HEI HADE

Categories Ikke kategorisert


Genser – Zara // Bukse – Carlings 

I dag har jeg en sånn dag der jeg ikke har noe som helst på hjertet, utenom Kardashians. Jeg er sånn person som ikke kan begynne å se på Kardashians, for jeg blir hekta. Det er det eneste jeg klarer å tenke på, og jeg får bare mer og mer lyst til til å flytte. Er det noen der ute som vil flytte til Los Angeles sammen med meg? TA KONTAKT <3 I dag tenkte jeg at jeg bare skulle ha en helt avslappende dag, der jeg ikke skal gjøre noe som helst. Jeg skulle egentlig ha det i går, men det klarte jeg selvfølgelig ikke. I dag skal jeg presse meg, så jeg startet faktisk dagen med å sove helt til jeg våknet uten alarm. Litt krise for jeg sov til 12.00…

Vi har ENDELIG klart å bestemme oss hvor vi skal reise, men jeg tror faktisk jeg skal holde det hemmelig til vi kommer dit, hehe. Jeg tenkte forresten å ha en konkurranse som jeg tror kan være litt morsom. Når jeg har nådd 1000 liker på Facebook-siden min, så deler jeg ut et gavekort på 500kr på enten Bikbok, Volt eller Carlings til en heldig vinner. Du finner likesiden min HER. Følg meg gjerne på Snapchat også, der heter jeg Sofieeec <3

20 kommentarer

20 thoughts on “HEI HADE

  1. hei, jeg lurte på hvilket redigeringsprogram du bruker for å få bildene dine større?
    har alltid brukt picmonkey, men nå så kommer det opp at man må skrive inn kortnummer for å prøve en måned gratis, og så må man betale etter det? sykt kjedelig 🙁 så om du har noen tips til andre redigeringsprogram så hadde jeg blitt glad! <3

  2. Hei. Du vet når folk skriver hate. Du fortjener ikke hate. Du er en positiv jente. Å du fortjener bare positivitet. Skjønner ikke at folk tar seg tid til å skrive hate.. du er en fantastisk jente❤ love you❤

  3. LA høres spennende ut, vurderer å flytte dit selv når jeg er ferdig med studiene. Peis på mens du enda er ung og har økonimi.

  4. kardashians er så avhengohet skapene ! har det samme med pretty little liars og the vampire diaries seriene også, hekta,. men ja er med og flytte til LA. drømme plassen og bo, jeg vet jeg ville sklidd RETT inn, en dag flytter jeg, kanskje vi ses :p

  5. Hei! Vet du har nevnt det før i et blogginnlegg, men jeg finner det ikke. Hvor lenge skal du være i LA? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *