JEG MELDTE MEG PÅ ET ANNET TV-PROGRAM FØRST

Categories Ikke kategorisert

Dette har jeg aldri fortalt dere før, men rett før Paradise så meldte jeg meg på et annet TV-program. Jeg kom faktisk med til siste intervjuet, og ble tatt ut rett før målstreken. Jeg meldte meg på Top Model, kunne dere noen gang sett for dere det? Hvorfor jeg meldte meg på vet jeg egentlig ikke. Hele livet har jeg blitt fortalt at jeg burde bli modell, og det har nok påvirket meg til å ta valg som kunne tatt meg i den retningen. Helt ærlig så kunne jeg aldri vært modell, det er rett og slett ikke noe for meg. Jeg tror jeg bare hadde lyst til å prøve noe nytt. Jeg er utrolig glad for at jeg ikke ble tatt med, for det hadde vært utrolig urettferdig om jeg hadde fått plassen fremfor noen som faktisk ville dette 100%. 

Hadde jeg blitt med på Top Model kunne jeg nok aldri vært med på Paradise Hotel på grunn av kontrakter, og hvor kjipt hadde ikke det vært? Jeg hadde ikke møtt noen av de vennene jeg har nå, og jeg hadde aldri hatt kjæresten min. Det er utrolig rart å tenke på alle tilfeldighetene som fører oss akkurat dit vi er i dag. Tenk så annerledes livet mitt ville vært om jeg hadde blitt med på Top Model. Tusen takk for at dere ikke tok meg med, og tusen takk TV3 for at jeg fikk være med <3 

32 kommentarer

32 thoughts on “JEG MELDTE MEG PÅ ET ANNET TV-PROGRAM FØRST

  1. Hahaha Seriøst! Jenter er de mest ondskapsfulle skapningene på planeten. No doubt!😂
    Sofie,du ser smashing ut!! Og glad for deg at du slapp unna modellverden 😉😉

  2. Syns dere Sofie er for feit til å bli modell? Jeg kjenner jeg blir skikkelig sint når jeg leser slike ting. Det er folk som dere som er med på å opprettholde dette sinnsyke presset angående kropp. Jeg synes du ser veldig bra ut Sofie, ikke bry deg om disse kommentarene! Det er tydelig at enkelte ikke har helt føttene plantet på jorda. Alle er fine akkurat som de er, så drit i dette kroppspresset!

  3. Blir flau på vegne av dere jenter som kommer med stygge kommentarer 🙄 Vitner om lite mellom ørene! Håper at dere er unge tenåringer, og at dere gror folkeskikk med tiden!
    Syns du er kjempeflott Sofie! 🌸

  4. Er du og Morten sammen nå? Btw. Syns du er fantastiskfin og de som tenker negativt er noen tufser som ikke har et liv. Du er Beautiful! Du er fin akkurat som du er uansett uten eller med sminke!! Misunnelig ;**

  5. Noen mennesker burde ikke hatt retten til å kommentere.. har du ikke noe fint å si så la vær.
    Sofie du er fantastisk, finere menneske skal du lete lenge etter!

  6. Altså, faen heller. Det er ikke Sofie som er for feit til å bli modell, det er mote industrien som er helt bak mål. Når jenter sitter backstage og spiser bomull dynket i appelsinjuice for å holde seg syltynne, når modeller dør av spiseforstyrrelser, mens andre heldigvis velger å gi opp fordi de ikke klarer å bli innfri kravene om antall cm som kretser rundt de ribbeina de allerede har operert ut.. da vet du at noe er riv ruskende galt med industrien. Sofie er en smellvakker og tynn jente. Det er ikke hun som ikke passer som modell, det er mote industrien som ikke passer inn i samfunnet.

  7. Det virker som bloggen har gått helt i hodet på deg… Virker ikke som du har det noe greit etter at bloggen din ble populær! Tror du snart kommer til og gå på en kjempesmelll! Dessuten skriver du helt annerledes nå enn du gjorde i begynnelsen! Du unnskyldte deg for og bruke lureoverskrifter, men nå gjør du det HELE tiden likevel!! Kjenner deg dessverre ikke igjen…:(

  8. Du vet at du er altfor stor til å bli modell, og ikke er du høy nok heller. Hadde du gått ned 15-20 kg så kanskje, for det er de som setter grensa på 172-73 😉
    Men godt du ikke gjorde det. Modeller har særegne utseender og man skal gjerne skille seg ut!

  9. Wow dette blir overkant for drøyt alså…. viss sofie er for feit til å være modell så vet nå ikke jeg… passer vel perfekt til å være modell!!! Vedder på at du som sitter å slenger dritt til sofie bak skjermen bare e missunnelig, noe som er norges største folkesykdom, uheldigvis…:(( du er såå pen sofie, og nogen her har viss missforstått en stooooor del.. kjenner jeg blir sint å lei meg på samme tid.. hva har skjedd me samfunnet vårt…😔 Er trist å se, men foreldre må virkelig begynne å ta tak i hvordan barna deres er… du er nydelig sofie!

  10. Shiit så stygge folk er .. for det første du er tynn, slank og veldig pen og kunne lett vært modell. Top Model Norge var vel også for (slik flere burde være) plus size modeller. Skjønner ikke hvorfor folk skal kommentere så stygt, satser på du klarer å børste det av deg <3

  11. Det er utrolig hva folk klarer å lire fra seg. Dere som kommenterer, hva vet dere EGENTLIG om hva som kreves for å bli modell, annet enn det du har sett gjennom TV eller fått et inntrykk av via media? Og at dere går rett på angrep på Sofie sitt utseende er jo helt utrolig!!
    Leste dere hele innlegget? Hun var faktisk med til siste intervju! Det vil si at de som skulle finne modeller til programmet, så noe i Sofie som de likte og fant interessant! At hun ikke kom med til selve programmet, syns ikke jeg er et nederlag i det hele tatt! At hun i det hele tatt ble lagt merke til blant sikkert en hel haug med søkere, ville i vært fall jeg tatt til meg!! Utrolig imponerende Sofie 😁 Og flott du ikke ble med helt til topps om dette ikke var noe du brant for, og heller ble med på paradise 😉
    Men at folk angriper utseende og sier du både er for feit og for stygg til å bli modell, får meg til å undres litt.. aldri møtt noen du tenker at er så pen de kunne vært modell? Og likevel hadde de kanskje aldri nådd et intervju en gang? De som er på jakt etter en modell ser etter noe spesielt, du skal ha mer ved deg enn bare å være tynn og.. pen?! Det er faktisk en jobb, og som alle andre jobber har de kriterier til hvordan den skal utføres.. så om ikke Sofie nådde topp, betyr det verken at hun er feit eller stygg!
    Jeg har jo absolutt ingen peiling på bransjen, men det virker det heller ikke som dere som driver med å spyr ut stygge kommentarer her heller har! SLUTT å kommentere ting dere ikke har peiling på, når dere ikke har noe godt å komme med.. og det er STOR forskjell pp konstruktiv kritikk og bare være stygg i kjeften.. les dere opp på det først, øv dere hjemme, og er dere uenig i noe, ta det opp på en skikkelig måte!!
    Haha beklager lang kommentar, og egentlig er det bortkasta energi kanskje? Men jeg hadde tid til overs, så hvorfor ikke 😂
    Stå på Sofie! Du er super flink og det er kjekt å lese bloggen din 😊 Håper det skjer en endring på nett snart, sånn at en ikke kan gjemme seg bak tastaturet, men faktisk snart er nødt å stå får det man skriver her også 😊
    Du er nydelig vakker 😁❤️ Og jeg er heller ingen modell, så hvis det er sånn det er at da er man stygg og feit, ja.. så får vi være stygg og feit ilag 😁👍

  12. Hva vi vet? Nei. Jeg er i nedre skala på BMI og fikk ikke jobber om jeg hadde gått over det. Er ikke erfaringer grunnlag nok til å uttale seg? Bransjen er hard. Sånn er det bare.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *