MITT FØRSTE // DEL 2

Categories Personlig

MIN FØRSTE BH OG STRINGTRUSE
Jeg fikk mitt første Hello-Kitty sett når jeg var 12 år gammel. Jeg husker enda hvor stolt jeg var, takk mamma <3 

MIN FØRSTE BESTEVENN
Hun fikk jeg i første klasse, og det er nok en jente jeg kommer til å huske for alltid. Vi var skikkelig knoll og tott, og vi holdt faktisk sammen i 10 år. Kontakten var selvfølgelig litt av og på, men det endret uansett ikke noe mellom oss. Vi vokste etterhvert fra hverandre, og har bodd veldig mange år i forskjellige byer. Tenker ofte på henne og savner hun veldig! Kanskje på tide å ta kontakt?

MIN FØRSTE MOBIL
Mange av dere vil nok ikke vite hva jeg snakker om engang, men husker dere den gule Nokia telefonen med en KJEMPE stor antenne? Tenk at mobilene en gang var sånn, så utrolig morsomt å tenke tilbake på. Jeg husker jeg var så utrolig stolt, og måtte vise alle vennene min nye telefon <3

MIN FØRSTE PC
Vi hadde en felles PC på deling når jeg var mindre, men min helt egen pc kjøpte jeg for konfirmasjonspengene mine. Jeg skal se om jeg finner den sånn at jeg kan vise dere litt gamle bilder, det hadde vært så moro. 

MITT FØRSTE KJÆLEDYR
Vi har hatt så utrolig mange kjæledyr i løpet av mitt liv, så det husker jeg faktisk ikke. Jeg tror vi har hatt katter siden den dagen jeg ble født. Det har vært så utrolig mange rare og morsomme historier med kjæledyrene mine, kanskje jeg skal fortelle om det? 

MIN FØRSTE KJÆRLIGHETSSORG
Jeg trodde jeg hadde skikkelig kjærlighetssorg når jeg var 14 år gammel, men det var ikke før mitt siste brudd at jeg virkelig fikk kjenne på det. Håper jeg aldri må gå gjennom det igjen, selv om det alltid ordner seg til slutt <3 

MIN FØRSTE HATKOMMENTAR
Jeg trodde helt ærlig jeg skulle gå gjennom en hel PH-sesong uten å få en stygg kommentar, for det tok faktisk 6-7 uker før noen kommenterte noe stygt på bloggen min. Jeg husker jeg ble sååå lei meg, nå er det daglig basis. Synd å si, men man blir vant til det meste. 

FØRSTE GANG JEG FLYTTET
Skal jeg være helt ærlig med dere, så tror jeg at jeg har flyttet minst 20 ganger. Jeg tror det er derfor jeg er så rastløs som det jeg er, for jeg er vant til å konstant flytte. Det har vært mange grunner til det, og de kommer nok alltid til å være privat. Første gang jeg flyttet var jeg veldig ung, så ung at jeg ikke husker hvor gammel jeg var. 5 år kanskje? Om jeg ikke flyttet før det også. 

MIN FØRSTE SORG
Det var når pappa døde. Jeg kommer helt seriøst aldri til å glemme dagen jeg fikk telefon om at han var død, det gjør enda like vondt å tenke på. Savner han så utrolig mye.. 

Hva vil dere vite til mitt neste “mitt første” innlegg? <3

41 kommentarer

41 thoughts on “MITT FØRSTE // DEL 2

  1. Jeg synes du er veldig ærlige om både private og ting som ikke er så private❤Synes dere bloggere er så åpne når dere skriver,og du er spesielt et godt forbilde for meg😊Glad i deg Sofie<3

  2. Beundrer deg veldig mye ang. siste punkt, du lever livet, smiler og ler selvom du går igjennom mye sorg. Altså, wow sier jeg bare. Å si du er sterk, modig og tøff blir for lite for meg, jeg trenger større ord enn det, men jeg finner ingen. Herregud så mye jeg beundrer deg for den du er!

  3. Jeg ser du har fått nytt på en måte profilbilde!❤️❤️ Like pen som alltid!! Sofie du er en person som jeg syntes er dritkul og pen og jeg unner deg alt godt!!❤️❤️

  4. Når kommer en av de videoene lovet du skulle lage med Morten? Der vi lesere kommenterte hva dere skulle gjøre

  5. Du er helt knall Sofie, du er kjempe inspirerende og du er veldig pen og vakker og!❤️❤️ Men en ting jeg lurer på, for jeg ble litt forvirret her om dagen, er du og Morten fortsatt sammen? ❤️🤞 Dere er sikkert men jeg er bare usikker for dere virker som et veldig bra par❤️❤️🤞

  6. Kjipt å måtte venne seg til alle de stygge kommentarene og håper du bare ser bort ifra de, for positive kommentarer er det du fortjener. Leser bloggen din hver eneste dag og elsker den. Du er veldig åpen og beundrer deg for det, forsett med det. Du er et forbilde for mange Sofie,det skal du vite! Stå på <3

  7. bare noen forslag 🙂
    – Første gang du drakk alkohol / var full
    – Første kyss
    – Første kjæreste
    – Første gang du skulka skolen
    – Første gang du fikk mensen
    – Første gang du begynte med sminke..
    noe av det er sikkert teit, men men

  8. Når miste du jomfrudommen?
    Første gang du var full?
    Første hjemme alene fest?
    Første ordentlige kjæreste?
    Første gang du brakk noe?
    Første gang du ble orgentlig skuffa over en person?
    Første gang du fikk orgentlig kjeft for noe dumt du har gjort?

  9. Jeg leste det siste punktet og tenker at du er så glad å livlig selvom du har mistet noen du er kjempe glad i❤️ En av mine beste venner mistet selv moren hennes og bare det å være nær venn og familie med dem er så utrolig tungt❤️ Du er bare helt unik❤️ Forbilde for mange, inkludert meg

  10. Kjempe fint innlegg Sofie!❤️
    Har selv mistet faren min og jeg vet hvor vondt det er, stå på!❤️❤️

  11. Dette med hat mot bloggere har virkelig gått helt over stokk og stein. Blogglesere har blitt mer og mer kynisk og ubarmhjertige med tiden, og dere nyere bloggere får virkelig betale for det. Jeg fatter ikke hvordan dere klarer det. Den eneste grunnen til at Sraad ikke har stengt sitt kommentarfelt for lengst er vel at hun vet at de aller fleste av hennes lesere klikker seg inn i stor grad på grunn av kommentarfeltet. Enten for å kommentere selv, eller for å lese smørja. Jeg håper du er klar over hva slags mennesker som sitter å kommenterer stygt. De er enten ungdommer, eller folk som virkelig ikke kan ha det bra med seg selv.

  12. når du legger ut bilde av deg selv toppløs stående på alle fire med trutmunn kan du ikke seriøst forvente at folk ikke skal kommentere det, så lite nettvett er det ikke mulig og ha.

  13. Skal ikke dere støtte Anna og lage et til innlegg om “likestilling” og “free the nipple”? Hun har kommet med en til video. Dere har fått enda en unnskyldning til å blottlegge puppene, få mer klikk og høyere lesertall.
    Verdighet. Respekt. Likestilling.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *