UKENS KJØLESKAP

Categories Ikke kategorisert

Det er veldig lenge siden jeg hadde et slikt innlegg, så jeg tenkte det var på tide å vise dere hva jeg har handlet. Jeg har tradisjon med å handle hver eneste mandag, da jeg elsker å ha det unnagjort i starten av uken. Jeg pleier også å kjøpe alt jeg trenger for hele uken, selv om jeg alltid må løpe noen småturer på butikken likevel. Livet som ubesluttsom er absolutt ikke bare bare. Grunnen til at jeg prøver å kun handle en gang i uken er rett og slett for å spare penger. Jeg kjøper alltid noe helt unødvendig om jeg drar på butikken flere ganger i uken. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste? hehe. Jeg kjøper forresten nesten ALT på Rema 1000, rett og slett for å spare penger. Et lite tips bare, dere kan spare mye penger av å bytte butikk 🙂

Ut i fra kjøleskapet mitt å dømme ser dere kanskje at jeg har vært i Sverige, Nocco og Pepsi Max <3 Utenom det har jeg handlet mye frukt og grønnsaker, STANDAR. Så har jeg også kjøpt inn til verdens beste kyllingpizza. Noen som vil ha oppskriften? Utenom det går det i mye vegetar mat, disse produktene har jeg allerede vist dere hundre ganger på Snapchat (sofieeec). Jeg kjøper alt av vegetarmat på Coop, da de har det aller beste utvalget. Jeg har også handlet inn mye yoghurt som jeg kan ha i smoothien min og hundemat til Celine. Jeg har ikke handlet masse Ketchup selv om det ser sånn ut, haha. Dette er etter alle gangen Andrea og jeg dro i parken for å grille i sommer. Hva pleier du å ha i kjøleskapet?

29 kommentarer

29 thoughts on “UKENS KJØLESKAP

  1. Skikkelig bra innlegg elsker når du skriver, jeg koser meg. Men jeg fikk skikkelig lyst på kylling pizza, kan jeg være så snill å få oppskriften? Pliiiiiiiiis?

  2. Nå er det vel ikke plass til Andrea sin mat når du har fylt opp hele kjøleskapet. Eller har dere hver sitt kjøleskap siden du skriver at kjøleskapet er ditt?

  3. Mager cc, sukkerfritt syltetøy, skinkepålegg, gulrøtter og soyamelk. Som student blir utvalget litt mer begrenset 😛

  4. Hater å spise frokost, så skal prøve med smoothie😊
    Har du noen forslag til hva jeg kan putte oppi, og hva er din favoritt?? Og hvor det er bedt å kjøpe de forskjellige ingrediensene?
    Og vil gjerne ha oppskriften på kyllingpizzaen!😊❤️

  5. Er du flink til å spare penger ved mathandling? I så fall kan du legge ut noen tips om hvordan? Og generelt hvordan du sparer ellers i hverdagen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *