SPØRSMÅLSRUNDE // HAR DU NOEN GANG?

Categories Ikke kategorisert

Har du noen gang møtt Justin Bieber?
Jeg skulle ønske jeg kunne sagt ja på dette spørsmålet, men det har jeg dessverre ikke 🙁 Jeg har likevel alltid sagt at jeg skal leve av bloggen en dag, OG møte Justin Bieber. Så nå mangler jeg faktisk bare den ene tingen, så hvem vet? 

Har du noen gang ville tatt selvmord?
Ja. Jeg skrev et innlegg om det HER

Har du noen gang vurdert å slått til noen?
Ja, i køen til et utested i Trondheim. En gutt kalte venninnen min feit og stygg, noe som ABSOLUTT IKKE var greit. Jeg husker enda hvor utrolig sint jeg var. Heldigvis har jeg lært meg at det å slå ikke løser noe som helst, så jeg lot være. Jeg er likevel veldig flink til å snakke for meg, så han fikk høre det 🙂

Har du noen gang vært så full at du har blitt hentet av ambulansen? 
Nei, det har jeg ikke. Jeg har vært så full at jeg falt på masse glasskår derimot. Han ene som var på festen lekte lege, og tok ut alle glasskårene av armen min. Takk gud for at jeg ikke fikk noen infeksjoner. 

Har du noen gang dusjet med bestevennen din?
Ikke akkurat, men bestevenninnen min har vært med i dusjen for å barbere meg. Jeg klarte ikke å bruke armene mine etter operasjonen min, og på dette tidspunktet datet jeg eksen min. Det var derfor veldig viktig å shave seg. Så hun shavet faktisk hele kroppen min, det kan kalles ekte vennskap <3 haha

Har du noen gang stjålet noe?
Jaa.. dette er flaut å innrømme. Jeg stjal godteri på Rema 1000 rett ved skolen min, for jeg hadde lyst på sjokolade. Hvem gjør sånt?? Det er heldigvis mange mange år siden, hehe. 

Har du noen gang angret på at du var med på PH?
Når det stormet som verst, og jeg fikk så utrolig mange stygge kommentarer angret jeg. Det var veldig vanskelig å skulle holde hodet oppe når alle prøvde å trykke deg ned. Det gikk seg heldigvis til, og dessverre blir man vandt til det meste. Jeg angrer ikke nå, for da hadde jeg aldri hatt det livet jeg hadde hatt nå. Du kan jo se noen av kommentarene i dette innlegget. Her kan dere lese svaret mitt på kommentarene. 

Har du noen gang sendt nudes?
Yes, det var absolutt ikke smart. Noen av bildene ble spredt, jeg fikk heldigvis stoppet det da. 

Har du noen gang tisset på deg som voksen?
Heheh ja.. Jeg lo så mye at jeg klarte ikke å holde meg, det var helt jævlig. Jeg var heldigvis hjemme, så det var rett i dusjen. 

Har du noen gang blitt stoppet av politiet?
Nei, heldigvis ikke. Jeg synes politiet er så skummelt, haha så teit egentlig. 

Har du noen gang havnet i fyllearresten? 
Nei, så full har jeg heldigvis AAALDRI vært. 

Har du noen gang drevet med selvskading?
Nei, det har jeg ikke. 

Har du noen gang hatt sex på et offentlig sted?
Hehe ja.. På toalettet til en restaurant 

Har du noen gang hatt sugerdaddy?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har derimot planlagt at om livet mitt går til helvete så reiser jeg til L.A å finner meg en rik gammel mann <3 hehe neida. Flytte skal jeg uansett!

Har du noen gang hatt one night stand?
Jaa, med en gutt jeg hadde vært så gira på veldig lenge. Jeg sluttet å være gira på han etter den ene gangen vi hadde sex. Ikke helt som forventet kanskje 🙂

Har du noen gang har lyst til å slutte å blogge?
På dager der alt bare er dritt så har jeg ønsket det. Jeg tar meg alltid sammen, og husker hvor lyst jeg hadde til dette for bare et år siden. 

Har du noen gang droppet en gutt for en annen?
Jaa, jeg droppet en gutt for han jeg var sammen med før Morten. Mange vil kanskje si at det er slemt, men jeg hadde aldri kjent en sånn følelse før. Jeg var så utrolig forelsket, det var helt merkelig. 

Har du noen gang løyet om alderen din? 
Jaa, når jeg var 12 år gammel. Jeg hang bare med de som var født i 1994, så jeg synes det var kjempe flaut å være født i 1995. Jeg løy derfor om at jeg var et år eldre enn det jeg var. 

Har du noen gang angret på noen du har hatt sex med?
Haha ja, et par ganger faktisk. 

Har du noen gang kysset en jente?
Jaa, mange ganger 🙂

Har du noen gang hatt en trekant?
Nei, det har jeg ikke. Jeg tror ikke det er noe for meg eller, så jeg kommer nok mest sannsynlig aldri til å prøve det.

Har du noen gang tenkt på å gjøre det slutt med Morten?
En gang, når vi hadde en skikkelig krangel i fylla. Det var egentlig bare utrolig teit, for dagen etterpå ville jeg absolutt ikke gjøre det slutt med han. 

14 kommentarer

14 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE // HAR DU NOEN GANG?

  1. Åja, så du var redd for at nudes skulle komme på avveie (som de gjorde tydeligvis) men legger ut toppløse bilder på bloggen? Altså… hvor er logikken?

  2. Selvfølgelig er det anderledes? Det bildet som ble sendt rundt av Sofie var ikke noe hun hadde gitt sin velsignelse for.. de bildene av hun ble sendt mot hennes vilje, og de bildene hun la ut er noe hun selv har gjort, er ganske logisk egentlig? Skjønner ikke hvorfor folk ikke forstår det? Gir seriøst opp på menneskeheten

  3. Jeg liker at du er åpen om hvordan du er når du har drukket, du viser på en måte til de som er under 18 om at det ikke er såå digg å våkne dagen etterpå + du hjelper meg litt, hehe. Er godt å vite jeg ikke er alene med å være teit i fylla hahaha

  4. Hei😊
    Elsker innlegget!❤️
    Skal begynne å trene, så lurer på om du har noen treningsklær å anbefale?😊

  5. Vil du fortelle noen negative sider du har med silikon? Er det ubrhagelig og ligge på magen løpe osv? Vurderer silikon etter og nå har ammet to barn så er litt nysgjerrig forhold til dette! Vil gjerne høre dine positive opplevelser og 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *