HVORDAN KAN DETTE VÆRE MER RETT?

Categories Samfunn

Jeg har bare et lite spørsmål til dere. Hvordan kan dette være mer rett? 

Enn dette?

Vi lever i 2017 folkens, vi må virkelig ha kommet lengre enn å ha fordommer mot kjærlighet. For det er akkurat det det er, kjærlighet. Noen føler kjærlighet for det samme kjønn, og noen føler kjærlighet for det motsatte kjønn. Det er vakkert uansett. Vi bestemmer ikke hvem vi skal elske, og det er akkurat derfor vi skal godta. Vi skal godta at ikke alle menneskene rundt oss kan føle nøyaktig det samme som oss selv. Hvor kjedelig hadde ikke det vært uansett? Tenk om alle skulle vært like. La oss legge ord som “jævla homo” og “homofili er ekkelt” på hylla, og heller ta oss en liten luftetur fra kjellerleiligheten vår. La oss ikke dømme noe vi ikke vet 🙂 LIK OM DU ER ENIG <3

26 kommentarer

26 thoughts on “HVORDAN KAN DETTE VÆRE MER RETT?

  1. Veldig bra innlegg Sofie!! DU kan faktisk hjelpe folk med å komme ut av skapet, tusen takk💛💛 jeg har en homofil venn og han fikk en gang en trussel på dm på insta der det sto “æsj jækla homogutt. Gå å heng deg selv, eller egentlig håper jeg du blir drept og torturert i natt! Din motbydelige skapning!!”. Jeg kjente jeg ble skikkelig sur på hans vegne, han er jo bare herlig💛 Vi tok selvfølgelig kontakt med politiet og de ordnet opp i saken, jeg forteller ikke mer om det her men jeg er glad vi tok kontakt med politiet!!😊 Heterofil eller homofil samma det?? Man kan jo ikke gjøre noe med at man er født sånn!! Jeg digger homofile, haha. Jeg syntes det er så gøy!! Noen folk tenker på de som noen andre skapninger men herlighet da de er jo mennesker de også!! Jeg er utrolig glad for at du skrev dette innlegget Sofie, du er et stort forbilde, både deg og Andrea. Takk for jobben dere gjør for alle lesere❤❤ loveyou

  2. trine, sykt bra obeservert😃👍elske folk som deg som bare må ha noe å påpeke, selv i innlegg med så gode budskap som dette

  3. Hahaha hva søren?! Det er helt normalt…😂Det er det samme om man kysser en gutt elr jente… som sagt JA vi lever i 2017.. folk har lite liv om dagen ass🔫Syntes bildene var søte❤️❤️

  4. Hei Sofie!
    Du har helt rett. Det er helt normalt og skjønner ikke at folk vil rakke med på andre,det kunne like godt hvert dem selv. Det er så bra at du tar dette opp. Digger deg❤️

  5. Bra innlegg. Broren min er homofil og fått slengt dritt etter seg i flere år pga det, kjæresten hans har blitt banket opp. Det er helt sykt at folk har sånne holdninger til homofili, dem burde skamme seg. Dem som har disse jævla holdningene kan holde meningene sine for seg, hvorfor mobbe og spre hat.

  6. Det her e sykt teit, men jeg skulle faktisk ønske jeg var bifil eller homofil. Jeg er heterofil og det vet jeg, men jeg er ikke redd for å si hva jeg mener, jeg tørr å stå opp for meg selv og andre, og jeg tørr å ta ordet. Derfor skulle jeg ønske jeg ikke var heterofil, slik at jeg kunne stått opp for alle som ikke er hetero samt vært en del av de, for jeg tror det er utrolig viktig at homofile og bifilie også tar ordet. Creds til alle de som gjør det!!

  7. Nå mener jeg virkelig ikke være stygg mot deg, men digger det at du ikke har en liten hoppnese, og at du heller ikke har planer om å operere nesa di. Bra noen bloggere ikke utnytter de store pengesummene de får i måneden for å bli helt plastikk. Du er så fin som du er.

  8. Selv om det er 2017 kan ikke jeg godta slikt. Jeg har respekt for de som lever i et slikt forhold, men akseptere det kan jeg ikke. Det går utover det jeg tror på, at kun mann og kvinne bør være et par.

  9. Flott at du bruker posisjonen din som blogger til å fronte dette, det er jo helt på tryne at det fortsatt skal være noen som setter kaffen i halsen av at noen har kjærlighet for det samme kjønnet.
    Vil også i samme slengen si at jeg håper du ikke tar deg nær av alle misunnelige drittungene som slenger dritt om utseendet ditt i kommentarfeltet. Du er veldig naturlig vakker, du minner meg litt om Blake Lively faktisk (og hun er jo stunning!) Stå på! 🙂

  10. Jeg digger å lese bloggen din. Du kommer med så mye fine budskap. Jeg blir skikkelig innspirert av deg. Du gjør virkelig dagen min. Hver dag gleder jeg meg bare så mye til at du skal skrive ett innlegg, du skriver så mye fint og bra<3

  11. Hehe jeg synes også kyssebildene blir rare :p mine blir også det når jeg tar kyssebilder 😂😂

  12. Hvorfor være så opphengt i hva folk er har jeg lurt på. Når hvem de er, er så mye mer interessant.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *