STORYTIME // ET SJOKKERENDE MØTE MED EN KLARSYNT

Categories Personlig

Jeg har nevnt sånn smått at jeg tror på at det finnes noe mer mellom himmel og jord, og at jeg har hatt mine opplevelser som har styrket troen min på dette. En av de opplevelsene er mitt møte med en klarsynt. Denne mannen kunne ikke ha googlet meg, for det var ikke jeg som bestilte time hos han. Han visste ikke hva jeg het, hvordan jeg så ut eller hvor jeg kom fra. Likevel så visste han alt om meg, kun med å se meg inn i øynene å holde hendene mine. 

Etter dette møte følte jeg meg tom. Jeg var glad, men helt tom. Plutselig satt jeg med masse informasjon som føltes både godt og vondt. Han fikk kontakt med både pappa og Sondre. Informasjon fra pappa var vel kanskje den som gjorde mest vondt. Jeg fikk vite ting om han jeg aldri hadde hørt før, som jeg senere fikk bekreftet av familien. Hvordan en random mann fra Drammen kunne vite alt dette forstår jeg ikke. Han la også kort på meg, der han forklarte hvordan livet mitt kom til å være. Han ga meg beskjed om at livet snart kom til endre seg totalt, og jeg kom til å takke ja til noe jeg egentlig ikke tør. Noen måneder senere takket jeg ja til å være med på Paradise Hotel, selv om jeg egentlig ikke turte. Livet mitt endret seg også totalt. Jeg ble også forklart at kjærlighetslivet mitt var veldig komplisert, og at daværende forhold ikke kom til å funke med mindre jeg tok tak i problemene. Han snakket om at man har forskjellige forventinger til forholdet, og det var der han mente at det kom til å skjære seg.

Mange vil nok synes jeg er teit nå, men jeg har helt seriøst følt at jeg har evner til å merke unaturlige ting. Han påpekte dette til meg, og var villig til å lære meg gratis for han mente jeg virkelig hadde evnene til å gjøre en forskjell. Jeg takket nei, for jeg vil virkelig ikke få kontakt med døde mennesker. Likevel er det et eller annet som får meg til å ville, for det virker jo litt.. kult? Jeg hadde med meg min beste venninne, som var veldig skeptisk til dette. Han begynte derfor å lese i hånden hennes, og han traff perfekt på noe som har skjedd henne tidligere i livet. Han fikk en skeptiker til å ikke være skeptiker, men det er kanskje ikke så rart. Alt han sa stemte, og hele opplevelsen var bare helt syk. Jeg tenker at jeg skal dra til han snart igjen, og kanskje jeg vil dele mer av opplevelsen da. Jeg skal skrive ned, sånn at dere kan få vite litt mer om de tingene han sier om meg. Jeg vil ikke dele alt for privat informasjon, som jeg har fortalt dere før <3 Jeg vil veldig gjerne vite om noen av dere lesere har vært hos en klarsynt før, og hvordan opplevelse dere hadde ?

19 kommentarer

19 thoughts on “STORYTIME // ET SJOKKERENDE MØTE MED EN KLARSYNT

  1. Jeg har på en måte det. Jeg og to venner var på en slags “overnaturlig” butikk i Tromsø (new age nært Nerstranda og Blårock), der ble vi spådd med tarotkort (spåkort). Jeg husker ikke helt min spådom, men tror det var noe med usikkerhet å gjøre. Viste seg uansett å være sant! Har lyst å dra til en ordentlig klarsynt, men frister ikke å betale 200kr for 3 minutter. Hvor i Drammen skal du og vet du hvor mye det koster? Skal dit om ikke så lenge så vil gjerne vite 🙂

  2. Hei 🙂
    Flott og spennende innlegg. Har selv stor tro på at det er mye mellom himmel og jord vi ikke vet om.
    Er det mulighet å få vite mer om denne klarsynte ,ønsker gjerne møte ham.
    Digger bloggen din forresten. Du treffer bra med dine varierende innlegg. Sendte deg en mld på messenger /Facebook ang dette.
    Takk for interresant blogg ,gøy å følge deg :))

  3. Hei! Jeg kommer fra Drammen, og lurte på om du kunne gi meg litt informasjon om hvor jeg kan få tak i denne mannen? (Send meg gjerne en melding på insta hvis du ikke vil dele det her:)

  4. Så spennende! Dette har jeg hatt lyst til lenge:) Vil du sende meg info om mannen? Om du ikke vil legge ut her, kanskje du vil sende meg på mail?:)
    Tusen takk!

  5. Jeg har alltid hatt lyst til å oppsøke en klarsynt. Hvem var dette? Og hvordan kan jeg komme i kontakt med han?

  6. Hørt om cold reading? Søk det opp. Du ble manipulert. Dessverre. Men du kan trøste deg med at du ikke er den første som har blitt lurt.

  7. Så spennende å høre at de ikke bare eg jeg som tror på de same, jeg tror på dette med energier å at noen mennesker føler mer en andre høysensitiv som de kalles å dette med karisma, noen mennesker har unike evner.Tarot kort virker så spennende, set halsey-now or never?

  8. Har vært hos ei før. Men hun har dessverre sluttet. Vært der i 10 år. Så jeg er overbevist. Men vil gjerne få litt info om hvem han er. Kunne tenkt meg og tatt en tur ditt selv 😊😊

  9. Hei! Jeg er fra Drammen og vil gjerne få Navnet til denne mannen eller informasjon om hvordan jeg kan komme i kontakt med han? Send Mail om du ikke vil utlevere det her 🙂 Takk om du gidder😅

  10. Hei! Jeg bor rett ved Drammen og kunne tenkt meg å reise til han! Har veldig lyst til å få prøvd dette! Send meg gjerne litt info på Mail elns 🙂

  11. Hei, vil du sende meg navn og nr på denne mannen.
    Hilsen ei som sårt trenger det.
    Send privat kjære deg.
    Tusen takk!
    Klem til deg👍😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *