VI KLARER IKKE Å BESTEMME OSS

Categories Reise

Ååh, denne reisingen går faktisk alt annet enn planlagt. Morten og jeg er dessverre alt for lik til å være så lenge på ferie sammen, da vi bare vil gå lei av hverandre. Hahaa neidaa. Problemet er at vi begge er så utrolig ubesluttsom, så vi klarer ikke å bestemme oss hvor vi skal reise. Vi hadde bestemt oss for Dubai, Singapore og Thailand som jeg allerede har fortalt dere, helt til vi fikk vite at det er regntid i Thailand nå. Jeg googlet litt å fant ut at det er mye vind og regn i Phuket, noe som absolutt ikke frister. Vi klarte derfor ikke å bestille billettene dit når ingen av oss vil reise så langt for regn og vind. Vi vurderer å bytte reisemål til Australia istedenfor.. Morten er på vei hit nå, så nå har vi bestemt oss for at vi bare MÅ bestille. Det er bare to uker til vi skal reise, så det er virkelig på tide å få bestilt flybilletter et eller annet sted. Akkurat nå er Thailand helt utelukket dessverre. 

Jeg har forresten fått en del spørsmål om denne outfiten. Joggedressen kjøpte jeg på Urban i sommer, så jeg er derfor veldig usikker på om de enda har den. Det kan godt være dere finner den i nettbutikk. T-skjorten er fra H&M <3

26 kommentarer

26 thoughts on “VI KLARER IKKE Å BESTEMME OSS

  1. Du måååå dra til Australia.. Jeg er ikke helt sikker på hvordan været er der nå, men det er virkelig et land som er verdt å besøke. Hopp i fallskjerm på stranda,dykking, gå i parken i Sydney,operahuset, hyggelig mennesker, mange dyr. Lengter tilbake ;(

  2. Heeei! Syykt fine bilder😍😱 men jeg lurer på hvor du har kjøpt den gule genseren du har hatt på bildene på ms din? Ahaha den er veldig fin🌹👌

  3. jeg er fortiden på mauritius, og her er det helt fantastisk!! da flyturen er noe lang, bestemte jeg og samboeren min seg for å ta noen dager i dubai, da flyet til mauritius mellomlander i dubai. dubai var også kjempebra! anbefaler begge destinasjonene på det sterkeste

  4. I sommer var jeg faktisk først i Dubai, så i Thailand Og så i Singapore!! For en tilfeldighet! Har også vært i Australia! Veldig fint der, du bør dra å se på koalaer og dykke i Great barrier reef!

  5. dra til Bali, en utrolig fin plass! studerte der i 3 mnd, der får du virkelig kose deg, nyte solen og rolige dager. Du får også sett en helt annen kultur, og det er masse fine strender å besøke, og naboøyen gili er helt fantastisk! Der kan du snorkle med skilpadder og se masse fine fisker i helt blått klart vann!!

  6. Må bare kommentere ang regntid i thailand, var der Just i 2 uker, regnet bare om kveldene/netter.
    Det er så utrolig mange som tror at regntid er regn hele tiden. Helt feil, har familie som har leilighet i thailand å de reiser ned mange ganger om året! Det beste med regntiden er at det ikke er så mye folk som i høytidene 😄 hadde jeg vært dere, reis til thailand! Mye sol, 30-40 grader 😎

  7. Australia har vår og nermer seg sommer nå👌🏼Ellers er NZ å anbefalle, da må dere bli minst 3 uker og kjøre bli runt😊

  8. Jeg var over 2 uker i Thailand i sommer! Vannet var varmt, men brun/grønt! Mye bedre vann i Norge😃været påvirket vannet som vil si at vannet blir mye klarere på vinteren! Været derimot var bare meldt regn og uvær. Men det ble over 30°c hver dag og det regnet kun på kveldene❤️Jeg storkoste meg, men anbefaler å reise på vinteren:)

  9. Jeg har vært i phuket 5 ganger og har alltid reist på denne tiden. Det er fint vær men det hender at det et noen bøyer med myyyye regn og vind men det går like fort over igjen. Jeg syntes dette er den beste tiden å reise på:-)

  10. Jeg var en mnd i Thailand i fjord sommer, då og var det regn tid der, regn tid i Thailand er ikke det samme som i Norge, eller Bergen 🙄 Neida 😅 Men når det er regn tid i Thailand så regner det kansje Max 30 min for dagen, så letter det og blir sol igjen. Så om det er for de det er regn tid der at dere ikke vil reise, burde ikke det stoppet dere. Reis til pattaya og så har dere noen netter i Bangkok på bayoik sky hotell 😍 Døøøds fint! Og du ser utover hele byen ! 👏

  11. Elsker bloggen din!!
    Jeg er selv fra Thailand, og har vært der nede de siste årene det er regntid. Regnet varer bare noen få minutter, så blir det sol igjen. Og det er fremdeles kjempevarmt selvom det regner:)

  12. Var i Thailand for en mnd siden.. det var regnsesong da vi var der, men ut av de 14 dagene vi var der.. regnet det bare tre dager.. og det går over etter par timer.. vi var også i phuket! Du bør virkelig reiser ditt

  13. Du eier ikke stiiiil
    Derfor slutter folk å lese til tross for gode innlegg :/ tips. Sjekk fashion inspo osv

  14. Kjæresten og jeg var i Thailand, rett utenfor Phuket i august i to uker. Sto at det var mye regn og vind før vi dro, så vi var egentlig forberedt på det. Men var bare to ordentlige regnskurer og et par dager som var overskyet. Ikke noe å klage på 🙂 var på stranda, badet og helt utrolig varmt hver dag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *