ENDRER MEG FOR REISEN TIL L.A

Categories Samfunn

Det har tatt tid å komme i treningsrutiner igjen etter Mexico. Det tok meg faktisk 6 måneder før jeg klarte å komme meg tilbake til mine normale rutiner. Hva er egentlig motivasjon bak dette? Jo, det er at jeg skal reise til Los Angeles. Miljøet og utelivet i L.A godtar deg ikke om du ikke er perfekt, og det har selvfølgelig påvirket meg. Jeg er redd for å være den som får beskjed av vakten at jeg ikke kommer inn, og har derfor begynt å jobbe med formen min. Ikke for å slanke meg, men rett og slett for å stramme opp det som har forfalt litt etter 6 måneder med fyll og usunn mat. Miljøet i L.A fikk meg til å føle meg som dritt sist jeg var der, og jeg har derfor bestemt meg for å gjøre noe med det. 

Det er egentlig sykt å tenke på hvor påvirket man blir, og det er litt morsomt at dere lesere tror at mange av oss bloggere ikke kan ha dårlig selvtillit og kan ha komplekser med ting vi også. Problemer er bare at vi ikke kan fortelle det, for da er vi dårlige forbilder. Jeg får bare være et dårlig forbilde da, for når alt kommer til alt så er jeg bare ærlig. Hvorfor oppsøker jeg et miljø som får meg til å føle meg som dritt? Jeg vet egentlig ikke. Det gir meg på en måte en form for aksept, samtidig som det får meg til å ville ha mer. Hvorfor tar jeg ikke bare avstand? For utelivet i L.A er virkelig noe av det beste jeg har opplevd. De 10 dagene jeg var i L.A var de 10 beste dagene, selv om jeg følte meg som dritt 50% av tiden. Gir det mening? Sikkert ikke.

Jeg fikk derfor motivasjon til å begynne å trene og spise sunt igjen. Jeg reiser ikke før om 5 måneder, men likevel sitter jeg her å stresser. Jeg skjønner selv hvor syk denne verden jeg oppsøker er, og hvor utrolig teit det er at jeg lar meg påvirke så hardt. Til syvende å sist så er jeg bare et menneske jeg også, så det er kanskje ikke så unormalt. 

23 kommentarer

23 thoughts on “ENDRER MEG FOR REISEN TIL L.A

  1. Skjønner at du kan føle deg usikker og sånn, spesielt i LA, men det er det helt seriøst ikke grunn til! Du er sååå utrolig nydelig at du aner det ikke! Du ser ut som DEN supermodellen, og i tillegg virker det som du er tidenes herligste person basert på det du har vist så langt. Du er sååå skjønn, og du er ikke nødt å endre deg for noen eller noe UANSETT hva. Du er så utrolig pen, du aner ikke hva jeg skulle gjort for å se ut som deg 😍

  2. ^hold kjeft. Det er helt sykt hvilke retter du tar deg til å kommentere på utseendet til Sofie, og jeg blir seriøst kvalm. Hvis du seriøst mener at Sofie må slanke seg så har du desperat behov for en realitycheck og ikke minst et kurs i å oppføre deg. For både din og alle rundt deg sin del håper jeg virkelig du får den hjelpen du trenger, for du kan ikke ha det særlig godt med deg selv.

  3. Jeg reiste til L.A uten å trene først , det gikk helt fint:-) ingen som
    Sa noe, slapp inn dit jeg ville… mulig jeg hadde flaks? Lykke til hvertfall 🙂

  4. du er ei fin jente, Sofie! Meeen, må bare få sagt at når jeg ser bilder av deg med blondt hår, eller slik du har på bildet ovenfor i innlegget så synes jeg virkelig du kler den fargen så godt, du får en naturlig “look” og jeg synes personlig det ser hakket mer naturlig ut enn den fargen du har nå, selv om du såklart kler begge dele! 👌🏼 for å få sagt det med det samme, du har ingen trang til å føle at du ikke ser bra nok ut, det er du så absolutt 👍🏼
    Ps! sorry, brukte løshår en periode – ødela totalt håret mitt, ser også flere hvor det naturlige håret slites bort, og du som har det fine naturlige håret ditt! 🙈 bare luftet tanken 😃

  5. M: Tusen takk for det <3 min naturlige hårfarge er brun, så det er alltid litt morsomt når folk sier at blondt er mer naturlig på meg, haha! Alle skal selvfølgelig få ha sin mening, det er bare moro <3

  6. Hei, eg og ska reise te usa neste år og til blant annet LA😍 Hadde verdt kjekt med tips, gjerne ka som e beste fest stedene. Gjerne etter du har verdt der.

  7. Du burde farge håret ditt blondt igjen! Du kler det så sykt bra! Det fremhever deg og din kropp så sykt bra❤️

  8. Oi, det har ikke jeg tenkt på! Skal dit jeg også, så nå må jeg gjøre noen endringer med kroppen, for jeg vil ikke føle meg drit av noen der borte!

  9. Hei! Du er mitt forbilde og jeg lurer på om du kan legge ut tips til treningsøvelser?❤️

  10. Jeg har selv bodd i både NYC og i LA, og jeg vet akkurat hva du snakker om.
    Selv har jeg aldri hatt problemer med å komme inn noe sted, som blond jente som trener mye, MEN det er tragisk og trist hvordan utelivsbransjen fungerer i de store byene generelt. Du blir dømt etter utseendet og vakten bestemmer om du ser bra nok ut til å komme inn eller ikke. Jeg har selv stått inne i de store klubbene og ventet på venninner som ikke kom inn på grunn av at de var for lave, eller ikke pyntet nok. Selvfølgelig stormet jeg ut av klubben i protest, men jeg kan ikke forestille meg den følelsen venninnene mine hadde etter å ha blitt avvist i døra. TRIST industri.
    Uansett, anbefaler deg å dra til Bungalow i Santa Monica, super chill sted 🙂

  11. Anja: Ja, det er helt jævlig. Er ikke så mye man kan gjøre med det heller. Skulle det blitt en endring måtte en av de kjente fjesene tatt tak, men det er det nok ingen som gidder. Det må være helt grusomt å være den personen som får “nei” for at de ikke er pen eller tynn nok. Det er helt utrolig at det er lov

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *