DISSE TINDERDATENE MÅ DU DROPPE

Categories Ikke kategorisert

Er jeg den eneste som aaaldri har møtt noen fra Tinder?  De gangene jeg har hatt tinder har det kun vært for egen underholdning. Det er et eller annet med det å swipe til høyre eller venstre med en gjeng ukjente gutter som fascinerer og underholder meg. Det er jo spennende å se hva markedet har å by på, er det ikke? Selv om jeg ikke har møtt noen fra tinder, så har jeg likevel hatt en god del rare opplevelser. Jeg tenkte derfor å advarer dere for hva dere må styre unna når det kommer til Tinder. 

H*n har kun et bilde. Helt ærlig, hvem har kun et bilde av seg selv? Vi lever i 2017 der vi har mobiler og kamera tilgjengelig 24/7. Har du ingen av disse delene selv (som er svært usannsynlig btw), så har du garantert venner eller familie som har det. NOEN må ha et eller annet bilde av deg, slik at du kan legge ut flere bilder enn det ene som ble tatt på fotballtrening i 2013. Man skal selvfølgelig ikke dømme etter utseendet (selv om det er det de fleste gjør helt til man faktisk blir kjent), men da må du heller ikke legge ut det ene bildet du ble dødsfornøyd med for fire år siden. 

H*n superliker. Dette er nok kun for at jeg er født og oppvokst i Norge, men superlike er kjempe kleint. Superlike minner meg om disse desperate guttene som ikke tar et nei for et nei på byen. De som klenger på deg hele kvelden, og nekter å innse at du faktisk ikke er interessert. Uansett hvor kjekk du er kan jeg love deg at jeg ALDRI ville likt deg tilbake om du ga meg en superlike, hehe <3 NOO til superlike. 

H*n har KUN bilder av kroppen sin. Jaja greit, du har en fin kropp. Må du likevel vise den på ALLE bildene? Det er ekstremt usjarmerende med gutter som elsker kroppen sin over alt på jord. Disse som kysser bicepsene sine og faktisk mener det.. Jeg forstår at du har jobbet mye med å ha den kroppen du har, men du trenger likevel ikke å spamme hele Tinder med den. Jeg personlig kunne aldri datet en skikkelig treningsfreak. Da mener jeg ikke de som er opptatt av sunt kosthold og trening, men de som skal kommentere ALT man spiser og gjør. Jeg var med en sånn gutt engang, i noen dager vel å merke. Han kommenterte at jeg spiste TO SJOKOLADEBITER. Det er min kropp, og om jeg vil spise godteri så gjør jeg det. TAKK FOR MEG 😀

H*n sender penisbilder. Jeg er vel ikke alene med å få denne ” hva heter du på Snapchat?”, så 5 minutter senere har du allerede sett penisen hans. Hva får deg til å tro at noen vil se penisen din etter 5 minutter? Det er utrolig usjarmerende med gutter som sender bilder av tissen sin uten at du har spurt. HVA får deg til å tro at jenter elsker å åpne en Snapchat med masse penis??? Hahah, nei takk. Personlig kunne jeg aldri vært sammen med en gutt som tror det er normalt å sende bilde av sin mest personlig eiendel til hvem som helst. 

H*n maser. ÅÅÅÅH, dette gjelder ikke bare gutter, men mennesker generelt. Jeg takler ikke folk som maser, HVORFOR MASER DU? Jeg svarer når jeg har tid, så vær så snill å slapp av. “Hei, hvorfor svarer du ikke?, Jeg skrev til deg for 5 minutter siden, halloo?? Er du sur??? HALLO?”. Hva er det med enkelte mennesker? Hva får noen til å tro at det er normalt å spamme et menneske man ikke kjenner, på grunn av at de ikke svarer deg med en gang? Begynner du sånn kan jeg love deg at jeg ikke svarer. Tenk hvordan det er å være sammen med et menneske som stresser over at noen de ikke kjenner svarer på 5 minutter. Nei takk, ikke noe for meg. 

H*n sier at han er forelsket og elsker deg. Det har skjedd to ganger at noen jeg bare har snakket med i sånn 2-3 uker, uten å møttes har sagt at de er forelsket i meg og at de ELSKER meg. Jeg kan love deg at jeg sluttet å snakke med disse to, for det var bare skummelt. Selvfølgelig kan man bli betatt av et menneske man ikke har møtt før, men forelsket etter to uker? Eller bare det at du sier du ELSKER noen etter to uker? Det er bare creepy. Hva føler du etter en måned da? 

Han har med vennegjengen og gullkjede på bildet. Trenger jeg egentlig å si så mye? Jeg skal si ifra om jeg noen gang føler for å date en wannabe gangster/rapper i fremtiden. Jeg hadde heller tatt 50 cent enn Harald yoyo med vennene sine. 

16 kommentarer

16 thoughts on “DISSE TINDERDATENE MÅ DU DROPPE

  1. Er ikke du på kino? Mest irriterende på kino er når folk sitter på telefonen og lyser opp hele salen….

  2. Snakker om? Du har selv lagt ut på story at du er på kino, og du sitter med telefonen hele tiden for å legge ut om bloggen din. Tenker bare på de som er i salen. Beklager for at jeg tenker på andre mennesker. Skal ikke skje igjen.

  3. Seriøst kun for egen underholdning. Høres helt tåpelig ut, hvertfall nå som du har type osv. Er du i forhold så har man ikke sånne apper uansett. Eller er du bare desperart etter oppmerksomhet. Hvem skriver om Tinder når man er i forhold? Bare luremus “småjenter” som deg.

  4. Satt du ikke alene da med Morten i salen. +jeg syns du hadde en veldig god grunn til å gjemme deg bak mobilen:)

  5. Hei, jeg har veldig lyst til å flytte til oslo om et par år for å studere, og da leie/kjøpe en leilighet. Jeg lurer derfor på hvor i Oslo du og Andrea bor, og om dere trives i det området? Er det sentralt? I tillegg, hvor mye ligger husleien deres på sånn ca.?:-)

  6. For rundt et år siden møtte jeg en via Tinder, vi begge var ful av kjørlighetssorg så dermed ikke ute etter noe spesielt. Den dag idag er vi fortsatt venner, altså, tenk om jeg ikke hadde hatt Tinder da bare for gøy? Jeg hadde aldri møtt han. Selv om man ikke er ute etter forhold kan man jo for all del ha Tinder, skjønner helt ærlig ikke problemet der. Han er den eneste jeg har møtt da, alle andre er mer lik de punktene du skrev hahah 🙁

  7. Synes det blir teit å kalle de for wannabe gangster/rapper for det kan jo hende de er rappere eller at de liker å kle seg sånn!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *