DETTE SKJER ALDRI

Categories Ikke kategorisert

Planen var egentlig å stå opp klokken 08.00, men jeg klarte ikke å komme meg opp før klokken 10.00. Jeg vet ikke hva det er med denne uken, men jeg er ekstremt trøtt. Uansett hvor tidlig jeg legger meg føler jeg meg som en zombie når jeg våkner. I dag har jeg ingen spesielle planer utenom å henge med mamma, som drar tilbake til Tønsberg i kveld. Etter mamma har dratt får jeg besøk av Julie som skal være her i helgen for å feire Andrea og Martine. Det er mange som spør meg om Julie og jeg er søsken, noe jeg kan avkrefte med engang. Personlig synes jeg ikke vi er like, men vi får alltid spørsmål om det. Vi har også opplevd å blitt beskyldt for å lyve, det er ganske spesielt, haha.

Noe som slo meg i dag var at jeg aldri har skrevet et innlegg som dette, så hvorfor ikke? Jeg har alltid bilder som er tatt ute i en fin gate der jeg er sminket, så hvorfor ikke vise dere hvordan jeg ser ut før vi tar de bildene jeg vanligvis legger ut? Jeg har jo en ganske normal hverdag, og en hverdag jeg tror mange av dere vil kjenne dere igjen i. Så kanskje jeg også skal vise litt av den siden? Jeg er enda ganske ny i dette, så for meg er det vanskelig å vite hva dere vil lese om og ikke. Nå skal jeg kanskje få kledd på meg litt, så skal mamma og jeg finne på noe moro. Jeg må kanskje begynne å kle på meg bukse når jeg står opp, for leiligheten over ser meg gå rundt i truse hver eneste dag, hehe sorry. 

17 kommentarer

17 thoughts on “DETTE SKJER ALDRI

  1. Jeg tror det hadde vært bra om du klarer å balansere det fint med vanlige innlegg (og slike bilder av deg) og andre innlegg med oppstilte bilder. Du er jo ei som ikke vil pynte på det å være blogger, så da passer det midt i blinken å dele «normale» selfies liksom. Personlig synes jeg man pynter mye på det å være blogger dersom man kun poster oppstilte, perfekte bilder. Det er også det jeg liker veldig godt med «bildene som aldri kom på bloggen», du er ikke sånn fisefin som bare kan ha pene bilder av deg selv på nettet. Tipp, topp, tommel opp!
    Må legge på litt ekstra krydder på denne kommentaren: jeg synes du har hatt en helt utrolig utvikling på bloggen, jeg har lest mange av dine gamle innlegg (hehe stalker), jeg synes du har vært veldig flink hele veien, MEN fyfaen du har forbedret deg!! Jeg tror du også har mye mer spennende å by på, har virkelig troa på deg! <3

  2. og btw, noen forslag: jeg kunne tenkt meg å lese litt mer om dine planer for dagene, selv om det for eks. bare er å vaske badet, generelle tanker og ideer du har, kanskje du sitter med et dilemma om du ska ha pasta eller kylling til middag, liksom, slike ting, skjønner du? Jeg er sikker på at de fleste digger å høre om hvor du skal reise, men samtidig (for min del) har jeg merket det kan bli litt mye i og med at jeg egentlig bare blir sjalu hahaha. Men kanskje fokusere mest på reiseinnlegg når du reiser? Ikke misforstå, vil fortsatt høre planene dine da! Andre tips er å blogge om mat og drikke, du kan jo prøve å lage en «ny» rett. For to år siden skulle jeg og en kompis lage middag, men vi visste ikke om vi skulle ha spagetti og kjøttdeig eller pytt i panne. Det endte med pytt i panne og spagetti, noe som faktisk var godt også. Så slike ting kan du jo evt prøve, og det synes jeg passer bra til blogginnlegg og ikke video. 😀 og naturbilder er råflott, elsker sånt, både med og uten mennesker i bildene!

  3. Ja til flere hverdagsinnlegg, du kan foreksempel skrive om hva dagen din går ut på, og hva du gjør, hva planene dine er osv 😊😊

  4. Jeg så deg i Oslo😍 Du var med moren din. Ville komme bort men rakk det ikke du gikk, du er så sykt pen😍 Mvh jente på 15

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *