LET’S TALK ABOUT SEX // 6 PINLIGE HENDELSER

Categories Samfunn

Det begynner å bli en stund siden jeg hadde “Let’s talk about sex” på bloggen, så jeg tenkte at det var på tide med et nytt innlegg og et nytt tema. Denne gangen vil jeg ta opp pinlige hendelser under sex, for det er sikkert veldig moro å høre om. Det er nok veldig mange som vil kjenne seg igjen også, vil jeg tro. Jeg husker første gangen jeg opplevde noe pinlig, jeg var helt sikker på at jeg var den eneste i verden som hadde opplevd akkurat dette. Det viste seg jo senere at det ikke stemte, haha. 

1. Dette var en gutt jeg ikke kjente så alt for godt, som jeg hadde vært betatt av en stund. Venninnen min og kompisen hans lå på naborommet som var meeeget lytt. Jeg presterte å få tidenes underlivsfis ( hahah sorry for tidenes kleineste ord, men jeg følte det jeg vanligvis sier var litt drøyt å ta med på bloggen). Det ble ganske kleint mellom oss to, for jeg ble utrolig klein av det. I tillegg til at de i naborommet begynte å le skikkelig, ååh 🙁 

2. Vi ble fersket av moren hans. Hadde jeg blitt fersket av mamma hadde det vært helt grusomt, men å bli fersket av noen andre sin mor er enda verre. Vi hadde ikke dyne, så moren hans så oss begge to helt nakne. Jeg kjenner jeg blir helt uvel av å skrive om det nå, det var så grusomt at jeg tror ikke jeg kan beskrive det engang. 

3. Jeg har aldri vært spesielt fan av å ha sex etter byen, rett og slett for at nattmat og søvn frister mye mer. Jeg presterte derfor å sovne av. Jeg følte meg så slem dagen etterpå, for jeg tror jeg hadde dødd innvendig om det hadde vært motsatt. Tenk å sovne mens man har sex, haha. 

4. Til vanlig synes jeg det å prompe er kjempe flaut. Jeg blir flau når andre promper også, selv om jeg ikke vet helt hvorfor. Uansett hvor trygg jeg er på de rundt meg, så promper jeg bare ikke. Dere kan derfor tro jeg hadde lyst til å synke under jorden å aldri komme tilbake igjen da jeg klarte å prompe under akten, mens begge var UNDER dyna. 

5. Jeg har dessverre opplevd alt for mange som har sagt veldig spesielle ting under sex. En av de utga seg for å være et dyr (OMG, haha), så hadde vi en som løp rundt på rommet å lekte supermann for at han selv synes han kom fort. Han kalte seg for veldig spesielle navn som hadde med “speed” å gjøre. Så har vi en annen en som skulle leke at han var faren min, ÆÆSJ hvem gjør sånt :-((

6. Av en eller annen merkelig grunn så har jeg det med å si et annet navn. Det kan være et navn jeg ikke har bekjentskap til engang, det bare kommer. Det har skjedd flere ganger at jeg har sagt et helt annet navn, og det setter virkelig demper på stemningen. Hadde ikke blitt så happy jeg heller om noen hadde kalt meg for “Mona”, haha. 

24 kommentarer

24 thoughts on “LET’S TALK ABOUT SEX // 6 PINLIGE HENDELSER

  1. Jeg har også sovnet under sex, men da var jeg gaanske full og det var han også. Vi fant ut dagen etter at vi begge hadde sovna opp til flere ganger hahaha!

  2. Hahahha elsker at du er så ærlig! Liker at jeg aldri kommenterer andre bloggere, men du virker så herlig, og trur faktisk endel kommenterer på bloggen din siden du svarer på alt, synes det er så koselig <3

  3. Hva synes Morten om disse innleggene? Tenker det må være ubehagelig for han å lese sånne ting? Ellers bra blogg!

  4. Kjempe gøy å lese og veldig fint å vite at flere der ute har opplevd litt pinlige ting under sex😅

  5. Noen som leker et dyr av alle ting! Herregud så bra! Huff du er tøff som tørr å være så åpen. Jeg er av den typen som kan sitte helt alene og rødme for at jeg kommer på noe teit jeg sa eller gjorde for 10 år siden.

  6. Hehe, så gøy innlegg:) Jeg kjenner litt for godt igjen nr 3, bare fra den andre siden. Han sovna! Jeg synes det var så ille, Vi var på festival og det var MYE alkohol i bildet, og det var første gang.. Oppskriften for suksess! Heldigvis ente det bra. I dag er vi gift og har 2 barn sammen. 🙂

  7. Anonym: Ja, hvorfor skal vi ikke være det? 😀 Om du tenker på at han ikke nevnes så mye mer, så er det rett og slett bare for at både jeg og mange av leserne begynner å bli lei av å lese om kun Morten, Morten, Morten. Hehe <3

  8. Anonym: Hvorfor det? 🙂 Han skjønner jo at jeg har hatt en fortid, på lik linje som han. Er ikke spesielt drøye ting som står det heller, så det går nok fint 😀 Tusen takk <3

  9. Har dessverre ikke telling på hvor mange ganger jeg har sovner i akten etter store mengder alkohol, skjedde sist for er par helger siden. Blitt så vant til det nå at det ikke er flaut for meg lengre 😅

  10. du har tydelig pult masse rundt ja…
    Klapper i hendene for deg og dine yngre lesere som tror dette er “goals”
    Nei, det er ikke normalt å ha så mange spesielle sex historier med så mange ulike typer – folkens. Dette er rent påfunn eller horeri

  11. til anonym 03:53: vær så snill og spar meg:) tydelig at du bare er ute etter å rakke ned. hvis du hadde følgt med i medier, ble det nettopp forsket på og lagt frem hvor mange sexpartnere det er normalt og ha sex med, og det er alt fra 1-200 ulike sexpartnere. Sjokkert nå vil jeg tro?:-)
    bare ikke kom me kommentarer som det for å fortelle verden hva som er “normalt”. ordet normalt er et ord som snart vil forsvinne, fordi folk i dag blir mer og mer selvstendige, og gjør hva faen de vil uten å tenke eller bry seg om hva andre tenker eller hva som er “normalt”. og ord som horeri, jeg kjenner jeg vil ikke kommentere det en gang:-) bare voks opp, og innse at det er ikke lenger så vanlig å leve opp til normalen.
    dersom dette bare er hva du synes og tenker, fint for deg! men hold spydigheten for deg selv. Hvor mange sofie har hatt sex med, og hvor mange du har hatt sex med, er helt opp til dere selv:-) ingen skal dømme noen av dere for det:-) og hvor mange andre har sex med er overhode ikke din sak:-) voks opp før du kommenterer neste gang:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *