HAN VAR UTRO FIRE GANGER

Categories Personlig

Jeg får ofte spørsmål om jeg har opplevd at noen har vært utro mot meg, men jeg har aldri fått spørsmål om jeg har vært utro før. Man hører alltid om gutten som har vært utro, men aldri jenta. Jeg kommer sikkert til å bli hatet nå, men jeg har vært utro før. Jeg var utro for å ta hevn. Hjalp det? absolutt ikke. Det skal sies at jeg var ung når dette skjedde, og nå ville jeg nok håndtert det helt annerledes nå. Hadde Morten vært utro mot meg ville jeg nok gjort det slutt, for kommer det til et punkt der han ønsker å være med andre jenter så vil han egentlig ikke være med meg. Jeg har alltid ment at alle mennesker kan gjøre feil, og det er viktig å kunne tilgi. Jeg ville nok tilgitt han, men jeg ville ikke blitt sammen med han igjen. 

Jeg har vært i et forhold der han var utro mot meg 4 ganger. Det virket som det aldri skulle ta slutt, og uansett hva jeg gjorde så var han utro på nytt. Det hjalp ikke å tilgi og det hjalp ikke å ta hevn. Jeg følte meg egentlig bare som dritt uansett hva jeg gjorde, og fant til slutt ut at forholdet vårt aldri aldri kom til å fungere. Jeg skal ikke snakke for alle, men ingen av oss klarte å stole på hverandre igjen etter et sånt svik. Jeg skjønner jo også hvor naiv jeg var når jeg tilga han for fjerde gang, han var jo åpenbart ikke forelsket i meg. Det endte faktisk med at han dumpet meg for å være sammen med noen andre, noe som egentlig ikke burde kommet som et sjokk. Det er mye omdiskutert når det kommer til å tilgi eller ikke tilgi partneren som er utro, og jeg tenker at man må finne ut hva som er best for en selv. Etter å ha opplevd selv at en jeg er glad i var utro mot meg og motsatt så kunne jeg aldri vært i et slikt forhold igjen.

Hva tenker du? Har du vært utro eller opplevd at partneren din har vært utro mot deg?

Jeg er så takknemlig for at jeg er i et så fint og stabilt forhold nå <3

19 kommentarer

19 thoughts on “HAN VAR UTRO FIRE GANGER

  1. Dette hadde jeg ikke trodd om deg. Håper Morten forstår at han ikke kan være sammen med sånne jenter som deg

  2. Du har tydeligvis ikke lest innlegget godt nok. Hun tok HEVN og det skjønner jeg, for jeg ble behandlet på samme måte som henne, men dere som ikke har opplevd det, har egentlig strengt tatt ikke noe å si for dere vet ikke hvor jævlig det er.. Tenk deg at du sitter hjemme og har all din tillit til kjæresten din også er h*n utro mot deg og du får den slengt i fjeset noen mnd eller år etter. Det er helt forferdelig å vite at den du elsker og den som står deg nærmest faktisk leker med følelsene dine. Det gjør faktisk at man blir usikker i fremtiden og det ødelegger for mange. Det er derfor vanskelig å stole på noen igjen.
    Husk å passe på hva dere sier for mange ting kan såre veldig mye. Jeg må si en ting at det er ganske feigt å være anonym også.

  3. Et blogg tips😁
    Hei, kan du skrive litt om den tiden du gikk på ridning? Hva hesten din het, hviljen gren du satset osv..😁Hadde hvert litt gøy hå høre litt om det siden du har ikke skrevet så mye om det temaet😊🐴

  4. Må si du er sterk! jeg er 27 år gammel og leser bloggen din og ser snappen din hver dag. Du viser et litt usminket liv som de fleste av oss lever selv om mange ikke innrømmer dette 😊 Du har vært igjennom så mye… Og du har funnet en plattform for å snakke om det og bearbeide det på din egen måte som funker for deg 🙂 Jeg var sammen med en her som både slo og var utro flere ganger… Jeg gjorde akkurat som deg jeg tok hevn… Det hjalp jo ingenting selvfølgelig… Men det hjalp meg i retningen at man avslutter ting for det ikke lett å avslutte ting. Og det mange som kommenterer skriver glemmer er at noe av det vanskeligste man gjør er å slippe tak. Så før de har gått i dine sko og prøvd De, så får de fortsette å kjøpe brukt sko og kommentere det 🙂 en liten metafor! stå på Sofie, du er sterk. Og jeg gleder meg hver dag til og følge deg 🙂 og er utrolig glad for å se hvor godt du og Morten har det:) Jeg har også en chi tispe som er 7 mnd 🙂 Lykke sender Celine masse god bedring 😊

  5. Du som kommenterte lengre opp her… Les innlegget først før du setter i gang med å kommentere…. ;(
    Utroskap er noe dritt!! Jeg har opplevd det en gang! Men jeg var så dumsnill som det heter og tilga han og fortsatte forholdet etterpå, men han fortsatte bak min rygg helt til jeg fant ut av det og ga opp. Jeg orket ikke mer og gjorde det slutt. Og glad er jeg for det i ettertid! 🙂 Nei jeg har aldri vært utro, og det kommer jeg aldri til å være! Skal man gjøre det slutt så bør man gjøre det på en ordentlig måte mener jeg 🙂

  6. Helt ærlig til dere som dømmer..utrolig teit av dere å dømme..for det første så var det faktisk hevn noe jeg selv har gjort så jeg forstår deg fult ut på det og for det andre så har dere som dømmer sikkert gjort noen feil dere også så fei for din egen dør før du dømmer 😡
    Utrolig sterkt av deg å bare si det rett ut som det er Sophie,digger deg!

  7. Har selv vært utro i fylla.. den største feiltakelsen i mitt liv.. skulle gjort alt for å ha det ugjort.. skjønner veldig godt at han jeg var sammen med aldri klarte å tilgi meg, men skulle gjort hva som helst for å vinne tilliten tilbake..

  8. Jeg var utro en gang… Det ble slutt, og så ble vi sammen igjen etter 9 måneder! Nå har vi vært sammen i 12-13 år etter at det skjedde og ingen har vært utro etter det..

  9. Er dette den personen som passer hunden din? Er du virkelig venn med han etter han gjorde det mot deg? Håper virkelig det ikkje er den samme personen

  10. Jeg har vært borti det at partneren har vært utro å jeg har tilgitt , å det har han vært igjennom så å si hele forholdet vi hadde. Jeg sier alltid til meg selv, har en person vært utro kommer det til å skje igjen. En gang utro alltid utro å i det forholdet fikk jeg rett, uansett hva jeg gjorde så fant han seg andre å være med. Trist at folk er sånn mot andre.

  11. Hva legger du i ordet ”utro”, at han kliner/kysser med en annen jente, eller at han har samleie med en annen jente?

  12. Har vært utro. Har aldri elsket noen. Å han jeg var utro mot var den første jeg elsket.. enda elsker!
    Han tilga meg førstegangen, men jeg er redd følelsene mine siden jeg tidligere har latt meg påvirke negativt ved følelser såm nå gjør at jeg sitter med arr på armen..
    Før jeg va “utro” den andre gangen hadde vi lekeslosst såm gikk for langt.
    Vi slo opp å timer etter hadde jeg sex me noen.. han vet ikke dette skjedde etter vi slo opp. Men hva er vitsen i å fortelle han det? Han fortjener såå mye bedere enn meg. Gjør vondt å tenke på hva jeg har gjort å konsekvensene. Men det er noe jeg bare må bite tenna sammen å komme meg igjennom.
    Fra en jente som er full av anger og sorg

  13. Har opplevd utroskap mange ganger, desverre. Nå er det heldigvis en stund siden, men jeg hadde vært i syden med min familie og når jeg kom hjem fikk jeg høre fra så og si hele byen jeg har vokst opp i at kjæresten min hadde blitt sett gående rundt i byen hånd i hånd med en annen jente mens jeg var borte. 2 dager etterpå slo han opp med meg fordi “han hadde funnet en annen”. Det var tider det 😉

  14. Jeg har vært i flere forhold hvor den andre har vært utro, og jeg er i et forhold nå hvor kjæresten min var “utro” de 4 første månedene vi var sammen og nå har vi vært sammen i 1 år og 6 måneder snart… Jeg tilgav han med en gang, men føler av og til at jeg andrer. Føler at jeg må forbedre alt med meg selv for at jeg skal være god nok. Men jeg elsker han så høyt og jeg vet han ikke har vært utro etterpå. Han slettet alt av jenter og ville vise meg at han ikke var utro igjen. Men hun jenta klarte ikke la vær, hun ringte og prøvde å sende meldinger hele tiden, og han slettet hun, like før han måtte bytte nr… Alt er greit nå, men jeg lever jo selvsagt litt i frykt og er redd for at han er utro igjen…
    Uten å skryte så vil jeg si at jeg aldri har vært utro og kommer absolutt aldri til å være utro… Jeg hater det og hadde aldri trodd selv at jeg kom til å tilgi at han var det… Men jeg antar at kjærlighet kan gjøre mye med mennesker…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *