FØR OG ETTERBILDER AV LEILIGHETEN

Categories Interiør

Det er nesten litt flaut å vise dere bildene av leiligheten vår før jeg fikset den. Som Morten ville sagt så var det fullstændig kaos hjemme hos oss. Det var esker og interiør over alt i leiligheten, så det ser ikke sånn her ut hver dag for dere som kanskje måtte tro det. Det var over 1000 stykker som screenet bildet mitt på Snapchat i går, så da kunne jeg ikke gjøre noe annet enn å lage et innlegg til dere. Personlig ble jeg kjempe fornøyd med sluttresultatet, og jeg ELSKER det nye rommet mitt <3 

FØR

Dette er da soverommet mitt. Hjemmekoselig eller hva? Hehe NEI.

Jeg synes faktisk vi hadde en veldig koselig stue helt til jeg så disse bildene. Det var virkelig på tide å bytte ut litt interiør. Det ser skikkelig… rotete ut?

ETTER

SOVEROMMET MITT <3 Er det rart jeg er fornøyd?? Det ble så utrolig fint, jeg elsker det. Jeg har aldri likt å tilbringe tid på rommet mitt, rett og slett for at det ser ut som en søppelcontainer. Det var virkelig på tide at jeg kjøpte meg noe nytt og innredet rommet mitt. Sminkebordet, krakken, speilet og putene er fra IKEA. Alle bildene er fra Desenio 🙂

Stuen vår ble jeg også kjempe fornøyd med <3 Vi trengte virkelig en liten miljøforandring, og bare ved å bytte ut litt interiør ble det veldig mye finere. Bildene med ramme rundt er fra Desenio og bildene uten ramme er fra Kremmerhuset. Jeg anbefaler på deg sterkeste å stikke innom Kremmerhuset om dere skal kjøpe bilder til leiligheten deres. De har kjempe mange fine bilder der til en rimelig penge. Nesten alle bildene mine  er fra kremmerhuset, og det av god grunn 🙂

32 kommentarer

32 thoughts on “FØR OG ETTERBILDER AV LEILIGHETEN

  1. Nå fikk jeg sånn serr inspo til å rydde mitt eget rom!!!!!! Skal ta bilde før og etter jeg også😂❤️

  2. Husker du størrelsen du bestilte på de plakatene fra Desenio med svart ramme rundt? De var kjempefine!! 🙂

  3. Hater du Martine Lunde? Skjønner hvis du gjør det ass, det hu skreiv om puppegreia var slemt mot deg og Andrea. Liker ikke hu sjæl ass, falsk som F.
    Digger deg og Andrea da <3

  4. Takk 😀 Finner det ikke i nettbutikken deres da, satser på å kanskje finne i butikk 🙂 spørs om de har alt de har i Oslo i Trondheimbutikkene da :- (

  5. Åå så videon av hunden din!! Hun er Såå sykt søøøt🙌🏻🙀❤️❤️ Kan du legge ut flere snapper av hun siden hun er så nydelig!!! Elsker å se bilder og videoer av henne

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *