EN UFORVENTET KVELD

Categories Ikke kategorisert

SAMSUNG CSC
Jumpsuiten er fra Nelly

I går var vi en gjeng som var på Max Factor sitt arrangement der de skulle vise frem sin nye mascara Lash Crown.(annonse) Det var en utrolig hyggelig kveld, og det var veldig moro å bli kjent med Youtube-gjengen. Jeg er veldig dårlig på Youtube, så jeg følte meg litt loner når jeg ikke visste noe som helst. Kanskje dere har tips til hvem som er moro å følge med på? Jeg må virkelig bli flinkere på Youtube, det skjønte jeg i går. Nå skal jeg ta meg i nakken å komme med masse videoer til dere (prøve iallfall). Smoothie-challenge skal komme en gang i løpet av neste uke. 

Hva skal jeg si om kvelden i går? LEGG VEKK TELEFONEN NÅR DU DRIKKER SOFIE. Herregud så klein jeg blir av meg selv noen ganger, sooorry folkens. Jeg hadde en veldig morsom kveld, selv om den var alt annet enn planlagt. Martine kom plutselig med ideen at vi skulle dra ut, og noen timer senere var vi på vors hos meg for å så dra på Heidis. Jeg hadde en veldig morsom kveld, men er det ikke sånn det er? De kveldene man ikke planlegger er blir som regel de beste. Det er lenge vi jente fra Paradise har vært ute sammen også, så det var veldig koselig <3

FACEBOOK HER OG HER // INSTAGRAM – SOFIEENILSEN // SNAPCHAT – SOFIEEEC

17 kommentarer

17 thoughts on “EN UFORVENTET KVELD

  1. Hei,
    Du skriver i et av innleggene dine at du er så glad for at Side2 har gitt deg verdens beste jobb. Er du så uviten at du ikke vet at de bruker deg, og at du kunne tjent mye mer ved å drive bloggen selvstendig? Dette partner-greiene til United Influencers, Side2 osv. er bare lureri. Å ha bloggen på blogg.no er OK, men det beste er å ha alt eget. LOOOOSER

  2. kan du ikke pliiiis bli blond igjen?😭😭😭😭😭
    og – kan ikke du prøve å la isabelle sminke deg en gang? hadde vært såå gøy å se hvordan du hadde sett ut da, for du er jo allerede utrolig naturlig pen!

  3. For en gjeng fine jenter! Veldig bra at det ikke ble noe dårlig stemning mellom deg og Martine da dere havnet på veldig forskjellige sider av denne puppe-saken.

  4. Jeg anbefaler deg å se på Liza Koshy på youtube! Hun har to kanaler, noe som er veldig normalt. En «hovedkanal» og en annen der de poster mer/andre ting enn på hovedkanal/vlogs osv. Liza Koshy (hovedkanal) og Liza Koshy Too (second channel). Personlig ELSKER jeg Liza, ler i alle videoene hennes! Og jeg tror du og Morten kan hente en god del inspirasjon fra hennes videoer, spesielt når det gjelder å redigere. Du vil skjønne hvor god hun er på å redigere etter å ha sett en video. Anbefaler at du ser ihvertfall 2-4 videoer for å se hva du synes <3

  5. Hei Sofie, jeg lurte på om du har noen spessielle kjente personer som du ser opp til? (ikke mamma og pappa ogsånn, men kjendiser (skuespillere/sangere/poeter/forfatter etc) hadde syntes det hadde vært skikkelig gøy å lese et sånt innlegg<33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *