BILDENE SOM HAVNET I PAPIRKURVEN

Categories Ikke kategorisert

Jeg tenkte jeg skulle vise dere forskjellen på bildene som jeg legger ut på bloggen, og de jeg ikke er fornøyd med. Jeg liker ikke å ha masse bilder på pcen, så de havner alltid i papirkurven om jeg ikke redigerer de for å legge de ut. Dere kan se innlegget HER med bildene som kom på bloggen, så kan dere se under hva jeg valgte å slette for at jeg ikke synes de var bra nok til å legges ut. 

Jeg innså nettopp hvor mange bilder som IKKE havnet på bloggen, faen så kritisk man er til seg selv noen ganger, haha. Jeg tror jeg skal ta meg en titt gjennom papirkurven å faktisk redigere noen av bildene på nytt.

16 kommentarer

16 thoughts on “BILDENE SOM HAVNET I PAPIRKURVEN

  1. Elsker at du deler bilder som du kanskje ikke ville lagt ut, for du er jo faktisk ganske pen på de bildene du mener ikke er verdt bloggen. Også har du virkelig et nydelig smil, et varmt og godt smil som smitter fra bilder til og med (hvertfall til meg!!) <3

  2. Hei! Er det ceci jakken fra bikbok du Har på deg? Isåfall hvilen størrelse? Kanskje litt frekt å spør hvilken størrelse, men de har den bare på nettet ,og jeg er sykt usikker på hvor oversized den er. Digger bloggen din btw, du er rå!!:-D

  3. Synes ikke du kler klær fra Bik bok, prøv noe mer.. simpelt. Ser for meg om du hadde stripet håret blondt (hos frisøren), tatt sol og kledd deg mer skikkelig (f eks en hvit t skjorte og sort bukse) så hadde du ikke virket så fjortis.
    Dette er IKKE FREKT ment, du er skikkelig pen! Bare ser et potensiale der. Du er aldeles nydelig som du er også, men den stilen som lyser Bik bok trekker ned veldig. Sier dette bare fordi jeg ser at du er veldig pen og har et stort potensiale, så ikke tro noe annet – og det var kun min mening, så om du ikke gidder å høre på den så er det all good!

  4. Anonym: Hei 🙂 Ser du sier at det ikke er frekt ment, og det er veldig hyggelig at du sier jeg er pen, takk for det. Det er likevel mennesker som deg som gjør at andre er usikker. Helt ærlig, hvorfor skal du legge igjen to kommentarer der du kommenterer hvordan jeg skal sminke meg, kle meg, farge håret og ta sol? Jeg er fornøyd med mitt utseendet og min stil, ellers ville jeg ikke gått i de klærne. Jeg vil anbefale deg å fokusere mer på deg selv, og ikke så mye på alle andre. Jeg tror du vil få det mye bedre da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *