ENDELIG SKAL JEG HJEM

Categories Ikke kategorisert

Det er litt morsomt at jeg enda får spørsmål om jeg har flyttet til Trondheim. Svaret er fortsatt nei, jeg har bare vært her i 2 uker på grunn av Celine. Som dere kanskje vet så måtte hun operere, og jeg måtte derfor være her lengre enn planlagt. Om et par timer har vi time hos dyrelegen til å fjerne sting, etter det er alt dette over for godt. Det har vært noen tunge uker, så jeg gleder meg virkelig til alt er tilbake til normalt igjen. Celine er heldigvis i mye bedre form og begynner endelig å virke normal igjen. 

Det kommer til å bli rart å skulle forlate Trondheim etter to uker her, men samtidig kommer det til å bli godt å komme hjem til Oslo. Jeg gleder meg til å komme hjem til mitt eget hjem igjen og ikke minst min egen mat, haha. Det er nok ikke lenge til jeg reiser tilbake igjen. Jeg har helt ærlig glemt hvor fint jeg har det her og hvor godt jeg trives. Trondheim vil alltid føles som hjem for meg. Etter dyrelegen skal jeg sitte på med en venninne til Oslo. Det tar rundt 6-7 timer å kjøre, så dette blir en skikkelig roadtrip, jeg gleder meg. Vi snakkes i Oslo <3

11 kommentarer

11 thoughts on “ENDELIG SKAL JEG HJEM

  1. Hei, jeg sliter med deprimesjon fordi jeg blir mobbet på skolen og jeg vil virkelig bare dø.😭 Har du noen tips til ossen jeg ikke skal tenke på mobberne?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *