MINE PRIVATE SNAPCHAT-BILDER

Categories Ikke kategorisert

Se hun som var litt full, og faktisk klarte å få leppestift på.. haka? Dette var fra en eller annen kveld ute i Tønsberg <3

HAHA. Kevin og meg på opptur festivalen i Bodø.

Ser dere forskjellen? Hvem er kjæresten min ?

På date med Martine i Portugal <3

Dette bildet husker jeg faktisk ikke. Har heller ingen anelse om hvor vi har tatt det, haha. 

En herlig vinkel 🙂 Dette er bildene vennene mine får, dere kan jo sammenligne med de jeg legger på story hehe.

Sletter jeg bloggen vet dere hvorfor.

På vei til frisøren for å ordne håret <3

Vakker kjærestebilde <3

Puppebilde fra jula 2016 <3 XD

Mindre pupp, mer filter <3

Slike bilder er det kun et fåtall som får + mine 20.000 blogglesere :-))


Fikk spons på restylane i går <3

For dere som ønsker å følge meg på Snapchat så heter jeg Sofieeec <3

9 kommentarer

9 thoughts on “MINE PRIVATE SNAPCHAT-BILDER

  1. Vurderer sterkt siste bilde som bakgrunnsbilde på mobilen, er bare usikker på om jeg blir glad eller freaket ut når jeg skal åpne mobilen xD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *