DAGENS PLANER

Categories Ikke kategorisert


Jakke og bukse – Bikbok // Sko – Nike // T-skjorte – Primark 

I dag har jeg egentlig en ganske travel dag, og veldig masse på agendaen. Akkurat nå sitter jeg i frisørstolen og blogger samtidig, så det sier vel kanskje sitt. Jeg har bare 6 % strøm igjen, så jeg ber til gud at macen min ikke skrur seg av før jeg har fått publisert dette innlegget. Jeg vet det er mange som synes hverdagen min er interessant, så jeg tenkte derfor å begynne med litt mer hverdags-innlegg. Høres det greit ut eller? 

♥ Jeg skulle egentlig stå opp klokken 07.00 for å komme meg på trening, men jeg var vel ikke på trening før nærmere 10. Vi sov tre stykker sammen i natt, noe som resulterte i lite søvn og en ekstremt hodepine. Jeg orket derfor ikke å stå opp før klokken 09.00.

♥ Etter trening var planen å komme meg på Side2 til klokken 10.00 for å henge med Anne-Brith og Martine Halvorsen. Dette rakk jeg selvfølgelig ikke da jeg måtte trene først. Jeg var derfor ikke hos Side2 før 12.30, hehe ups. 

♥ Andrea og Martine har bursdag i dag, noe som krever litt forberedelser. Jeg har derfor løpt som en gal den siste timen for å kjøpe alkohol og diverse. Jeg rakk nesten ikke frisørtimen min, for alkohol var viktigere hehe. 

♥ Akkurat nå sitter jeg hos frisøren min (Hendrix Hair). Jeg skal fikse håret mitt til i kveld, noe som absolutt er et must på grunn av outfiten jeg skal ha på meg. Jeg kommer til å legge den ut på bloggen i løpet av dagen, så det er bare å følge med <3 

♥ Etter frisørtimen min må jeg finne et bakeri for å kjøpe litt godt til i kveld, noen tips ? 

♥ Jeg har en veldig travel helg, og må derfor blogge for både i dag og i morgen. Det skjer utrolig mye denne helgen, GLED DERE. 

♥ Når jeg endelig har fått gjort unna litt jobb skal jeg begynne å ordne meg før alle vennene til Andrea kommer på vors til oss. De kommer klokken 18.00, så som dere sikkert forstår har jeg veeeldig dårlig tid, haha. 

♥ Resten av kvelden skal bare gå til å kose meg sammen med venner og kjæreste. Jeg skal ta masse bilder i kveld sånn at jeg kan vise dere <3 

33 kommentarer

33 thoughts on “DAGENS PLANER

  1. Jeg tenkte på det du la ut på snap, om at man ikke får tak i cupcakes i Oslo. Har du prøvd Pascal ganske sikker på at de har cupcakes💕

  2. Hahah som den perfeksjonisten jeg er så var det eyelineren jeg la merke til. Det ser ut som at den ikke går m øyekanten sånn som sen skal:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *