20 OFTE STILTE SPØRSMÅL

Categories Personlig


TB til da jeg var blond <3

Hvor høy er du?
172cm. 

Hvor bor du?
Overalt i Norge, hehe. Neida, jeg har adresse og leilighet i Oslo 🙂 Ganske nærme sentrum. 

Hvor lenge har du og Morten vært sammen ? 
Godt spørsmål. Ingen av oss vet når vi ble sammen, haha. Det eneste vi vet er at begge så på hverandre som kjærester i april, så 5 måneder kanskje. 

Hvor fikser du håret ditt?
Hendrix Hair og Hår som ligger på Sirkus shopping i Trondheim. 

Anbefaler du å melde seg på Paradise Hotel?
Både og. Det var en veldig moro opplevelse, men det var også ganske tøft. Det er viktig å vite at det ikke er bare fyll og moro, som mange tror. 

Er bloggen din eneste jobb?
Ja, det er den. 

Hva ville du jobbet med om du ikke hadde hatt bloggen?
Godt spørsmål. Hadde jeg ikke hatt bloggen ville jeg nok mest sannsynlig vært i LA akkurat nå og tatt make-up kurs. Hva jeg hadde gjort etter det vet jeg faktisk ikke. Kanskje startet egen salong? Ellers har politi vært en stor drøm, men den la jeg på hylla etter Utøya. Jeg tror ikke jeg noen gang kan jobbe med noe sånt med min bakgrunn. 

Hva bruker du mest penger på?
Reise, klær og interiør. Jeg bruker egentlig ikke pengene mine på noe annet, også den kjempe dyre telefonregningen jeg får en gang i måneden. 

Er du redd for døden?
Jeg er ikke redd for døden generelt, men jeg er redd for å dø i en ukontrollert situasjon (om jeg kan si det sånn?). Det er en av grunnene til at jeg ikke liker å fly, for jeg har ikke kontroll og om det skjer noe så kan man ikke gjøre noe som helst for å redde seg selv. Hvorfor jeg er redd for akkurat dette har nok med Utøya å gjøre. Jeg ble tatt fra kontrollen over eget liv, og det sitter selvfølgelig igjen. Dette ble veldig komplisert, men kort oppsummert så er jeg ikke redd for å dø, men jeg er redd for dø der noen andre har kontroll. 

Kunne du tenkt deg å operere noe mer på kroppen din ? 
Nei. Etter at jeg opererte puppene mine fant jeg ut at operasjon ikke hjalp meg, og at det heller er selvbildet mitt jeg må jobbe med. Jeg har jo gitt uttrykk før at jeg er usikker på rumpa mi, så jeg regner med at det er derfor dette spørsmålet dukker opp. Jeg skal ikke operere rumpa mi 🙂

Hvem er din beste venn?
Jeg har ikke bare en beste venn, men mange. Stine, Julie, Julie x2, Andrea og Zelia. Det er disse jentene jeg ser på som mine aller nærmeste. Jeg er utrolig takknemlig for å ha så mange fine mennesker i livet mitt, jeg er virkelig verdens heldigste <3 Utenom de har jeg masse gode venninner, men det er de jeg nevnte ovenfor jeg snakker mest med. 

Er du og Morten fortsatt sammen?
Ja, det er vi. Det virker som veldig mange tror vi har gjort det slutt, men det har vi ikke. 

Hva er det beste med Morten?
Det er vanskelig å nevne en ting, for det er så utrolig mye. Han er veldig omsorgsperson, og tar veldig godt vare på meg. Det elsker jeg. 

Vil du ha flere tatoveringer?
Nei. Jeg er egentlig ikke spesielt fan av tatoveringer, så hadde jeg vært eldre hadde jeg nok ikke tatt de tatoveringene jeg har. Jeg angrer ikke, men jeg kunne fint klart meg uten de, om dere forstår? 

Er det noe du angrer på som du gjorde inne på hotellet?
Jeg burde vel egentlig skrive ja her, men så har jeg lært meg at man ikke kommer noe vei med å angre. Hadde ikke ting blitt som det hadde blitt inne på hotellet, ville kanskje livet mitt vært annerledes nå. Det er skremmende å tenke på, for jeg elsker livet mitt. Man kan ikke gjøre noe med fortiden, lær av den og bruk det til noe positivt istedenfor. 

Hva holder deg våken om natten?
Dette tror jeg ikke at jeg har fortalt dere før, men jeg er ofte våken om natten. Jeg tenker veldig mye, så tankene mine holder meg ofte våken. Jeg tenker over livet, fremtiden, kjærlighet og fortid. Noen ganger tenker jeg veldig ofte på fortiden av en eller annen merkelig grunn. Det er rart å plutselig ha et så annerledes liv, og jeg pleier derfor å tenke mye på hvordan livet mitt var for bare noen måneder siden. Kanskje jeg skal skrive et innlegg neste gang jeg ikke får til å sove? Jeg er jo veldig ærlig på bloggen allerede, så hvorfor ikke? 

Har du godt forhold til familien din? Du snakker sjeldent om de. 
Jeg har et godt forhold til familien min, men det er selvfølgelig noen jeg har mer kontakt med enn andre. Jeg synes familien min (inkludert meg selv) er veldig dårlig til å ta kontakt. Grunnen til at jeg ikke nevner de på bloggen er for at jeg ønsker å skjerme de litt. Jeg tror ikke alle ønsker å være på denne bloggen, så jeg ser derfor ingen grunn til å skrive om de. 

Hva er ditt neste mål/drøm?
Jeg har såå lyst å være med på bloggerne, det hadde vært skikkelig moro. Nå har jeg fått til bloggen og kontrakt med Side2, da er det bare bloggerne som mangler. Utenom det så skal jeg bo noen måneder i utlandet 🙂

Har du noe du virkelig ønsker å gjøre, men ikke tør?
Hoppe i fallskjerm. Jeg har så utrolig lyst dere aner ikke, men jeg har både høydeskrekk og er redd for å fly. Dårlig kombo med andre ord, hehe. 

Har du noen gang vært sammen med noen som er yngre enn deg?
Nei, Morten er den yngste jeg har vært sammen med. Vi er like gamle for dere som ikke visste det 🙂

26 kommentarer

26 thoughts on “20 OFTE STILTE SPØRSMÅL

  1. Mye finere på håret når du er blond!! Shit! Babe! Nå er du mer “mørk og dyster” hvis jeg kan si det sånn? Blond fremhever øya dine 👌🏼

  2. Har du laget et innlegg om tatoveringene dine?
    I så fall, hvor kan jeg lese det?
    Veldig bra innlegg<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *