV og blogger pr nå. Peis på! ❤

  8. Dette er til alle de som kom med jævlige kommentarer spesielt du som klager på at hun får penger for det hu gjør .. eller tjener på det hu driver med her. Men har du ikke tenkt over sånne dumme mennesker som deg gjør at hu tjener enda mer så bli så sint å kom gjerne innom hverdag videre så hun tjener litt ekstra da 🤣🤣😘

  9. Hahahaha må le av hat kommentarene du får!! Husk på at når du får en hat kommentar så bør du egt synes synd på den personen, fordi de skriver bare dritt til deg for å føle seg bedre selv. Folk kan ikke ha det bra hvis de trenger å rakke ned på andre for å føle seg bedre!! Du e super, ELSKER bloggen din!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *