INTIMSONEN ER BRUTT

Categories Ikke kategorisert

Hvor fine er ikke disse kjolene? Begge er kjøpt på DM-retro for dere som lurer <3 Det eneste som ødelegger disse bildene er at trusen min vises så alt for godt, hva med å kanskje skjule den litt, Sofie? Det endte faktisk med at jeg byttet kjole etter noen timer, da jeg følte at denne kjolen ble litt “too much” for et helt vanlig utested. Andrea var også bursdagsbarnet, så hun skulle få oppmerksomheten for seg selv, haha. 

Dere så kanskje på Snapchat at vi hadde ordnet en stripper i bursdagsgave til Andrea og Martine? Hun visste INGENTING, noe som gjorde det hele utrolig morsomt. Som dere kanskje har sett på TV så har Andrea en ekstrem intimsone, så dere kan tro at hun synes det var ubehagelig med en naken mann som danset på henne. Vi fant ut at vi måtte utfordre intimsonen til Andrea litt, noe vi absolutt klarte. Martine var helt motsatt, for hun synes det var kjempegøy. Det var derfor veldig moro å se kontrastene på de to. 

HAHA SE PÅ DETTE !!! Dere kan se mer av videoene på snapchaten min; Sofieeec <3

8 kommentarer

8 thoughts on “INTIMSONEN ER BRUTT

  1. De kjolene du og Andrea har på dere ser helt jævlige ut. Hvordan kom dere opp med at dere skulle kjøpe de kjolene. Det er de styggeste kjolene jeg har sett. Fyf skulle ikke vært lov å selge de engang.

  2. Du var faktisk absolutt helt nydelig på de bildene! Det er en kjole som kanskje ikke passer overalt, men – for bildene; oh yes to The Dress 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *