JEG HAR FLYTTET UT

Categories Ikke kategorisert

inneholder reklame

Akkurat nå ligger jeg ganske redusert på sofaen til Julie. I dag flyttet jeg ut av hotellrommet mitt, som har vært som et hjem for meg de siste 10 dagene. Det er nesten litt rart, for jeg har følt meg så hjemme der. Det er også veldig trist å vite at jeg ikke skal våkne opp til hotellfrokost noe mer. Jeg fant ut at det ikke var behov for å bo på hotell i og med at Morten reiste hjem i går, det hadde vært veldig trist og ikke minst ensomt. Jeg må uansett takke Comfort Hotell for et kjempe fint opphold <3 

Nå kommer jeg nok til å bo hos Julie til jeg kan reise hjem til Oslo igjen. Jeg må nok mest sannsynlig være her i godt over en uke til. Hadde det ikke vært for at Morten dro hjem kunne jeg vært her i en måned til, men jeg begynner å savne han allerede. Det er helt merkelig hvor avhengig man kan bli av et annet menneske, jeg har ikke klart å bestemme meg om jeg liker det eller ikke. Det er nesten litt.. skummelt? Nå skal jeg bare slappe av litt før jeg skal komme meg på trening, prøve i alle fall 😉 hehe

Vakkert bilde av meg og min avhengighet <3 

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG HAR FLYTTET UT

  1. Synes det er ganske søtt hvor avhengige dere er av hverandre, ligger så mye kjærlighet i det å savne❤️

  2. Hei Sofie, du er så vakker og sterk og du må aldri høre på hate! Du må alltid se bort fra det og jobbe! Du er så sykt fin og du burde bli modell❤️❤️❤️❤️❤️men jeg håper du kan gjøre meg en tjeneste, jeg lurte på om du kunne følge Sunahsang på Instagram❤️❤️Det hadde betydd alt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *