JEG SVARER PÅ HATKOMMENTARER

Categories Ikke kategorisert

KOMMENTAR
SVAR: Skal jeg dømme ut ifra valg av ordbruk og skrivemåte vil jeg nok tro du er 12 år gammel. Du kan overraske, for det er dessverre alt for mange voksne nettroll der ute. Jeg ville nr 1. lært meg hva ordet hore betyr før jeg hadde brukt det. Nr 2. Det kan være lurt å legge fra seg slike holdninger som du har, ellers vil du mest sannsynlig ende opp venneløs. Det er nok et fåtall som ønsker å være venn med noen som ønsker andre død. 

KOMMENTAR

SVAR: Det som er morsomt her er at du prøver å få andre til å tro at jeg sletter kommentarene mine. Nei, jeg sletter ikke kommentarene mine. Hvorfor skal jeg det når 70% var positive? Det som er mest morsomt her er at du la igjen denne kommentaren på bloggen min i går. 


Jeg kan se alle IP-adressene bare sånn at du og alle dere andre vet det. Det hjelper derfor ikke å legge igjen flere kommentarer med forskjellig navn. Det morsomste med denne personen er at h*n ALDRI skulle trykke seg inn på denne bloggen igjen. 10 timer senere dukket det opp en ny kommentar fra nøyaktig samme person? Var det ikke du som ikke skulle bidra med et øre til den grusomme personen jeg er? Om du ALDRI har likt meg som person ville jeg spart meg selv for mye sinne og frustrasjon og faktisk latt være å trykke deg inn på bloggen min <3 Bør bloggen min nedlegges ville jeg sendt en personlig klage til enten blogg.no eller Side2 😀

KOMMENTAR

SVAR: Jeg kan være pinlig noen ganger, det skal jeg ærlig innrømme. Det som er mer pinlig er vel å gå å glede seg til noen du ikke kjenner engang skal dumpe dama si? Du får fortsette å krysse fingrene om du ikke har noe bedre å finne på <3

KOMMENTAR

SVAR: Det er mye jeg kunne sagt, men jeg lar være. Jeg ville bare fortelle deg at jeg har anmeldt kommentaren din til politiet. Når det finnes mennesker der ute som ønsker og håper at andre blir voldtatt, bekymrer det meg. Jeg tar derfor kommentarer som dette veldig alvorlig, og valgte derfor å anmelde deg 🙂 Om dere lurer så anmelder jeg kommentarer som blir for drøy eller som inneholder trusler. Jeg tror ikke alle vet at hele IP-adressen din kommer opp i mitt kommentarfelt, og det tar politiet 2 sekunder å finne ut hvem du er. Bare et lite tips <3 Kanskje dette gir det motivasjonen til å endre seg til det bedre. 

88 kommentarer

88 thoughts on “JEG SVARER PÅ HATKOMMENTARER

  1. Kjempebra, gode og seriøse svar. Dette var veldig bra svart!
    Spesielt siste svaret der – så utrolig flott at du anmelder slike kommentarer. Jeg tror det er mange unge som ikke helt vet at det de skriver faktisk kan “slå tilbake på dem”, og at det faktisk ER mulig å finne ut hvem det er selv om de ikke skriver navn.
    Det er rett og slett ikke greit å skrive stygge kommentarer til andre – så flott du tar det alvorlig!
    Ellers, flott blogg som jeg alltid er fast leser av 🙂

  2. Så latterlige kommentarer! Noen folk vet virkelig ikke om det å bruke hue før man kommenterer noe… at folk kan ønske en Annen person dø, eller ønske at en annen person skal bli voldtatt er bare grusomt på alle mulige måter? De personene kan da umulig ha det bra?? Nei uff, blir direkte kvalm av sånne folk jeg altså…!! Synes du svarte veldig oppriktig og ærlig, uten å synke ned på dems nivå Sofie!!👏🏼 Er det som er viktig, å ikke synke ned på dems nivå ved å være like ille tilbake! Det er helt riktig gjort av deg å anmelde de kommentarene som blir for drøye, for det gjør meg urolig at noen folk kan skrive sånt, vi lever i en syk verden. Hilsen ei jente på 15 år som blir helt oppgitt av hele greia :// //// Btw elsker bloggen din og meningene dine❤️❤️

  3. Kjempebra at du anmeldte den kommentaren! Det er fult mulig at dette var en useriøs kommentar fra en rappkjeftig trassunge i en alder av 14, men det betyr ikke at det skal godtaes. Det at du slår så hardt ned på det kan forhåpentligvis føre til at folk vegrer seg fra å legge ut slike kommentarer. Hvordan folk i det hele tatt kan tenke den tanken er bare helt sykt.

  4. Ææ kjempe bra😆😆 Digger deg, sykt bra svar! Utrolig bra at du fikk med at du kan anmelde og at du ser hvem som har skrevet! Det vil nok bremse ned på stygge kommentarer generelt over alt på nett egt😊

  5. Igjen du er fantastisk og jeg er så glad for at du står opp for deg selv ❤️ Veit at mange er sjalue på deg og forholdet til Morten. Dere er nydelige og det blir nok mange fine år fremover på dere to ☺️ Stå på sofie, jeg elsker bloggen din 🙆🏻 Keep IT coming guuuurl.

  6. How to say this….
    Synes det er kjipt for din skyld at du svarer på negative og ikke annet enn idiotiske kommentarer. Hvorfor ikke bare la det ligge?
    Liksom, de får jo det dem ønsker – oppmerksomthet.
    Hehe… det er kun barnslige kommentarer fra små snørrunger.
    Det er totalt uinteressant å lese også.
    Digger bloggen din, (når du ikke skriver innlegg med svar til de små drittungene)….♥️👍🏽

  7. Respekt! Digger bloggen din btw, innom hver dag 🙂 Jeg har egentlig aldri lest noe særlig blogg så det betyr vel at bloggen er bra 😉 stå på!

  8. Du hadde en video med Kevin for en stund siden,du leste opp
    en kommentar som var til Kevin der å etterpå så sa du at du ikke visste hvem
    som hadde skrevet kommentaren til han. Så du bare skriver dette for å skremme leserne dine å du kan ikke finne IP dems der 🙂
    Ha en fin kveld..

  9. Helt sykt at noen kan skrive noe sånt.
    Dette er den eneste bloggen jeg leser. Du er et utroligt motiverende og godt forbilde. Selv da du skriver om dine vanlige dager uten noe spesielt å ta opp er dette likevel noe jeg har interesse av å lese. Når du og Andrea tar opp det med likestilling synes jeg dere er et ekstremt godt forbilde, ettersom flere lever noen år tilbake å ikke forstår dette med likestilling.
    Stå på Sofie!! Du vil alltid ha dine faste lesere.

  10. Hei Sofie, digger bloggen din!har lurt på en ting. Er du og Martine Lunde fortsatt venner? Har liksom ikke sett bilder av at dere har vært med hverandre i det siste. Håper du svarer.

  11. Rebecca: Leserne mine er veldig forskjellig. Noen synes det er kjempe moro, men andre ikke. Kan dessverre ikke tilfredsstille alle hele tiden 🙁 Veldig moro å høre at du digger bloggen min, det setter jeg pris på <3

  12. Utrolig godt håndtert av den siste kommentaren der, for som flere nevner så er sjansen for at det var ment som useriøst stor, men det å anmelde viser bare at du ikke aksepterer det. Er så mye i dagens samfunn som man ikke tør å ta tak i fordi det kan virke litt teit eller at man tar ting for seriøst. Trusler og kommentarer som dette har en enorm påvirkning og det er derfor kult å se at du ikke skremmes bort, ei heller faller til deres nivå som så mange andre gjør.
    Dette virket veldig voksent av deg og mitt stereotypiske bilde av en typisk paradise deltager ble utfordret etter å ha lest dette! Bra jobba

  13. Du er nydelig! Elsker bloggen din 🙂 du er moden og sterk! Stå på videre, du fortjener kun alt godt! Morten er heldig som har deg, og det er vennene dine også! Klem fra meg <3

  14. en IP-adresse viser geografisk område, ikke person eller hvem som skriver? litt rart at du mener at du kan finne ut hvem som skriver, men derimot politi kan sikkert det. Fint at du kommer med en reaksjon på dette. Dumt at mange skal skrive så mye dritt. Hvis de ikke liker bloggen din, eller hva du skriver er det beste å ikke stikke innom bloggen. Stå på videre

  15. Herregud, er det mulig å være så ondskapsfulle.. At noen kan sitte å skrive slike ting skremmer meg. Jeg håper virkelig politiet tar anmeldelsene seriøst, og at disse nettrollene virkelig får smake på ondskapen sin!
    Jeg digger at du alltid er ærlig og åpen, og morsom i måten du skriver på😊
    Heier på deg Sofie! ❤

  16. Ville bare si at du har en utrolig bra blogg og jeg liker hvor ærlig du er. Så lurte jeg på hvor mange gram silikon du opererte inn, om du har runde eller dråpeformet, under eller over muskel osv. Kunne du kanskje ha laget et innlegg eller video om silikon og din erfaring og hvordan det var? Hvis ikke kan du bare svare her i kommentarfeltet 🙂
    Hilsen Stine

  17. Tipper jeg ikke er den eneste som lo godt når jeg fant ut at du ser ip adressene😂😂 btw, digget innlegget ditt med likestilling! Er nesten like morsomt med alle de elendige argumentene om at det er motsatt av likestilling…. jaja:) kjør på med super blogg!

  18. Himmel og Hav Sofie!!❤Du er bare helt fantastisk! Måten du utrykker deg på mot “haterne” og “roaste” dem. Det er helt sykt. Fortsett som den fantastiske personen og bloggeren du er. We love you!❤

  19. Jeg skjønner ikke at folk kan skrive sanne ting om personer de ikkje kjenner engang, men d er så måten du håndterer kommentarene på er så bra. Stå på sofie<3

  20. Altså, må bare le av alle stakkars menneskene som faktisk er så stor fan av deg at de må legge igjen en idiotisk kommentar, og enda værre; de som skriver en hel novelle med det ene stygge etter det andre! Må faktisk bare le, for det er så latterlig dumt! For det er jo det de er.. Fan av deg, ellers hadde de vell ikke giddet å gå innom bloggen din hver dag og finne et eller annet og kritisere!
    Nei, Sofie; STÅ PÅ! Du er fantastisk, fortsett med det du driver med for det er du så sabla flink til❤️

  21. Altså, må bare le av alle stakkars menneskene som faktisk er så stor fan av deg at de må legge igjen en idiotisk kommentar, og enda værre; de som skriver en hel novelle med det ene stygge etter det andre! Må faktisk bare le, for det er så latterlig dumt! For det er jo det de er.. Fan av deg, ellers hadde de vell ikke giddet å gå innom bloggen din hver dag og finne et eller annet og kritisere!
    Nei, Sofie; STÅ PÅ! Du er fantastisk, fortsett med det du driver med for det er du så sabla flink til❤️

  22. Helt utrolig at noen kan skrive det der! Jeg syntes du er en fantastisk blogger og virker som du har en fin personlighet. Det er ikke greit å skrive noe av det de skriver, bra du anmelder.
    Jeg digger bloggen din og deg😃Din blogg er den eneste jeg leser faktisk! Blogg er ikke min ting, men etter du var med på paradise begynte jeg å lese bloggen din, siden du var min favoritt ❤️ Jeg er inne på den hver dag! Du har morsomme og interessante innlegg så da er jeg nødt til å stikke innom bloggen😊Stå på Sofie, du er utrolig flink❤️ Jeg syntes du er veldig god blogger!

  23. Har du vurdert å farge håret blondt igjen? Du kler det såå mye bedre, selvfølgelig veldig fin med mørkt også, men ja. Haha

  24. Ikke ta dette negativt, men vennligst la være å kaste bort tiden til politiet med slike anmeldelser. Det er ikke ulovlig å håpe på noe som helst. Ignorer heller kommentaren så han ikke får den oppmerksomheten han så sårt behøver.

  25. La dem kommentere så mye irrelevante ting de vil, Ignorer dem og ikke tenk på de engang. Slutt å gi dem attention fordi det er alt det de ser etter. Til slutt så stopper dem. Bare ikke nevn noenting om hvilke som helst kommentarer.

  26. Morsomt med dobbel moralske mennesker, som blant annet personen som aldri skulle inn på bloggen din igjen. Jeg må virkelig le 😂 Kvalmt å se åssen folk oppfører seg på nett!

  27. Lurer på om du kan anmeldes for blotting?… hm… man er jo ikke akkurat forberedt på naken bilder når man klikker seg inn her sånn egentlig…

  28. Du er helt rå, Sofie!
    Du er virkelig tøff som tar alt dette bullshittet fra haters med et smil, og jeg beundrer deg for det. 😊
    Stå på!

  29. Håper virkelig disse som kommenterer slike ting blir tatt.. Sterk mobbing på høgt nivå.. Stå På, digger deg<3

  30. HAHAHAHAH DU E RÅ! du har min respekt, du klare å stå for det du meine å lar ikkje andre øydelegge deg. (då tenke eg mest på de som hater på deg for de egt er sjalu) eg ser opp te deg å eg tippe du e et stort forbilde for mongen andre jenter også! stå på💙

  31. All respekt til deg!! Du er sååå bra!! Hadde flere bare vert som deg, wow, da hadde ting vert bra!! Godt du setter folk på plass, for slike meldinger skal virkelig ikkje komme frem til noen… lurer på hvordan foreldre egentlig oppdrar barna sine! Fortsett med alt, du er god!’

  32. Folk er dumme! Må skjønne at hvis man vil finner man alltid ut hvem som ligger bak en kommentar. Skriv derfor det du står for i virkeligheten;) digger deg sofie<3

  33. Jeg har egentlig aldri pleid å lese blogger men din leser jeg hver dag! <3 du og Morten er så goals

  34. Vel man kan bruke VPN for å skjule IPen ;)) Gjør d med denne kommentaren. Bare å prøve å spore den 😛

  35. Sofie! Fytti altså. Du er bare helt rå!❤Jeg håper virkelig du ser dette innlegget for mener hvert eneste ord av dette jeg skriver. Må jeg først å fremst begynne med innleggene. Du skriver om så “realistiske” ting som skjer. Du skriver og utrykker deg på bloggen om hvorfan ditt liv har vært og det er bare helt rørendre!! Jeg sverger. Videoen etter utøya. Jeg falt i tårer bokstavlig talt. Det var så utrolig rørende å høre på. Også at du står fram som den virkelige deg!!❤elsker at du som blogger gjør snåle ting på blogg og ikke bryr deg om at alt skal være perfekt!! Kunne sakt så mye mer om innleggene dine og hvor fantastiske de er men du vet så inderlig selv❤Så kommer vi til deg. Jeg fikk jo se og oppfatte deg først på Paradise Hotel. Jeg sverger jeg heiet på deg fra dag en av. Måten du var. Du var deg selv fult ut av hvordan jeg oppfattet deg. Alle var vell seg selv men du skjønner❤ bare væremåten din var jo helt woow. Har likt humoren din fra dag en og heier på deg og Morten altså. Keep it going. We love you so much!!❤❤

  36. Trist at det finnes sånne folk i verden,folk som bare er ute etter å spre hat bak en sjerm. Kanskje 70% av netthaterne er folk som aldri hadde turt æ sagt det samme face 2 face,noe som er veldig trist.
    Jeg synes du gjør en fantastisk god jobb, jeg setter stor pris på din gode jobb<3
    Du er ett godt forbilde!<3
    Du er også utrolig nydelig
    Du har virkelig ord på ting du mener.
    Du er ei strek positiv glad jente som er en helt fantastisk ting.
    Du er bare perfekt på alle mulige måter
    Jeg ser opp til deg
    Fortsett med den gode jobben!<3
    Er stor fan av deg!<3
    Hilsen Marte 12 år

  37. Folk er syke. Greit nok å ha andre meninger enn andre, og alle kan ikke like hverandre, men å sende ut draps- og voldtekstrusler, det er bare sykt. Stå på, anmeld de som fortjener det og ikke la deg skremme! Mange er alt for tøffe bak tastaturet desverre.. Ikke så tøffe dersom politiet banker på døra, kanskje? 😉

  38. Det som er så trist er at de fleste ikke tar det med anmeldelser seriøst, fordi politiet ikke bruker ressurser på det..

  39. Æ begynne å bli en fast kunde på bloggen din. Nok en gang; imponert over dine valg 😁👏 Kudos!

  40. Hei 🙂 er ikke den som pleier kommentere. Men nå gjør jeg det 🙂 jeg leser veldig mye bloggere. Og ser at det er veldig mye stykke kommentarer fra mange mennesker. Jeg prøver å tenke at de som kommer med så stykke kommentarer. Er syke mennesker og har virkelig problemer med seg selv. Har de virkelig ikke respekt for andre mennesker og at alle har sine meninger og hvordan enn ønsker leve livet sitt osv Jeg syns det er kjempe trist når folk holder på sånn. Tenk å synke så lavt å skrive sånn til andre mennesker. De må virkelig virkelig ha store problemer med seg selv 🙂 Jeg syns det er kjempe kult av deg å legge ut dette. Ønsker virkelig flere slike innlegg 🙂 så vi får slått tilbake mot nett trollene. 🙂 ps er nesten helt sikker på at jeg så din hund i Oslo her om dagen. Med Andrea 🙂 lille bror har flytte til Oslo (selv bor jeg i skien) og sa til han for noen mnd siden. At jeg måtte komme meg til Oslo slik at jeg kan treffe flere av dere bloggere LIVE og ikke bare her på bloggen 🙂 tok 10 min det så gikk jeg nesten på Andrea 🙂 men hadde det vært deg trur jeg at jeg hadde sagt hei. Men tørte ikke si det til Andrea he he klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *