UKENS SPØRSMÅL // SJALUSI, OPERASJONER OG HETS

Categories Ikke kategorisert

Hvordan går det med Celine nå?
Med Celine går det veldig bra. Jeg merker ikke at hun har operert engang, det er veldig deilig.

Blir du fort sjalu når Morten snakker med andre jenter?
Det kommer veldig an på situasjonen. Det har skjedd ofte på byen at jenter åpenbart prøver å gjøre meg sjalu, med å være veldig veldig intens. Det er dessverre litt for mange jenter der ute som elsker å prøve å tråkke andre ned, og det er selvfølgelig synd. Utenom disse irriterende menneskene så reagerer jeg på sånne småting jeg tror de fleste gjør. Morten får jo veeeldig mye opperksomhet, og det er ikke alltid like gøy. 

Hvor ofte får du lønn?
Jeg får lønn en gang i måneden, noen ganger to 🙂

Tror du at du kommer til å få barn med Morten?
Om vi enda er sammen (som jeg regner med) når den tid kommer, så vil jeg nok få barn med Morten 🙂 Selv om jeg ikke vil ha barn, haha. 

Hvilken VGS gikk du på ? og hvilken linje tok du?
Jeg gikk to år på Re VGS som ligger en halvtime unna Tønsberg, der tok jeg helse og sosial. Så gikk jeg et år på Tiller VGS i Trondheim, der jeg tok påbygg.

Hva fikk deg til å ta silikon? Press eller usikkerhet?
Min egen usikkerhet og litt stygge kommentarer fra gutter. 

Er du kristen?
Nei. Jeg tror ikke på religion i det hele tatt. 

Hva savner du mest med det gamle livet ditt?
At ikke alle hadde så mange forventinger til meg. Jeg kunne bare være meg, uten å tenke så veldig mye på hva alle andre måtte tenke og mene. 

Hva synes du om all hetsen du får?
Helt ærlig så har jeg ikke lagt så mye merke til all hetsen jeg får. Merker jeg at kommentarene er skikkelig stygge slutter jeg å lese, så godkjenner jeg bare. Jeg lever i en hverdag uten hets, selv om jeg kanskje får mye hets? Ikke vet jeg, haha. Jeg oppsøker aldri forumer eller andre steder der slike ting kan stå. 

Er det noe du savner med å være singel?
Det må nok være det å ikke ha noen andre enn seg selv å tenke på. Det er selvfølgelig veldig krevende å være i et forhold noen ganger, og når man er singel gjør man akkurat det man selv vil. Jeg kunne uansett ikke byttet forholdet mitt mot det å være singel. 

Hva gjorde du med sosiale medier når du reiste til Mexico? Slik at ingen skulle forstå at du var borte.
Ingenting, jeg bare forduftet. Stakkars mamma som fikk så mye telefoner fra bekymrede venner, sorryy folkens!

Om du kunne valgt et annet navn, hva ville det vært?
Haley, det er seriøst verdens fineste navn. 

Hvor lang tid bruker du på å sminke deg?
Varier veldig på hvor god tid jeg har. Alt fra en 20 minutter til en time. 

Hva gleder du deg mest til akkurat nå?
Reisen vi skal på snart. Skal jeg fortelle dere hvor vi skal? 😀

Hva gjør deg sjalu?
Om gutten jeg er med fløter skikkelig med andre jenter. Jeg kunne seriøst aldri vært sammen med en sånn type. Det er helt greit med litt bekreftelse, men når han konstant må flørte med andre jenter, nei vet du hva. 

Påvirket puppekrangelen forholdet ditt til Martine?
Nei, det gjorde den ikke. Vi snakket sammen under alt dette, og alt var som normalt. Vi har helt forskjellige meninger på enkelte ting, og det burde være greit tenker jeg 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL // SJALUSI, OPERASJONER OG HETS

  1. Jeg syns du er så flott som overser eventuell hets du får, den er jo uansett ikke fortjent. Du er ei super jente som er like fin på innsiden som på utsiden, Sofie! Håper du får en strålende helg😊

  2. Hvorfor lurer du folk inn her ved å nevne puppekrangelen mellom deg og Martine når det er ingenting her om dette????

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *