DET INGEN HADDE FORVENTET

Categories Reise

Gjett om bloggen skal bli oppdatert med masse kule reisebilder <3

Som dere kanskje så på Snapchat (sofieeec) så bestilte vi reisen videre fra Dubai i går. Jeg er ganske overrasket over reisemålet, for det er ikke noe vi har snakket om før. Alt ble egentlig veldig spontant, og det var kanskje ikke helt det jeg hadde sett for meg. Jeg tror dere kommer til å bli sjokkert når dere ser hvor vi har ender opp, for jeg vet med sikkerhet at dette ikke var noe dere hadde sett for dere heller. Det er nå bare litt over en uke til vi reiser til Dubai, der vi skal være i 10 dager før vi reiser videre. Vi har ikke bestilt hotell noen av stedene vi skal til, så det må vi absolutt gjøre i kveld. Det er veldig typisk Morten og meg å utsette helt til siste liten, dere ser jo bare hvor lang tid vi brukte på å bestille flybilletter.  

I dag når jeg våknet følte jeg meg som dritt, og jeg forsto etterhvert at jeg har blitt litt syk i løpet av natten. Det som er litt kleint å innrømme er at jeg skal på trening nå… Når jeg først kommer meg inn i gode treningsrutiner klarer jeg ikke å holde meg unna, det er egentlig bare veldig irriterende. Jeg har nesten ikke stemme, og snørret renner ut av nesen min (sorry to much information), men så ille er det faktisk. Når jeg drev med Bikini fitness var jeg inne i min verste periode, og da trente jeg faktisk med feber. Det kunne jeg ALDRI gjort nå. Jeg er fortsatt litt gal, men ikke så gal. Nå må jeg løpe, for Martine L eller rettere sagt “uvenn” kommer på besøk. Vi snakkes <3


Jeg tenkte å ha en liten gjettekonkurranse, så jeg sender derfor en liten pakke i posten til den første som klarer å gjette hvor vi skal reise. Et lite hint!! Tenk at det er HELT uforventet. Dere kan derfor stryke Singapore, for det var egentlig dit vi hadde tenkt å reise. Lykke til <3

454 kommentarer

454 thoughts on “DET INGEN HADDE FORVENTET

  1. Malaysia tipper jeg.
    Du slår meg ikke som typen til å reise til kanariøyene. Derfor er det og helt uforventet at dere drar dit 😉
    Eller så flyr dere til USA. LA tror jeg ikke – du skal jo dit om 5 mndr. Miami eller Vegas?

  2. New zeland eller Madagaskar. Plis ikke si det er noe Bahamas eller Miami der hvor Irma nettopp var.

  3. Tipper du skal til Hong-Kong, Brisbane/Sydney, Lambok, Singapore, Tokyo, Zanzibar eller Cape Town, kanskje Seychellene?

  4. Russland, Polen, Finland, Latvia, Japan, Hong Kong? Afrika? Zambia? Colombia? Amerika? Texas? Miami? Amsterdam? Luxemburg? Skotland? Irak? Iran? India?

  5. Bali,Dubai, Thailand, Australia,Kina, Nederland?? Jaja kos dere skikkelig mye uansett❤️❤️

  6. Litt random spørsmål, men hvor er den gråe strikkagenseren fra? Ser den så ofte på snapchat😅 Den er drit fin! Har leta lenge etter en sånn.

  7. Jeg har kjempe lyst til og vinne! Ville betydd utrolig mye for meg! Her tror dere skal til New Zealand eller Tyrkia vær så snill og si jeg har riktig!

  8. Mmh? Kanskje Kina:) aha eller Kenya(eller det landet ved siden av som jeg ikke husker navnet pååå, tror det begynte på T:))

  9. Kanskje Phuket i Thailand, eller Fillepinene eller Fiji eller Singapore eller Bangladesh eller Shanghai

  10. Kanskje dere bestemte dere for Thailand alikevel? Hahah jeg vet virkelig ikke, jeg er såå dårlig på å gjette ahahh :((
    Eller kanskje dere skal til Italia igjen <3

  11. Kroatia, Bora Bora, Maldivene, karibien, Irak, Filippinene, Mexico, India, Hawaii??❤️🤔

  12. Gran canaria, Thailand, Maldivene😍😍, Rio de Janeiro, PORTUGAL💛💛, FINLAND, India, Australia, san-torini!!!

  13. Jeg tror dere skal reise til Aserbajdsjan, Tunisia, Makedonia, Ungarn eller Slovenia kanskje 😁✌🏻?

  14. Tror dere skal reise til Tunisia, Marokko, Makedonia, Aserbajdsjan , Ungarn, Ukraina eller Zimbabwe kanskje?😅

  15. Sverige, England, Wales, Island, Irland, nord-Irland, Skottland, eller et sted i Norge. Altsa, enten et av landene i Storbritannia, Island, eller et av landene i Skandinavia?<3

  16. Hei! ☺ jeg tror dere skal reise til enten London, Paris, et sted i Danmark eller Sverige ☺ ha en super dag, og god helg☺

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *