JEG ER SKUFFET

Categories Ikke kategorisert

Jeg hadde egentlig tenkt å sitte oppe i natt å følge med på valget, men jeg forsto fort at Høyre kom til å gå av med seieren i år. Jeg gikk derfor å la meg, for det var alt for kjipt å vitne at AP ikke vant. Det er selvfølgelig en stor skuffelse, for jeg håpet på en rødgrønn regjering. Jeg er mye mer enig med AP sin politikk, enn høyre sin. Jeg er heller ikke spesielt fan av tanken på FRP i en regjering med Sylvi Listhaug. Hvordan? HVORFOR? Det er uansett ikke noe å gjøre med det, så vi får bare vente i 4 nye år til AP skal ta over plassen 😉

I dag har jeg faktisk ingen planer, utenom å trene og ta sol. Jeg begynner å bli skikkelig blek, men jeg synes bare det er så utrolig tiltak å ta sol. Det er varmt og kjedelig, haha. Jeg skal også jobbe med bloggen i hele dag, for jeg har et par kule ideer på gang. Bloggen har blitt veldig nedprioritert mens jeg har vært her i Trondheim, for jeg har rett og slett ikke hatt tid til å blogge. Det har vært så utrolig mye å tenke på på grunn av Celine, så jeg er virkelig glad for at hun begynner å bli bedre nå. vi snakkes senere folkens <3

17 kommentarer

17 thoughts on “JEG ER SKUFFET

  1. Ja, der er jeg nok uenig med deg. Jeg var veldig lettet når jeg våknet opp til resultatet i dag. Først og fremst fordi jeg er mest enig med Høyre og FrP i deres politikk, men også fordi jeg mener de har gjort en god jobb i de fire årene de har vært i regjering. Så får folk si hva de vil om Sylvi Listhaug. Hun har en jobb, og hun gjør den. Men hun får ikke gjort alt alene, og hun bestemmer heller ikke alt alene. Å sitte i opposisjon er heller ikke så dumt.
    Ellers synes jeg det har vært altfor mye fokus på å sverte andre partier dette valget, kontra det å fremme egne saker. Ap har i tillegg Jonas Gahr Støre som leder. Han er ikke folkelig, og kommer heller ikke til å bli det. Da er Erna mer en statsminister for folket. Jeg tror og håper at de kommer til å gjøre en knalljobb også de neste fire årene.

  2. Hva med å lage et lite innlegg med musikk? Altså.. hva hører du på når du trener?
    Evt spotifylister?😊

  3. Silje, du skriver du synes det har vært alt for mye fokus på å sverte andre partier i dette valget kontra det å fremme egne saker. Så begynner du selv med det når du prøver å trekke ned ap sin leder.

  4. Helt enig med deg. Veldig skuffet over resultatet. Men får håpe at venstre og KRF klarer å stikke noen kjepper i hjulet for FRP siden de egentlig ikke ønsker å samarbeide med dem. Og håpet om at Sylvi ikke fortsetter i sitt arbeid er jo der!

  5. Vil bare si at det var bra kjempet av de rødgrønne denne valgkampen. Meningsmålingene tilsa at det skulle være det tetteste valget på lang lang tid. Når det er sagt burde AP ta en runde med seg selv og tenke ut om Jonas faktisk er mannen til jobben. Selv er jeg overlykkelig over valgresultatet og håper på 4 nye sterke år med en blå blå regjering

  6. Vi får se. KrF og Venstre står begge ved at de ikke vil støtte en regjering med FrP. Velger de å trekke seg ut av alliansen, så blir det rødgrønt flertall. Derfor trengs det markante endringer for at dette skal gå Høyre’s vei, og det håper jeg KrF og Venstre fortsetter å være sta på. Ned med FrP’s innflytelse og ut med Listhaug.

  7. Hei! Det var jeg som sendte deg en snap av meg selv i uniformen min på jobb, og jeg vil gjerne snakke mere med deg om dette er noe du ønsker😊 Jeg bor på heimdal, og har en pusekatt som er på samme dyreklinikk som Celine😊
    Jeg leser ikke bloggen din, men jeg har deg på snap da jeg synes du har en fin personlighet ut i fra det jeg ser! Om du vil komme på kaffe, eller bare komme for å henge med meg en dag er du hjertelig velkommen! Du trenger jo ikke å poste kommentaren hær på bloggen din, jeg viste bare ikke hvordan jeg ellers skulle ha kommet i kontakt med deg😁🙈 snappen min er paulsen97❤️

  8. Har vært litt av en snål valgkamp, spør du meg. Mediene har vært alt for opptatt av Støres økonomiske status enn det de burde, da dette ikke er eller har vært relevant for hans politikk eller evne til å lede et parti. Jeg tror derimot AP taper på å ikke klare å skille seg godt nok fra Høyre i politikken.. AP er mer som et wannabe-Høyre for tiden, hvor det eneste skillet ligger i skattepolitikken. AP og støre burde nok vært enda mer konsekvente i å distansere seg fra den borgerlige regjeringen, og ikke inngå forlik som kun høyrefløyen i arbeiderpartiet var enig i. De er tross alt valgt inn på mandat fra befolkningen, og mister da naturligvis velgere når de ikke holder det de lover, og er vinglepetter.
    Stemte rødt dette valget, jeg. Der er de i hvert fall klare og tydelige på hva de mener, og jeg skylder meg selv å stemme på et parti som ikke lar seg påvirke av motsatt fløy – og bryr seg mer enn noe annet om å jevne ut forskjells-Norge.

  9. Selvfølgelig skal du få lov å mene det du vil om politikk og de ulike partiene, men ikke driv å heng ut enkeltmennesker på denne måten a. Du som offentlig person selv skjønner vel også at ikke det gir folk retten til å henge deg ut på nett heller?

  10. Samme her! Utrolig skuffa! Sofie. Jeg syns du var den som burde vunnet PH, men du burde ha spilt med Grunde i finalen. Der valgte du dårlig. Jeg syns du var naturlig pen i PH, og syns du burde gå for mer naturlig. Ikke endre på øyenbryn og ta sol og hår extention etc. Du er søtest sånn du er uten sminke!

  11. Valgresultatet var helt supert, stemte FrP og dumt de ikke vant, Sylvia Listhaugs gjør bare akkurat det hun skal, sender ut de som ikke skal være her, og prøver å integrere de som har komt, er ikke alle som ønsker å bli integrert, men det kan ikke hun noe for. Får krysse fingrene for att FrP vinner neste valg😁👍🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *