VÅR STØRSTE ULIKHET

Categories Ikke kategorisert

Klokken er snart 11.00, og jeg skulle egentlig ha vært ferdig på trening for lenge siden. Hva skjedde? Jeg la meg klokken 22.00, helt til Morten kom over å holdt meg våken til 02.00. Er det noe jeg IKKE liker med Morten så er det døgnrytmen hans, den er helt jævlig haha. Han sover til 12.00-13.00, så legger han seg ikke før 02.00-03.00 Jeg liker å legge meg tidlig og stå opp tidlig. Dette er kanskje den største forskjellen mellom oss to, det eneste er at vi alltid følger hans døgnrytme å ikke min. Jeg tror Morten hadde hatt godt av å begynne å studere, sånn at han måtte stå opp tidlig hver eneste dag <3 hehe

Nå skal jeg snart på møte med Side2, igjen. Jeg var der i går også som dere kanskje vet. Etter møtet skal Morten og jeg ha en liten photoshoot før vi skal på trening. I dag har vi faktisk planlagt å dra ut å spise på Døgnvill som jeg har hørt så mye bra om, før vi skal å se IT. Vi skal også bestemme vår siste reiserute, skal jeg dele reisen vår på bloggen eller ikke? Eventuelt noen tips til hvor man fikser de billige flybillettene og hotellene? Vi snakkes senere dere <3

9 kommentarer

9 thoughts on “VÅR STØRSTE ULIKHET

  1. Du må prøve ut “Trivago” den har jeg brukt og min familie og jeg fikk masse rabatt og et kjempefint hotel 😀😉 ANBEFALES 😉😉

  2. du legger ut altfor mange blogginnlegg om dagen. lær litt av de andre toppbloggerne som legger ut 2-3 innlegg. du legger ut for mye, rett og slett.

  3. Siden du spør, så vil jeg faktisk personlig at du ikke deler siste reiserute. Vi kan heller få en overraskelse før dere reiser dit/når dere har ankommet, det hadde vært litt kult hehe (selvom jeg allerede er nyskjerrig da) men hva med å holde litt på spenningen? 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *