SLIK HOLDT JEG FORHOLDET MED MORTEN HEMMELIG

Categories Personlig

I dag har jeg hatt en veldig lite kreativ dag, og har egentlig bare følt for å legge meg. Jeg skrev natta til dere 18.00, men fant fort ut at jeg ikke kunne legge meg så tidlig. Jeg skal skrive dette innlegget, gå en tur med Celine, ta meg en lang dusj også skal jeg legge meg. Jeg kom på at det kunne være morsomt å oppsummere forholdet til Morten og meg. Det tok lang tid før jeg var ærlig med dere på bloggen, så jeg tenkte derfor å fortelle dere hele sannheten. 

Da Morten og jeg kom hjem fra Mexico hadde vi først ikke noe kontakt. Vi snakket nesten ikke sammen før premierefesten vår 13.Mars. Vi hadde møttes noen ganger ut på byen, der jeg prøvde å gjøre Morten sjalu med å kline med en annen. Det funket, for det endte med at han dro hjem, haha. Alt var veldig merkelig med mellom oss da vi kom hjem, så det var min måte å gjøre en usikker situasjon enda mer usikker. Vi møttes på premierefesten noen dager senere, og har hatt kontakt siden da.

Det som var veldig moro å se på bloggen var at jeg ikke ga dere noe som helst hint om forholdet vårt før 30.05, altså en og en halv måned senere. Det var da jeg la ut denne videoen på bloggen, om dere husker?Trykk på bildet for å komme til videoen. Du kan lese innlegget HER. Se alle kommentarene jeg unngikk på svare på, hehe sorry <3

Jeg skrev ikke noe om forholdet til Morten og meg før 7.Mai. Dette var altså 2 måneder etter at vi begynte å holde på, og på dette tidspunktet var vi sammen. Likevel ble vi enige om å ikke fortelle dere om det helt enda, for ingen av oss visste om dette var noe vi kun følte på grunn av Paradise, eller om vi faktisk kom til å holde sammen. Paradise-forhold er skumle, og ingen av oss ville ut i media før vi var helt 100% sikker på at vi skulle fortsette som kjærester. Du kan lese innlegget HER, det var faktisk veldig koselig å lese <3 minner. 

Noen få dager senere altså 8.07 reiste vi til Roma sammen. Jeg husker hvor dere spekulerte og hvor mange spørsmål vi fikk. Jeg var så forelsket på dette tidspunktet, dere aner ikke. Det var utrolig deilig å komme seg vekk fra Norge og Paradise Hotel, og nyte kjærligheten i Roma. Dere kan lese innlegget HER. 

Vårt første romantiske bilde. Dette bildet ble egentlig tatt i regnet, mens begge lo. Så klarte vi likevel å få det så fint. I love it

SNAKK om å tease dere, faen så slemme vi var. “Nei, vi er ikke kjærester :-)” hahah lol.

Vårt første kyssebilde, som ble tatt i Roma <3 Jeg husker hvor redd jeg var for å legge ut dette på bloggen, haha. 

Vi hadde akkurat kommet hjem fra Roma, nektet fortsatt for at vi var kjærester. Feiret likevel 17.mai sammen, for å så legge ut dette bildet på bloggen dagen etter? Tider, hehe. 

Vår andre tur sammen, der vi dro til Trondheim. Denne turen ble alt annet enn vellykket da vi kranglet begge kveldene. Morten og jeg krangler sjeldent, men når vi først krangler da smeller det virkelig. Det ble derfor en mindre koselig tur til Trondheim. Det er nesten litt morsomt hvor mye man kan fake på bloggen. For dere så det ut som vi hadde en helt fantastisk morsom tur, men det var ikke sannheten i det hele tatt. 

“Hva tenker jeg om Isabelle og Morten” er overskriften på et innlegg jeg skrev når jeg var drit sjalu. Jeg hadde ingen anelse om at Morten og Isabelle hadde hatt en noen dager med god tone inne på hotellet, så jeg fikk rett og slett sjokk når jeg så det på TV. Jeg husker jeg ble helt rar, og unngikk å være med Morten sånn at jeg kunne ta meg sammen. Det morsomme er at når jeg skrev innlegget måtte jeg late som ingenting, så jeg skrev at det selvfølgelig var rart å se, men ikke noe jeg brydde meg om. Jeg holdt på å le meg ihjel når jeg leste dette innlegget nå, for det var alt annet enn sant. Jeg har aldri sett på Isabelle som en trussel, og jeg har heller aldri trodd det har vært noe mellom de. Det var bare veldig rart å se Morten med en annen jente når jeg var så forelsket i han. Du kan lese innlegget HER

Dette var vår første spørsmålsrunde sammen. Jeg fikk nesten 300 kommentarer på innlegget, så vi ble sittende i en evighet for å svare på spørsmål. Det skal virkelig sies at vi har lært å redigere og kutte ned filmene våre siden da, noe som kanskje er like greit. Jeg savner virkelig den tiden dere var så engasjerte og nysgjerrige, det var veldig moro. Trykk på bildet for å komme inn på videoen <3 

Dette tror jeg er det styggeste bildet jeg noen sinne har sett av Morten og meg, hehe. Jeg skrev et innlegg om at vi hadde en romantisk kveld uten sosiale medier, som du kan lese HER. Skal jeg fortelle dere noe morsomt? Vi har ikke gjort det siden, hehe. 

Denne videobloggen var såå etterspurt, og vi gjorde dessverre en alt for dårlig jobb. Herregud så kjedelige vi kan være noen ganger, soooryy. Trykk på bildet for å komme til videoen <3

12.06.2017 innrømte vi ENDELIG at vi var kjærester. Tenk at jeg har skrevet alt dette før jeg klarte å faktisk skrive på bloggen “vi er kjærester”. 4 måneder tok det før vi turte å være ærlige med dere, selv om mange av dere hadde skjønt det for lenge siden. Du kan lese innlegget HER

29 kommentarer

29 thoughts on “SLIK HOLDT JEG FORHOLDET MED MORTEN HEMMELIG

  1. Dette var et veldig fint innlegg, ærlig og beundrende❤️ fin blogg har du også, ha en fin kveld😊😊

  2. Jeg elsker virkelig dere to og elsker videoer med Morten og bare videobloggene dine❤️❤️ Selvfølgelig den vanlig bloggen også da❤️❤️

  3. Haha! Dette innlegget likte jeg skikkelig godt! Jeg husker da jeg satt å nesten lo meg ighjel, mens jeg leste “vi er ikke sammen” og “vi er bare gode venner”😂😂

  4. Fra mars til juni? Det er 3 måneder kjære deg, må du følge med i timen å ikke legge på noen ekstra måneder her med den løgnen du allerede holder på med

  5. haha, tror jeg har litt OCD, men de var 8.5 og ikke 8.7 dere dro til roma, så står feil i innlegget.
    Sorry pirkinga mi 🙁
    dere er skjønne! <3

  6. hahah herregud anonym, må virkeli le av folk som deg. tipper du aldri i ditt liv har gjort en eneste skrivefeil/ tenkefeil:-)

  7. Hei Sofie!
    Jeg så en Snapchat Andrea la ut hvor du kler på Celine, og sier at hun må ha på sokker på vinteren for ellers nekter hun å gå.
    Hvilke sokker bruker du? Jeg har prøvd flere forskjellige til min chihuahua, men alle sklir av han..

  8. Hei 🙂 For noen måneder siden skrev du i ett innlegg at du trodde på spøkelser osv. Du spurte også om tips til hva du kunne skrive innlegg om. Mange som ville høre mer om hva du hadde opplevd. Kan du skrive ett innlegg om det?

  9. Dere er så fine sammen, og du er så babe! Dette var et hyggelig innlegg 😀
    Spm: hvilken hårfarge trives du best med? Hadde helt glemt bort at du har vært blond frem til nå, haha

  10. Så fine sammen<3
    Lurte på hvor man får tak i den skinnjakken som du har på det bildet med caps?

  11. Utrolig morsomt innlegg!! Men det er noen datoer jeg gikk litt i surr med, for eksempel 8.07 når du snakka om noe som var i Mai?

  12. Dere er et fint par Sofie. Kjønte fort det var noe annet enn vennskap på da jeg så på PH 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *