JEG HADDE ALDRI TRODD

Categories Ikke kategorisert

Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å møte min beste venninne inne på Paradise Hotel, og at vi senere kom til å bli samboere

Jeg hadde aldri trodd at livet kunne noen gang bli bra igjen etter terror og tapet av pappa

Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å bo i Oslo dette året

Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å være med på Paradise Hotel 

Jeg hadde aldri trodd jeg noen sinne kom til å forelske meg igjen

Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å finne meg en kjæreste på Paradise Hotel, hvem får seg kjæreste i Mexico? haha

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle møte så mange fine mennesker i løpet av 2017 

Jeg hadde aldri trodd at jeg noen sinne skulle bli sett på som et forbilde

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle reise så mye som det jeg gjør, og få oppleve så mange fine steder. Herregud så takknemlig jeg er <3 

Jeg hadde aldri trodd at blogging kom til å ta så mye tid. Jeg savner venner og familie!

Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å tørre å forlate livet mitt i Trondheim

Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å møte et år med så mange utfordringer 

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare å stå i en storm av hat og drapstrusler 

Jeg hadde aldri trodd at livet kunne være så forutsigbart, spennende og vakkert. 

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG HADDE ALDRI TRODD

  1. Hvem får seg kjæreste i Mexico?
    Sånn alle som er med på PH?
    Du og Morten
    Aleksander og Martine
    Pierre og Martine
    Pierre og Isabel
    Christian rene og en jeg ikke husker navn på
    ++++++
    Det er faenmeg noen som fridde inne på PH
    Flere av deltakerne har fått barn sammen i ettertid.
    LOL

  2. Jeg elsker deg sååååå mye og du er et stort forbilde for meg . Never let the haters bring u down ; Håper du svarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *