UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt er helt klart at Celine endelig har begynt å bli seg selv igjen. Jeg fikk også en skikkelig gladnyhet, og det er at svulsten til Celine var godartet. Dyrelegen var veldig i tvil da den ikke så bra ut, men vi fikk svaret vårt i dag og den var heldigvis ikke ondartet. Jeg er likevel glad i vi fjernet den, for den kan utvikle seg i en negativ retning. Celine har også begynt å bli i mye bedre form og hun skal fjerne stingene på fredag, YEEESS <3

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er å tilbringe tid med mennesker jeg ikke har fått sett på lenge. Jeg har savnet så å være i Trondheim <3

UKENS OUTFIT


Genser – Zara // Skjørt – Zara // Sko – Bianco // Veske – Louis Vuttion

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er at Morten dro hjem til Oslo igjen. Selv om det bare er sunt å kjenne på savnet er det likevel veldig kjedelig.. 

UKENS OVERRASKELSE
Stine kom til Trondheim på fredag, noe hverken Julie eller jeg hadde forventet. Hun fortalte oss først ingenting, for hun skulle overraske oss <3 Veldig koselig, det er kjempe lenge siden jeg har sett henne. 

UKENS SANG
Denne MÅ dere høre på, Boyce Avenue – Time after time. Jeg hører på den sikkert 10 ganger om dagen, den er så utrolig fin. 

UKENS CRAVINGS
Dette trodde jeg aldri at jeg skulle si, for jeg det er ikke mange uker siden jeg IKKE klarte å spise det. Etter x-antall måneder på streng diett klarte jeg ikke å spise søtpotet mer, men nå har jeg plutselig fått skikkelig dilla på søtpotetfries med aioli. NAM

UKENS TANKE
Helt ærlig så er jeg egentlig ganske stresset over bloggen. Jeg er IKKE kreativ når det kommer til hva jeg skal skrive om, og sliter skikkelig med å finne innlegg. Jeg vet man har gode og dårlige perioder, så jeg venter bare på at alt skal bli som normalt igjen. Om det er noe dere savner på bloggen så vil jeg veldig gjerne høre HVA og ikke bare at dere savner sånn som jeg var før. Vil gjerne høre konkrete eksempler <3

AKKURAT NÅ
Akkurat nå sitter jeg i sofaen å ser på PH samtidig som jeg blogger. Jeg venter bare på at valget skal starte, herregud så spent jeg er. Jeg håper virkelig at AP vinner, det hadde vært så utrolig kult. GO JONAS <3 

UKENS FAVORITT ANTREKK 

UKENS INNKJØP


Bieber genseren min fra H&M <3

UKENS IRRITASJON
Denne uken er det ingenting som har irritert meg, og det er deilig 😀 

UKENS MEST STILTE SPØRSMÅL 
“Har du flyttet til Trondheim?” Nå skrev jeg nettopp et innlegg om dette, så de fleste har helt sikkert fått med seg at jeg IKKE har flyttet til Trondheim 🙂 Jeg er her kun på grunn av Celine, og reiser hjem neste uke. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
7 TING DERE HELDIGVIS IKKE FIKK SE PÅ TV
HAN UTNYTTET MEG
BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN

17 kommentarer

17 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Kanskje rart at jeg som er en 19 år gammel jente kommenterer dette på din blogg, men nå er jeg lei av å ikke føle meg bra nok fordi jeg ikke klarer å få guttene jeg liker. Og jeg prøver hardt for å få disse og for å få de til å like meg, men det går ikke…har også prøvd å ikke like disse personene, men da ender jeg opp med å like de enda mer. Venninnene mine kommer med kjæresteproblemer til meg flere ganger, fordi er tydeligvis god på sånn, men har aldri hatt en seriøs kjæreste før. Alle mennesker rundt meg beskriver med masse hyggelig som at jeg er søt, snill og hyggelig osv, så hva er galt med meg? Hvorfor vil ikke noen gutter like meg? Har du noen råd?

  2. Hei Sofie. På Paradise hotel i en episode så sitter alle å ser utover solnedgangen mens dem spiller en sang i bakgrunnen som er sånn her: can i walk you Home at the end of the day, i promise to hold on every Word you say. Hva heter den sangen?😊

  3. Husk at når du skriver ord som inneholder “kjempe”, skrives det alltid i et ord. Eksempel; kjempelenge, kjempevondt, kjempekul osv. Ikke meningen å være bitch, men irriterer meg over særskrivningsfeil.

  4. Anonym: Mitt beste tips er bare å stresse ned 🙂 Du er mer enn bra nok, du har bare ikke møtt en som passer for deg enda <3 Ikke prøv å få noen til å like deg, jeg kan love deg at du vil møte en helt fantastisk gutt som vil like deg for akkurat den du er!

  5. Du kan blogge om Celine, men med fun facts! Nå som hun begynner å bli ganske bra så er det på tide med et fint innlegg om henne med masse kjærlighet ❤️ Hadde vært kult med en video også! Hunder gjør ofte ting som ser skikkelig teit ut, min hund bruker å klø deg på kroppen på matta men ALLTID under bordet, han er litt stor også så han løfter omtrent bordet opp 😳 og kanskje du kan prøve ut noen beauty hacks? det passer best til video da, men tror det er noe som vil falle i smak for mange 😀

  6. Du kan blogge om noe fint/morsomt du husker, som har en eller annen form for dramatisk hendelse, så blir det en slags historie! Eller har du kanskje noen skrivebøker fra barne-ungdomsskolen, noe å dele derfra? En gammel innlevering? Gamle tegninger? Kanskje du kan gjenskape bilder fra da du var liten eller etterligne kjendiser? Elsker å se slike bilder!

  7. Eirin Kristiansen er min favorittblogger, du kan jo ta noe inspirasjon fra henne. Syns hun er utrolig flink <3 det er du også såklart. Det er noe med bildene og alt som er lagt i hver innlegg, men fortskjellige fonter osv. Det hun gjør er bare så vakkert

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *