KANSKJE JEG EN DAG FLYTTER TILBAKE

Categories Ikke kategorisert

Det virker som det har vært mye forvirring rundt bosituasjonen min og om jeg har tenkt å flytte tilbake til Trondheim. Jeg har fått masse spørsmål om når jeg skal flytte og hvorfor. Jeg skal ikke flytte til Trondheim som mange tror. Jeg forklarte i et innlegg at jeg plutselig fikk veldig lyst. Rastløsheten kom å tok meg på nytt, men det er ikke noe jeg kommer til å gjøre akkurat nå. Hva som skjer i fremtiden har jeg ingen anelse om, men dere skal ikke se bort ifra at jeg kanskje en dag flytter tilbake. Det er ikke lenge siden jeg sa at jeg mest sannsynlig aldri ville bo her igjen, men jeg tror jeg bare har glemt hvor mye jeg faktisk har her. Jeg har et helt liv her og en familie. Vi er ikke familie på den måten at vi har samme kjøtt og blod, men det er en familie jeg selv har valgt. 

Selv om man får en tittel som onkel, tante, søster, bror, mamma og pappa så vil ikke det automatisk si at de vil føles som familie. Jeg føler jeg har mer trygghet rundt meg her i Trondheim enn hva jeg for eksempel har i Tromsø (der halve familien min bor). Jeg tror egentlig bare at jeg er forvirret, for jeg har knyttet bånd så veldig mange steder. Tønsberg, Tromsø, Oslo og Trondheim. I tillegg har jeg en kjæreste som har sitt i Bodø, så det er umulig å vite hvor man vil ende opp. Det viktigste for meg er at jeg føler meg hjemme, og hjemme trenger ikke å være stedet man kommer fra. Hjemme for meg er menneskene og miljøet, og det er akkurat det Trondheim er for meg. 

15 kommentarer

15 thoughts on “KANSKJE JEG EN DAG FLYTTER TILBAKE

  1. Kanskje du kan skrive et innlegg om hva du spiser i løpet av en dag? Eller f eks dine favoritt treningsøvelser for rumpa? 🙂

  2. Angående de kiwi bæra du viste på Snapchat. Hvis det er de jeg tror det er smaker de ak det samme som kiwi bare litt søtere:)

  3. Hei! Jeg skal til Tronheim snart og kan endelig se byen sikkelig. Har vært der mange gonger men har ikke følt at jeg har sett den ordentlig, så jeg lurte på om du kunne komme med noen tips til hva jeg kan se og oppleve?
    Med vennlig hilsen Emma (18)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *