ET MERKELIG TILBUD I DOKØEN

Categories Ikke kategorisert

På lørdag var jeg ute som dere kanskje så på Snapchat hehe, og for engangs skyld valgte vi å prøve et nytt utested. Hver gang jeg prøver noen nye utesteder i Oslo så er de helt rævva. Jeg vil gjerne vite om noen av dere har noen kule utesteder å anbefale, da blir jeg glad. Uansett, over til hva dette innlegget handler om. Jeg har opplevd mye rart i dokøen, men det som skjedde på lørdag må være noe av det rareste og ikke minst ukomfortable jeg har opplevd på et utested. Jeg kom i prat med en jente som sto foran meg i køen, hun virket utrolig hyggelig. Vi pratet lenge, og bestemte oss til slutt for å gå på do sammen. Jeg går alltid på do med fremmende jenter, det er så hyggelig, haha. Denne gangen var det absolutt ikke hyggelig, men mer…kleint?

Jeg har et spørsmål. Kjæresten min og jeg har snakket om å ta kontakt med deg før . Vi så deg på TV, og likte personligheten og utseendet ditt veldig godt. Du kunne ikke tenkt deg å være med på en trekant med oss?“. Jeg tok jo ikke dette seriøst, så jeg begynte selvfølgelig å le. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at en fremmed jente kunne være så rett frem, hun måtte jo tulle med meg. Hun reagerte på min reaksjon, og det var vel kanskje der jeg forsto at hun faktisk mente det. Jeg ble helt stum, og jeg kan love dere at det må være de kleineste 2 minuttene i hele mitt liv. Jeg ble så satt ut at jeg ikke klarte å si noe annet enn ” eeeehh, jeg er i et forhold”. Hun svarte bare “OK”, så gikk vi begge hver for oss. Jeg visste seriøst ikke om jeg skulle le eller gråte etter denne opplevelsen, og jeg ble faktisk så rar at jeg måtte forlate utestedet. For henne virket det nesten som den mest naturlige ting å spørre om, men for meg var det alt annet enn naturlig. For meg hadde det aldri vært naturlig å takket ja til å være med på en trekant med et annet kjærestepar. Morten ville nok satt veldig pris på det tenker jeg 🙂 haha nei, ellers takk. 

18 kommentarer

18 thoughts on “ET MERKELIG TILBUD I DOKØEN

  1. Haha! Kan skjønne reaksjonen din der altså:D
    Jeg elsker bloggen din! Er innom flere ganger om dagen<3
    Stå på videre, søte deg<3

  2. Jeg går på do med fremmede, kan bæsje med døra åpen hjemme med venninner og tar meg selv lite høytidelig. Litt takhøyde er bare bra. Altså, alle tisser, bæsjer og promper.

  3. Haha, så sykt direkte! Også jeg som blir brydd (på en positiv måte) og aldri glemmer at en kvinnelig bartender sa “åj du var søt” en gang. Vet ikke hvordan i alle dager jeg hadde reagert på det der. Jeg hadde nesten trodd at noen andre hadde tenkt ut mitt Halloween kostyme. Altså å gå bort å spørre fremmede folk om de vil ha trekant, og etterpå rekke de en liten trekant laget av plastikk. Vet det er sykt tørr humor, men jeg er veldig glad i tørr humor.

  4. Er forresten sykt imponert over at du ikke titulerte innlegget “trekant?” eller “ville jeg ha hatt trekant med en leser?”. Liker at du er på topplisten uten slike svada overskrifter. Det irriterer kun lesere og gjør at man mister litt respekt for bloggeren. For ikke å snakke om at de mister all troverdighet. Fortsett sånn!

  5. Haha, hadde død om noen hadde spurt meg om det😂 Trodde det bare var jeg som gikk på do med andre på byen. Det er så koslig.
    Du er en fantastisk person sofie❤

  6. Eg og går på do med fremmede hele tiden 😅🙈 går nesten aldri aleine 😂 får spør deg neste gang hvis jeg møter deg 😂😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *