TRE FORSKJELLIGE BESTEVENNINNER MED SAMME DIAGNOSE

Categories Personlig

I går fikk jeg en veldig hyggelig telefon, og det var at min kjære bestevenninne befant seg i Trondheim. Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere dette før, men jeg er med i en skikkelig trekløver. Det som er så utrolig morsomt med oss tre er at vi er helt forskjellige, men likevel går vi så godt overens. Det eneste vi har til felles er en kjempe sær humor og PTSD. Det som er morsomt med oss er at vi egentlig ikke likte hverandre i starten. Stine møtte jeg første gang på Utøya, og jeg var helt sikker på at hun var en skikkelig bitch. Plutselig fant vi hverandre noen timer etter skytingen var over der vi overfalt hverandre. Noen måneder senere var hun min beste venn. Julie var sammen med en kompis av meg. Hun dro faktisk på besøk til han for å overvåke meg. Hun var en skikkelig sjalu kjæreste, og skulle passe på, haha. Jeg synes hun virket litt crazy i starten, men med engang vi ble kjent gikk vi så godt overens. 

Det er så rart å tenke på at de to viktigste i livet mitt engang var jenter jeg trodde jeg ikke gikk overens med. Vi er så utrolig ulike, men det er likevel noe som virkelig knytter oss sammen. Vi deler mange av de samme erfaringene, og det er kanskje der den sterkeste tilknytningen ligger. Jeg har kost meg masse sammen med jentene mine i dag, og de er mye av grunnen til at jeg føler meg så utrolig hjemme her i bartebyen. Resten av kvelden skal jeg få gjort unna masse bloggarbeid og redigere litt bilder. SPENNENDE KVELD 🙂


Genser – mamma <3 // Bukse – Nelly // Skjerf- Marlene Birger

5 kommentarer

5 thoughts on “TRE FORSKJELLIGE BESTEVENNINNER MED SAMME DIAGNOSE

  1. Så koselig å ha en sånn liten gjeng. Man sier jo ofte at det motsatte tiltrekker. Kanskje det er noe i det. Kjempefine bilder 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *