VI PRØVER PÅ NYTT I BALI

Categories Reise

Reklame / sponset opphold

Jeg kan endelig dele en skikkelig gladnyhet med dere. Som dere sikkert vet så skulle egentlig Morten og jeg reise til Bali nå, men vi endret reisen til Paris istedenfor. Hvorfor? FOR VI SKAL Å SURFE I BALI. Vi skal være en hel måned i Bali der vi skal surfe, slappe av, ta dødsskule bilder og nyte livet. Jeg gleder dere så utrolig mye til å ta dere med på denne reisen, hvor bra blir ikke dette? Denne gangen skal vi faktisk surfe i hele to uker, og teste ut to forskjellige surfecamper. Først skal vi bo på Lapoint sin surfcamp i Canggu

Se hvor utrolig fint. Jeg gleder meg som et lite barn. 

Etter at vi har vært i Ganggu i en uke, skal Morten og jeg reise litt rundt i Bali for å utforske og se litt mer av dette fantastiske stedet. Vår siste uke skal brukes på Lapoint sin helt nye surfecamp i Gianyar. Det blir spennende å se hvilket level jeg skal surfe på, da jeg allerede kan litt. Jeg føler likevel ikke at jeg er helt klar for de store bølgene, så jeg tror jeg skal holde meg på Level 1 og kanskje oppgradere til Level 2 når jeg kommer til Gianyar. Jeg kan garantere dere masse bilder, vlogger og kule innlegg. Herregud som jeg gleder meg ♥

Om det er noen av leserne mine som skal surfe i Bali samtidig som oss, gjerne ta kontakt <3 

 

15 kommentarer

15 thoughts on “VI PRØVER PÅ NYTT I BALI

  1. Kommer dere ikke til og bli litt rastløs av og være en måned på samme plass?? Bare dere to?? Siden du fra før av er ganske rastløs også?? Tror ikke jeg hadde giddet det uansett hvor forelsket jeg var.😀 Og da må dere i tillegg være sammen 24 timer i døgnet…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *