I DAG SKAL JEG..

Categories Ikke kategorisert

♥ Egentlig skulle jeg stå opp klokken 07.00, men jeg våknet selvfølgelig ikke før 10.00

♥ Spise en god og næringsrik frokost. Det blir mest sannsynlig bare en smoothie as always, jeg har ikke matlyst på morgenen. 

♥ Skulle egentlig vært på trening før klokken 10.00, men jeg sitter enda i sofaen uten å ha kledd på meg eller spist. Tror kanskje jeg venter til klokken 12.00

♥ Andrea og jeg skal ta bilder i dag, det er derfor viktig å sminke seg ekstra etter jeg har vært på trening. Tenker kanskje å krølle håret, eller skal jeg gå for en litt laid back stil? De siste månedene har jeg blitt fan av L.A style som jeg kaller det. Hettegenser, joggis og caps. Det er egentlig såå kult. 

♥ Klokken 15.00 skal Andrea og jeg  i møte med Side2. Kanskje de skal si opp oss begge? 🙁 Hehe neida, vi skal ha oppfølgning som er heelt normalt. 

♥ Jeg må seriøst ta sol, skal ikke reise til varmere strøk å være helt hvit.

♥ Vi har kun bestilt en flybillett et sted, så i dag må vi virkelig finne ut hvor vi skal avslutte reisen vår. Det er under 2 uker til vi reiser, kanskje på tide å begynne å gjøre noe ? 

♥ Når vi først er inne på det at vi reiser om 2 uker, hva med hotell? Dette tror jeg må være den første reisen alt er så uorganisert. Vi har ingenting på plass, men det er vel egentlig bare en liten sjarm over det. Vi har funnet et hotell vi begge elsker, men skal vi virkelig bruke 32.000 på en uke bare på et hotell? Tenk så mye vi kunne shoppet for det istedenfor. 

♥ Jeg må virkelig jobbe med bloggen å skrive et par GODE blogginnlegg. Jeg har kommet inn i en veldig dårlig rutine den siste tiden, noe jeg merker utrolig godt selv. Dere må gjerne komme med ønsker til blogginnlegg om dere har det, det hadde vært mye til hjelp <3 

♥ Når jeg har fått gjort unna alle mine gjøremål skal jeg helt klart bruke resten av kvelden til å se Kardashians <3 

♥ Klokken 23.00 skal jeg være i seng, VIKTIG MED EN GOD DØGNRYTME!

26 kommentarer

26 thoughts on “I DAG SKAL JEG..

  1. Så morsomt innlegg❤️Gøy at du varierer sånn med innleggene dine, kan du lage flere sånne?

  2. Hadde vært gøyt å sett deg og Morten ta ulike Challenger, som smoothie challenger, pizza, jelly beans, baby food, speak out, eat it or wear it, dialekt challenge osv

  3. Eg lurte bare på hva du har i smoothien din? Den såg veldig god ut, såg den på snapchat! PS: Elsker å lese om deg og hater å tenke på alt du har gått gjennom! Elsker bloggen din!

  4. hva har du i smoothien din som frokost? sliter med å finne næringsinnhold til å ha i smoothien som et måltid..

  5. Vet du hva sofie, jeg syntes du er rå kul jeg! Hadde absolutt kunne hatt deg som venn, jeg følger deg på mystory så jeg ser hva folk får seg selv til å skrive til deg. Tenker egt at du får ta det som et kompliment at de faktisk gidder å ta seg bryet til å klikke inn på bloggen din å legge igjen en kommentar! Du er en sterk, oppegående å ikke minst en veldig vakker dame 🙂 stå på, bloggen er ikke ufortjent

  6. Elsker slike innlegg og det du hadde i går om tips til hva man kan gjøre på søndager. Elsker spesielt slike innleggg. Det er derfor jeg og jeg vet mange andre leser blogg, forbi få tips. Elsker bloggen din! Elsker også ditt og Andrea sitt vennskap og forholdet ditt til Morten. Han er drit kjekk btw. Jeg har alltid vært fordomsfull mot Paradise deltagere, men du har bevist at jeg tar helt feil. Dere er helt normale gode mennesker. Elsker deg igjen❤️

  7. Jeg reiste på en slags «backpacking» noen steder i asia i vinter, og bestilte ikke hotell mer enn til første stedet jeg skulle være, og bestilte hotell bare en dag eller to før jeg skulle til neste sted. Fikk ganske bra hotell til en ganske billig penge- anbefaler absolutt å prøve det 🙂 men det kommer jo også ann på hva du liker selv!

  8. Meeeen, man drar jo til utlandet for å ikke være hvit lengre❤ Er det ikke bedre å få naturlig brunfarge?

  9. Liker virkelig hvordan du skriver blogginnleggene dine, og måten du får frem viktige budskap på. Synes du er utrolig kreativ! Liker at innleggene består av mye forskjellig, og spesielt om temaer som kan være vanskelige å snakke om. Stå på! Du har flotte verdier, som mange sikkert kunne drømme om. Ikke la deg knekke av negative kommentarer, tenk på hvor mange flere som heier på deg!!

  10. Forslag til hva du kan skrive om
    1: Flere hemmeligheter om deg.
    2: Yrker du vil ha men ikke tør å si til noen.
    3: Vis oss hvordan det er å feste med deg en lørdags kveld,i detaljer,lag en video.
    4: Dra til L.A og lag gode artikler derfra. Du kan kalle bloggen for “sofie drasser med kjæresten sin til L.A” eller “Living Sofie L.A Style” eller ” Sofie Meets L.A”
    5:Lag en 10 grunnerliste,kan handle om hva som helst.
    6:Fortell om din one night stand.
    7:Hopp i fallskjerm og lag en artikkel om det
    8:Hvis typen din hadde vært en jente,hvem hadde han vært i venninegjengen din da?Skriv artikkel.
    9:Lag en bløtkake.
    10.Utfordre dine fobier,lag artikkler og videoer.
    Bra for nå 🙂

  11. Du kan jo få Kevin eller noen andre til å skrive et innlegg? Kanskje en av vennene dine som ikke er fra paradise hotel 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *